یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

افت شدید تعداد بینندگان ه



این مقاله توسط وبسایت طراحی سایت ارزان آماده گردیده است

آیا تا به این لحظه اندیشه کرده اید به چه دلیل پایگاه زیبایی که طراحی کرده اید به اندازه ای که تفکر میکردید بازدید کننده نداشته باشد ؟ خوب شاید ایجاد وب سایت شما مشکل دارد … چیه ؟ بهتون برخورد ؟ آنچنان غمگین نباشید . چون ایرادات سایت شما رو الان تحلیل میکنیم . این مشکلات باعث آزرده خاطر شدن کاربران نازنینتون میشه و درنهایت اونا کم کم مسیر وب سایت شما رو فراموش میکنند .(شما هم که حساس ! )

1- PAGE CANNOT BE FOUND : یکی از مهم ترین ایرادات داشتن لینک های شکسته در  پایگاه میباشد  . هیچ چیزی آدم رو اینقدر عصبی نمیکنه که لینک رو انتخاب کنه و با پیام PAGE CANNOT BE FOUND روبرو شه .

2- PAGE UNDER CONSTRUCTION : بهتره تا زمانی که صفحه در حال ساخته شدنه لینک بهش ندین . زیرا باعث میشه که وقت مردم شما در تارنما تلف بشه !

3- MULTIPLE POP UPS : استفاده کردن از پنجره های تبلیغاتی بازشو باید در زمان مناسب خودش باشه ، نه اینکه تا کاربر داخل سایت شد چند تا صفحه با هم باز شن و نذارن پایگاه مورد نظرش رو ببینه . بیننده های وب سایتتون هیچ وقت شما رو بخاطر زمانی که از اونا برای بستن این پنجره ها تلف کردین نمی بخشند .

4- زمینه سیاه : استفاده از زمینه سیاه علاوه بر اینکه باعث میشه متون داخل صفحه بسختی خونده بشن ، باعث میشن سایت شما در حافظه نهان بیننده سایتی غیر قانونمند و یا مزاحم بنظر بیاد ( نکته روان شناسی ! )


این مقاله توسط وبسایت طراحی سایت تهیه شده است

کلمات کلیدی : طراحی سایت رایگان , طراحی سایت ارزان , طراحی سایت

ایجاد تارنما بدون هزینه راند دوم



این مقاله بدست وبسایت طراحی سایت ارزان گردآوری شده است.

خدمات WebStarts.com : این وب سایت نیز امکان طراحی یک وب سایت با امکاناتی مانند اشتراک گذاری کتابچه الکترونیکی و موزیک و فیلم را برای شما ایجاد میکند. همچنین یک بانک از انواع ویجت در این پایگاه اینترنتی وجود دارد که میتوانید آنها را به تارنما خود اضافه کنید . مثلا guestbook و blog و ... در این صفحه میتوانید قالب های رایگان این پایگاه اینترنتی را ببینید و در صورت تمایل یکی را انتخاب کرده و طراحی آنلاین سایت خود را آغاز کنید.

سرویس وردپرس : گرچه وردپرس یک سرویس وبلاگ است، اما آنقدر امکانات جذاب به این وب سایت افزوده شده است که برای ساخت یک پایگاه اینترنتی اختصاصی میتواند انتخاب خوبی باشد. امکان اپلود عکس، آهنگ ، فایل هایPDF میتواند در بسیاری موارد نیاز شما را برآورده سازد.


سرویس Wix.com : این وب سایت در نوع خود شاهکار است. زیرا امکان ایجاد کردن تارنما های فلش، آلبوم عکس فلش، اسلاید های فلش و ...  را با چند کلیک برای شما فراهم میکند. پس از ثبت نام در سایت، ده ها قالب آماده فلش وجود دارد که میتوانید آنلاین آنها را ویرایش کنید، متن، عکس، بکگراند، انیمیشن، منو، آیکون، صدا ، فیلم و ... به آنها اضافه کنید تا به شکل مورد نظرتان در آید. این سایت گالری کاملی نیز از clipArt ها دارد که برای کامل کردن طرح شما بسیار مفید خواهد بود.

سرویس doodlekit.com : این وب سایت نیز امکاناتی مانند آپلود فایل هایPDF و ورد و اکسل و انواع فرمت های عکس را پشتیبانی میکند. همچنین میتوانید یک قالب زیبا از این آدرس انتخاب کنید و تارنما اختصاصی خود را ایجاد نمایید. سایتی که با DoodleKit میسازید میتواند امکان RSS و جستجو در میان مطالب هم داشته باشد.

این مقاله توسط پایگاه طراحی سایت گردآوری گردیده است.
کلمات کلیدی : طراحی سایت رایگان , طراحی سایت ارزان , طراحی سایت

ساخت پایگاه اینترنتی بدون هزینه ر



طراحی وب سایت بدون هزینه
این مطلب توسط وبسایت طراحی سایت ارزان تولید شده است.
این روزها تارنما های متعددی هستند که امکان ایجاد یک تارنما بدون هزینه را به شما میدهند و برای تاسیس کردن یک صفحه ی شخصی لازم نیست حتما یک تارنمای جداگانه برای خود تاسیس کنید. در ادامه برخی از این سایت ها و امکانات آنها را معرفی میکنم:

سرویس سایت گوگل : یکی از بهترین و مطمئن ترین سرویس ها برای ایجاد سایت اختصاصی است. امکان آپلود فایل ، عکس و آهنگ را به شما میدهد و میتوانید با چند دقیقه وقت صرف کردن، یک وب سایت با آدرس دلخواه تاسیس کنید. این سرویس برای معلمان و اساتید دانشگاه که نیازمند آپلود فایل های درسی هستند بسیار مناسب هست .


خدمات weebly.com : این وب سایت قالب های آماده ی بسیاری دارد که میتوانید یکی را انتخاب کنید و آنرا مطابق میل خود تغییر دهید. این تارنما اجازه آپلود انواع فایل را نیز به شما میدهد. همچنین میتوانید HTML تارنما خود را بصورت دستی تغییر دهید و کدهای دلخواه خود را نیز به تارنما اضافه کنید.

سرویس VIVITI.com : این هم یک خدمات دیگر که اجازه اپلود فایل هایی تا حجم 100 مگابایت را به شما میدهد. همچنین قالب های مختلفی برای شروع دارد که با انتخاب یکی و تغییر آن میتوانید پایگاه اینترنتی خود را برپا کنید.

خدمات Site2You.com : این سرویس نیز امکان تاسیس یک تارنما مجانی را با کلی امکانات از قبیل ایجاد بخش شخصی در تارنما ، ایجاد وبلاگ ، صندوق پستی، آپلود موزیک و صوت ، اضافه کردن نظرسنجس و ... براس شما گردآوری میکند . در این صفحه میتوانید قالب های موجود در این پایگاه اینترنتی را مشاهده نمایید.


این محتوای بدست مرکز طراحی سایت ارزان تهیه گردیده است.
کلمات کلیدی : طراحی سایت رایگان , طراحی سایت ارزان , طراحی سایت

فتوکپیغ



آموزش سی سی ان پیظ

و آموزش ccna و

در انتهای این دوره دانشجویان قادر خواهند بود:
    اصول شبکه های کامپیوتری را تشریح کنند
    اصول انتقال اطلاعات، محیط فیزیکی و دستگاههای ارتباطی شبکه های کامپیوتری را تشریح نمایند.
    از مدل OSI  استفاده کند و معماری های Ethernet , Token Ring, FDDI  و بی سیم را درک کنند.
    پروتکل های مهم شبکه های کامپیوتری مانند TCP/IP    و سرویس های آن را فرا گیرد.
    با پروتکل های قدیمی تر شبکه های کامپیوتری مثل IPX/SPX , Apple Talk  آشنا شود.
    پایه های ساختاری LAN  را درک کند.
    اصول Disaster Protection / Recovery   را بیاموزد.
    روش های عیب یابی و رفع عیب شبکه های کامپیوتری را بیاموزد و به کار بندد.







آموزش ccnp و آموزشگاه شبکه

آموزش icdl

با چه سبکی اعمال به دریافت خریدار نماییم ا



با چه سبکی اعمال به جذب خریدار کنیم

این مقاله توسر مرکز طراحی سایت ارزان ایفانت و مرکز سئو آمابک تهیه شده است.

یکی از بهترین روش های جذب مشتری تبلیغات میباشد. قطعا استفاده از تبلیغات یکی از بهترین شیوه ها برای جذب مشتریان جدید و همچنین برندینگ اینترنتی است اما تبلیغات در هر شرایطی برای شما مشتریان جدید به همراه نخواهد داشت. در ابتدا نیاز است که تبلیغات شما در جهت اهدافی مشخص و خاص قرار داشته باشد. در مرحله بعد شما باید اعتماد مشتریان را جلب نمائید تا تبلیغات شما برایتان سود دهی به همراه داشته باشد .

کافیست در تبلیغات خود بزرگنمایی کرده و یا وعده های دروغین به مشتریان بدهید ، در این صورت شک نداشته باشید تبلیغات شما نه تنها اقدام به جذب مشتری نمی نماید بلکه باعث میشود وجهه نام تجاری شما نیز زیر سوال برود. برخی افراد تصور میکنند با بزرگنمایی و یا دادن وعده های دروغین میتوانند مشتریان زیادی بدست آورند اما واقعیت این است که امروزه مردم به هیچ عنوان فریب ظاهر تبلیغات و یا وعده های بزرگ را نمیخورند بلکه در انتخاب خود دقت بسیاری کرده و سرمایه خود را بابت تبلیغات دروغین از دست نمیدهند.