یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

وضعیت اقامت ترکیه از راه تخصص در این کشور

عنوان: شرایط اکونومیک ترکیه و راه گرفتن اجازه کار کردن در این کشور

برای مهاجرت به ترکیه میتوان از طریق تخصص و کار اقدام کرد،که باکسب اطلاع از قوانین وچگونگی آن میتوان کار مناسب را پیداکرد.


 مهاجرت ترکیه

ترکیه با نام رسمی جمهوری ترکیه، نقطه تلاقی دو قاره مهم آسیا و اروپا محسوب می شود. ترکیه در جنوب شرقی اروپا و جنوب غربی آسیا واقع شده این کشور از سه طرف به وسیله دریا احاطه شده است. از نظر وسعت ، ترکیه با ۵۸۰/۷۸۰ کیلومتر مربع مساحت سی و پنجمین کشور جهان محسوب می گردد. ترکیه دو همسایه اروپایی و شش همسایه آسیای دارد.این کشور حدود ۷۲میلیون جمعیت دارد، بنابر آخرین آمار موجود در ترکیه حدود ۹۸%جمعیت این کشور را مسلمان و ۲%را مسیحیان و کلیمیان و دیگر ادیان تشکیل می دهند. آخرین قانون مربوط به اشتغال خارجیان که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند در سال ۲۰۰۳به تصویب رسید.به واسطه این قانون کوشیده شده است صدور اجازه کار برای افرادی که قصد اقامت در ترکیه را دارند تنها از یک مرکز انجام پذیرد در حالی که قبلا از سوی چندین مرکز ارائه می شد، .در حال حاضر بر اساس قانون شماره ۴۸۱۷سه نوع اجازه کار برای سه گروه مختلف پیش بینی شده است. این گروهها شامل اجازه کار مدت دار و نامحدود برای کارکنان وابسته و کارکنان مستقل و موارد استثنائی می باشد. بر اساس این قانون ، متقاضیان مهاجرت و اقامت در ترکیه می توانند از اجازه کار مدت دار و یا نامحدود به شرط به جا آوردن شرایط مورد نیاز، بهره مند گردند. مدت اعتبار اجازه کار مدت دار بر اساس قرارداد کار، یکسال بوده و برای کار در محل کار مشخص و حرفۀ خاصی صادر می گردد. پس از پایان یکسال اجازه کار برای همان شغل و محل کار تا سه سال دیگر تمدید می شود. پس از سه سال نیز این مجوز تا شش سال می تواند تمدید گردد.

دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی ترکیه در هر سال تحصیلی موظف به پذیرش سهمیه‌ای شامل 4500 دانشجوی خارجی (غیر ترک) جهت تحصیل در ترکیه می باشند. در این راستا سازمان ÖSYM(مرکز انتخاب و جایگزینی دانشجو) ترکیه مسئول برگزاری آزمونی به نامYÖS(آزمون دانشجویان خارجی)است که همه ساله در ماه آوریل در کشور ترکیه و چندین کشور منطقه به‌ صورت همزمان جهت پذیرش متقاضیان تحصیل در ترکیه و دیگر کشورهای برگزار کننده عرضه می‌شود. بادقت به سطح معلومات دبیرستانی دانش آموزان ایرانی نسبت به داوطلبان دیگر کشورهای منطقه و نیز اعتبار علمی بسیار بالای دانشگاه‌های ترکیه، هزینه‌های تحصیلی و هزینه‌های زندگی بسیار پائین این کشور، برگزاری آزمون به زبان انگلیسی، رفت و آمد آسان به کشور ترکیه و عوامل فراوانی از این نوع,فرصت استثنایی برای داوطلبان ایرانی ایجاد شده است تا با شانس قبولی بسیار زیاد امکان ادامه تحصیل در ترکیه را یابند. تحصیل در ترکیه (در دانشگاه ها) کاملاً براساس استانداردهای سیستم آموزشی آمریکا بوده و دروس به‌صورت ترمی- واحدی ارائه می‌شود. زبان آموزشی وابسته به دانشگاه و رشته ، انگلیسی ، فرانسه ، آلمانی و یا ترکی خواهد بود. دانشگاه‌های ترکیه در سال‌های اخیر اعتبار علمی بالایی در مجامع بین‌المللی دریافت نموده اند به صورتی که مدارک علمی این دانشگاه‌ها در تمامی کشورهای دنیا شناخته شده است. در تمامی رشته‌ها برای دانشجویان ممتاز  امکان بورسیه شدن توسط سازمانها و مؤسسات آموزش آمریکایی و اروپایی میسر است و حتی در بعضی دانشگاهها از ترم دوم به بعد می‌توان به‌صورت انتقالی به دانشگاه‌های آمریکا در همان رشته و ترم تحصیلی منتقل شد.

در سال 2015 با قوانین جدیدی که کشورترکیه در امور حقوقی مربوط به اتباع خارجی خواستار کار درکشور ترکیه اتخاذ کرد مورد توجه و استقبال اتباع خارجی برای اقامت ترکیه گردید.

 مهاجرت به استرالیا - گرفتن اقامت استرالیا - مهاجرت 

سفر به هلند و دریافت اقامت این کشور اروپایی

عنوان: راه های مهاجرت به هلند و اخذ اقامت هلند

کشور اسپانیا از جمله کشورهایی است متقاضیان مهاجرت به دانمارک برای ادامه تحصیل در آن می توانند آینده شغلی خوبی داشته باشند.     


 

تابعیت و اخذ تابعیت اصولاً رابطه سیاسی و معنوی است که شخص را به دولت معینی مربوط می سازد. تابعیت دارای سه عنصر سیاسی بودن و معنوی بودن و حقوقی بودن است و دو طرف دارد : شخص دارای تابعیت و دولت اعطا کننده ی تابعیت.

تابعیت از طریق تولد جزء اصلی ترین انواع تابعیت محسوب می شود. این تابعیت با تولد شخص شروع شده و در طول زندگی ادامه می یابد و از دو روش خاک یا خون حاصل می شود. چنین تابعیتی غیر ارادی و تحمیلی است. برای مثال شخصی که در ایران متولد شود بر اساس مفاد قانون ما خواه ناخواه ایرانی محسوب میشود. البته به شرط اینکه شروط دیگری نظیر پدر ایرانی هم لحاظ شده باشد، بنابراین کسی که دارای تابعیت ایرانی از طریق تولد باشد نمی تواند تابعیت خود را انتخاب کند ، بلکه تابعیت بر او تحمیل می شود.

 ترک این نوع تابعیت مستلزم رعایت شرایط حقوقی خاص می باشد. برای مثال در ماده 988 قانون مدنی مقرر گردیده است که اتباع ایرانی نمی توانند ترک تابعیت کنند. مگر با رعایت چهار شرط مذکور در این ماده اخذ تابعیت در اسپانیا از طریق خاک می باشد ،  مگر اینکه که تصویب قوانین جدید این وضع را تغییر دهد. البته دربسیاری از کشورها تولد عامل اصلی اخذ تابعیت نیست،  اما از موارد تاثیرگذار و مهم محسوب می شود. با توجه به نظام حقوق بین الملل خصوصی ، در بیشتر کشور های جهان پذیرفته شده است  که در صورت ازدواج بین زوجین شخص می تواند در راستای اخذ تابعیت اقدام نماید. کشور اسپانیا از جمله ی این کشورها می باشد. لذا چنانچه یک نفر با یک اسپانیایی ازدواج کند می تواند جهت اخذ تابعیت اسپانیا اقدام نماید.

 در حقوق کشور ایران نیز به این موضوع اشاره شده است. برای مثال:

در بند 6 از ماده 976 قانون مدنی آمده است که هر زمان تبعه خارجی  با شوهر ایرانی ازدواج نماید ایرانی محسوب می شود.

در بعضی کشورها نظیر ایران آثار حقوقی ازدواج برای اخذ تابعیت  آن کشور متفاوت است. اما در مورد کشور اسپانیا ازدواج با مرد یا زن تبعه ی این کشور قطعاً منتهی به اخذ تابعیت می شود ؛ البته اخذ تابعیت این کشور منوط بر این است که پرونده ی مربوط به آن درست ارائه شود و دارای وجهه ی صحیح حقوقی باشد.

لازم به ذکر است که ازدواج در نظام حقوقی بعضی کشورها همچون ایران دارای آثار تحمیلی تابعیت می باشد. بر اساس  ماده 976 قانون مدنی ایران، در صورتی که زن خارجی با مرد ایرانی ازدواج کند از نظر قانون گذار خود به خود ایرانی حساب می شود. حال آنکه ازدواج مرد خارجی با زن ایرانی متضمن اخذ تابعیت نمی باشد .

بدیهی است که اطلاعات حقوقی در خصوص ازدواج و شروط ضمن عقد ازدواج و اخذ تابعیت یا اقامت در اسپانیا از طریق ازدواج دارای پیچیدگی ها و اصول حقوقی خود می باشد.

قاره اروپا و کشور هلند این روزها به یکی از مقاصد اصلی برای مهاجرین جهت مهاجرت به هلند

مهاجرت استرالیا , گرفتن اقامت استرالیا , مهاجرت استرالیا

در محل کار؛ درباره این موضوعات صحبت نکنید

پیشنهادهایی برای تسکین خانگی 7 جراحت رایج

زنان مشهوری که سرطان را شکست دادند
در اینجا با زنان مشهوری آشنا می شوید که به سرطان سینه مبتلا شدند اما توانستند پس از دست و پنجه نرم کردن با این بیماری، آن را شکست بدهند و به زندگی عادی خود بازگردند.
اینکه ما فکر کنیم تمامی کسانی که به سرطان مبتلا می شوند یک نوع سرنوشت را پیدا می کنند تصوری کاملا اشتباه است. بسیاری از افراد به راحتی می توانند سرنوشت خود را تغییر دهند و خود را در گروه نجات یافتگان قرار دهند. در اینجا با زنان مشهوری آشنا می شوید که به سرطان سینه مبتلا شدند اما توانستند پس از دست و پنجه نرم کردن با این بیماری، آن را شکست بدهند و به زندگی عادی خود بازگردند.

کریستینا اپل گِیت
  
سال 2008 در سی و هفت سالگی اعلام کرد که به تشخیص پزشکان به سرطان پستان مبتلا شده است. سرطان با ام آر آی آشکار شد، و آزمایش ها نشان دادند که کریستینا حامل ژن سرطان پستان است (مادر او نیز از همین سرطان جان به در برده). هر دو پستان او را پاکسازی کردند که جراحی ترمیمی را نیز در پی داشت، و از آن پس اثری از سرطان در او باقی نمانده است. کریستینا در گفت و گویی بی پرده با نشریه ELLE از زندگی با بدن جراحی شده خود گفت: «متاسفانه از آن به بعد باید زندگی با آن پستان های مصنوعی را آغاز کنید، و این هر روز به یادتان می آورد که این بلا بر سر شما آمده و بخشی از بدنتان تغییر چشمگیری کرده، پذیرفتن آن گاهی بسیار دشوار است.»

از بخت خوش، کریستینا، بازیگر سینما توانست در ژانویه 2011 فرزندی به دنیا بیاورد.

شریل کراو
 
 
سال 2006، اندکی پس از پایان قرارداد خود با لنس آرمسترانگ، دریافت که به سرطان پستان مبتلا شده است. شریل، خواننده و ترانه سرا، که دو فرزندخوانده دارد در گفت و گو با نشریه AARP نوشت: «دنیای من داشت از هم می پاشید. احساس می کردم زمین را از زیر پایم کشیده اند.» او بی پرده اعلام کرد که تحت عمل جراحی «با تهاجم کمینه» قرار گرفته و از آن پس اثری از سرطان در او باقی نمانده است.


آن رامنی
 
 
مادر پنج پسر و همسر نامزد جمهوری خواهان برای ریاست جمهوری امریکا در انتخابات سال 2012 درباره مشکلات جسمی خود صادقانه با مردم سخن گفته است. او افزون بر سرطان پستان که در 2008 تشخیص داده شد گرفتار بیماری ام اس است. آن رامنی از سرطان مجرای شیردهی، گونه ای غیرتهاجمی از سرطان پستان، جان به در برد و برای پاکسازی غدد پستان تن به جراحی داد. البته چون سرطان هنوز در مرحله صفر بود، به شیمی درمانی نیازی پیدا نشد. او درباره این تجربه خود گفت: «شما به تنهایی نمی جنگید. دوستان و خانواده با شما در این جنگ همراه می شوند، بازو به بازوی یکدیگر پیش می روید. به نظرم مهم ترین درسی که از این ماجرا گرفتم اهمیت فراوان تشخیص بیماری در مراحل اولیه است.»


اولیویا نیئتن جان
 
 
پس از تشخیص سرطان پستان در ستاره مجموعه تلویزیونی Grease، درمان آغاز شد و یک سال ادامه یافت. اولیویا که یک فرزند دارد اظهار داشت: «من هر روز برنامه مراقبه داشتم. به یوگا می پرداختم. از مشابه درمانی بهره می گرفتم، خوب می خوردم. تا جایی که می توانستم مقاومت درونی ام را بالا می بردم. افکار بد که هجوم می آوردند زود از سرم بیرون می کردم. عمل جراحی ای که روی من انجام شد شکل تعدیل شده ای از پاکسازی شدید پستان همراه با جراحی ترمیمی بود- البته وقتی زنان از خواب بیدار می شوند و جای پستان ها را خالی می بینند ممکن است ضربه روحی بخورند.»


آنجلینا جولی
 
 
هرچند معاینات پزشکی هرگز او را مبتلا به سرطانی تشخیص نداند. به گفته خودش، چون نمی خواست فرزندانش را تنها بگذارد حفظ سلامت خود را شخصا بر عهده گرفت. همین که فهمید حامل ژن «معیوب» BRCAI است، که خطر ابتلا به سرطان پستان یا تخمدان را افزایش می دهد، تصمیم گرفت با عمل جراحی پیشگیرانه هر دو پستان و نیز تخمدان و لوله های رحم خود را پاکسازی کند. آنجلینا یکی از دلایل این اقدامات تهاجمی را از دست دادن مادر و مادربزرگ خود به خاطر همین بیماری برشمرد. او در مقاله ای برای نیویورک تایمز نوشت: «من تجربه ای را از سر گذراندم که به نظرم هزاران زن دیگر داشته اند.


به خود گفتم که باید آرام و قوی باشم، و هیچ دلیلی وجود ندارد که تصور کم بزرگ شدن فرزندان را نمی بینیم و از دیدار نوه هایم محروم می شوم. البته گرفتن این تصمیم ها آسان نیست. اما می توان اختیار کار را به دست گرفت و با مشکلی که برای سلامتی پیش می آید دست و پنجه نرم کرد. می توانید دنبال توصیه های پزشکی باشید، با گزینه های موجود آشنا شوید، و همان را برگزینید که برای شما مناسب است. دانایی قدرت است.»

سوزان سامرز
 
سامرز که به خاطر نقش های خود در Three’s Company و ویدئوهای ورزشی شگفت انگیزش در دهه 1980 شهرت دارد، در پنجاه و پنج سالگی فهمید به سرطان پستان مبتلا شده است و با عمل جراحی نیمی از سینه او را برداشتند. دو گزینه رایج تر از همه در آن زمان یکی کاشت پستان بود و دیگری پیوند با بهره گیری از عضلات شکم، که سوزان هیچ کدام را نمی پسندید. بنابراین دست به تحقیق زد و کمک کرد تا نخستین آزمون های پزشکی برای عمل لیپوترانسفر به مدد سلول های بنیادی در امریکا انجام شود و سرانجام نخستین زن امریکایی شد که این جراحی را روی او انجام دادند. سامرز پس از بهبودی در مصاحبه ای گفت: «تصمیم گرفتم خواب را بی اهمیت ندانم چون تا آن زمان ساعت سه صبح به رختخواب می رفتم و شاید پنج ساعتی می خوابیدم، و حالا می فهمم چه نقش تعیین کننده ای داشته است.»

شاید فکر کنید مردم شما را با وجود عیب هایتان دوست دارند نه به خاطر آنها. اما برخی از خصوصیاتی که عیب می شمارید ممکن است بیشتر از آنچه که تصور می کنید جذابیت بیشتری داشته باشند.

جولیانا رانچیک
 
مجری برنامه "E! News” از ابتدا در شرح تجربه سرطان پستان خود بسیار روراست بود. کم تر از دو ماه پس از آنکه تشخیص سرطان خود را خبر داد تحت عمل پاکسازی هر دو پستان قرار گرفت. سال بعد او و همسرش، بیل، تولد پسرشان را از طریق رحم جایگزین جشن گرفتند، و این مادر پرافتخار امتیاز موفقیت خود در گذار از این ماجرا را به همسرش داد: «بیل در سراسر این فرایند، از زمانی که بیماری تشخیص داده شد تا امروز، همه چیز من بوده است. نمی توانم حتی تصور کنم که بدون این موجود شگفت انگیز در سراسر راه یاور من بود چطور ممکن بود از این بیماری جان به در ببرم.»

ایمی روباک
 
 
گزارشگر برنامه «صبح به خیر امریکا» دو سال پیش در برنامه ای تلویزیونی که بنا بود درباره سرطان پستان آگاهی بدهد و زنان را به انجام ماموگرافی تشویق کند به صورت زنده ماموگرافی انجام داد. ماموگرافی مشخص کرد که ایمی سرطان دارد، هر دو پستان او برداشته شدند و هشت دوره شیمی درمانی را از سر گذراند.


امروز ایمی از سرطان پاک شده و کتابی در شرح تجربه سرطان خود نوشته است. او در این کتاب شرح می دهد که این بیماری چگونه بر همه چیز، از زندگی زناشویی او گرفته تا مادری برای فرزندانش، تاثیر گذاشته است: «تصمیم گرفته ام پیش از مردن نمیرم. حالا بهتر زندگی می کنم. مادر بهتری شده ام. دخترها را کم تر دعوا و بیش تر نوازش می کنم. همسر بهتری شده ام. کم تر فریاد می زنم و در انتخاب کلمات دقت بیش تری دارم.»

سامانتا نیکسون
 
 
در سال 2006 معلوم شد سامانتا نیکسون- که نقش میراندا را در مجموعه تلویزیونی مشهوری ایفای نقش می کرد- به سرطان پستان مبتلا شده است. او تا چند هفته پیش از اکران نخستین فیلم سینمایی اش در 2008 بیماری خود را علنی نکرد. در برنامه صبح به خیر امریکا بود که توضیح داد به این دلیل ماجرای سرطان را با کسی در میان نگذاشته که احساس می کرده این بیماری مایه آبروریزی اوست. امروز، او مادری سالم برای سه فرزند و سفیری برای تبلیغ مردان این بیماری است.


ملیسا اِتِریج
 
 
ملیسا در نشریه AARP نوشت: «اگر به من بود، دلم می خواست ماجرای سرطان پستان یا طلاق های خود را علنی نکنم. اما نمی شود گفت مردم باید فقط چیزهای خوب را ببینند.» این خواننده، ترانه سرا و فعال اجتماعی در شرح مبارزه خود با سرطان پستان، که سال 2004 با شیمی درمانی بر آن فائق آمد، روراست بوده است. او مادر دو فرزند از نخستین ازدواج خود است و در سال 2006 نیز دوقلویی به دنیا آورد.


ادی فالکو
 
 
ستاره مجموعه تلویزیونی Jackie Nurse در سال 2003 به جنگ سرطان پستان رفت، از این بیماریِ سخت جان به در برد، و پا به دوره قطع درمان گذاشت. پس از آن دو کودک را به فرزندی گرفت: پسری در 2005، و دختری در 2008. او در مقاله ای نوشت «حول و حوش فوریه 2004 فهمیدم سرطان بنا نیست من را بکشد.
 
سال ها در انتظار تشکیل خانواده بودم، اما جان به در بردن از سرطان این خاصیت را دارد که اولویت های شما را تغییر می دهد. من چهل ساله بود و مجرد. دیگر وقتش رسیده بود. پس فرایند فرزند خواندگی را آغاز کردم. البته نمی دانستم این کار واقعا درست است یا نه، چون مطمئن نبودم سرطان دیگر بازنگردد. اما با تمامی وجودم نیاز داشتم و می خواستم که مادر باشم. در ژانویه 2005 که اندرسون، این پسر بی نظیر که بسیار به خودم شباهت دارد، به دنیا آمد فکر کردم که شاید بنا بوده زندگی من به همین شکل درآید.»




عیب یابی نمایشگرهای گوناگون بردهای الکترونیکی

مراحل عیب یابی تلویزیون بردها 

واحد کنترل الکترونیکی چسیت؟ و توضیحاتی در باره  آموزش تعمیراتecu؟

آموزش تعمیر ای سی یو

این مقاله در مورد آموزش تعمیر ecu و روش های یادگیری آن است.و موسسه پارسه به خوبی این دوره ها را امورش میدهد.

ecu مخفف عبارت  electronic control unit به معنی واحد کنترل الکترونیکی می باشد که مغز همه کاره یک خودروی انژکتوری است و مسئولیت هدایت و کنترل خودرو به عهده آن است.

این قطعه یک میکرو کامپیوتر کوچک است که در داخل اتاقک موتور ماشین جای گرفته است و می تواند اطلاعاتی را به صورت زنده و همزمان از سنسور های  مختلف وابسته بگیرد و با تعیین شرایط لحظه ای موتور برای اجزای مختلف موتور فرامینی را صادر کند تا از این طریق زمان و مدت پاشش سوخت، زمان جرقه و فراهم سازی شرایط مناسب برای ایجاد بهترین احتراق در داخل سیلندر تامین شود.

حال شاید در ذهنتان این سوال ایجاد شود که سنسور چیست ؟
-    سنسورها کیت های انژکتوری هستندکه هر چه تعداد آنها بیشتر باشد ،به ECU در درک بهتر شرایط موتور کمک می کند. سنسورهای مهم خودروهای انژکتوری عبارتند از : سنسور دور یا RPM، سنسور فشار داخل مانیفولد یا MAP، سنسور دریچه گاز یا TPS، سنسور دمای آب یا CTS، سنسور دمای هوا ATS، سنسور اکسیژن یا لاندا، سنسور ضربه و ...

اجزای ecu

این مینی کامپیوتر نیز مانند سایر کامپیوترها دارای CPU، حافظه و قابلیت برنامه ریزی است. در داخل ECU دو نوع حافظه وجود دارد :
-    حافظه موقت که با قطع برق از بین میرود اما مجددا قابل بازیابی است. حافظه موقت شناسایی استپ موتور، دنده ها و عملکرد موتور و محاسبات لحظه ای برای تنظیمات آنی را به عهده دارد و  معایب موقت و دائم سیستم انژکتور را در خود نگهداری می کند.
-    حافظه دائم  مانند سیستم عامل و Setup  در کامپیوتر های PC است و با قطع برق از بین نمی رود اما در صورت خراب شدن دیگر قابل برگشت نیست و ECU  را غیر قابل استفاده می کند.حافظه دائم شامل جدول به نام Look up table  است که به تعداد سنسور های موجود در سیستم موتور، سطر و ستون دارد. در این جدول مقدار پاشش سوخت و زاویه آوانسECU در هر دور و بار موتور مشخص شده است. هر چقدر دقت این جدول بیشتر باشد دقت عملکرد ECU بیشتر خواهد بود.

 

مناظر زیبا کشورفرانسه

مناظر چشم نواز کشور مدرن کانادا

ویدئویی که برای شما آماده کرده ایم مربوط به کشور استرالیا می باشد.

استرالیا

موقعیت جغرافیایی:استرالیابزرگترین جزیره جهان وکوچکترین قاره است،مساحت آن معادل ایالات متحده آمریکاست و36،755کیلومترمربع خط ساحلی دارد.مساحت آن درحدود25برابرجزیره بریتانیایاتقریبادوبرابرمجموع مساحت هندوپاکستان است.
میانگین ارتفاع استرالیاازسطح دریادرمقایسه با میانگین جهانی که حدود700متر(2297فوت)است،کمتراز300(984فوت)است.
مرتفع ترین نقطه این کشورکوهستان کسکیوباارتفاعی معادل2228متر(7310فوت)دررشته کوه های آلپ استرالیاست که درجنوب شرقی کشورواقع شده است.استرالیایکی ازقدیمی ترین سرزمین های ومسطح ترین وخشک ترین قاره مسکونی دنیاست،هرچندکه زمین های بایرغیرقابل سکونت ومناطق نیمه بیانی وسیعی دارد. بااین وجود،این سرزمین با داربودن جنگلهای استوایی ودشتهای وسیع درشمال،بیابان درمرکز،زمینهای کشاورزی حاصلخیزدرشرق،جذوب وجذوب غربی،وسرزمین های پوشیده ازبرف درجنوب شرقی،ازنظراقلیمی بسیارمتنوع است.درساحل غربی این کشوراقیانوس هندودرساحل شرقی آن دریاهای تاسمان(TASMAN)وکورال(CORAL)ازاقیانوس آرام جنوبی قراردارند.

آب و هوا

آب وهوای استرالیاازاستوایی در40درصدشمالی کشور(بالای مدارراس الجدی)تامعتدل دربقیه کشورمتفاوت است.
استرالیادرمقایسه بامناطق دیگری دراین ابعاد،کمتردرمعرض شرایط آب وهوایی متفاوت است چون اقیانوسهاآنرامحاصره کرده اندوکوهستانهای بلندوچندانی ندارد.آسمان صاف وبارش کم باران ازخوصیات آب وهوایی دراکثرمناطق این قاره است.اکثرمناطق ساحلی ازآب وهوای بسیار خوب درتمام طول سال برخوردارندبه طوریکه درتمام مراکزایالت های استرالیادرطول روز5/5ساعت آفتاب می تابد.فصل هادراسترالیا مخالف نیمکره شمالی هستند.تابستان ازماه دسامبرتافوریه وزمستان ازژوئن تااگوست ادامه دارد.دراواسط تابستان(ماه ژانویه)میانگین دمااز29درجه سانتیگراددرشمال تا17درجه سانیگراددرجنوب متغیراست.
دراواسط زمستان(ماه جولای)نیزمانگین دمااز25465میلیمتر
(3/18اینچ)است،اگرچه بارش آن بسته به منطقه به طرزچشمگیری متفاوت است وازکمتراز150میلیمتر(9/5اینچ)درمرکزتابیش از2متر(7/78اینچ)درمناطق استوایی وجزیره تاسمانی غربی متغیراست.درمنطقه شمالی(استوایی)بارش باران شدیداست وبین ماههای نوامبرتامارس گرمای هواطاقت فرساست.
زبان:زبان رسمی انگلیسی است.



زبان:زبان رسمی انگلیسی است.
حکومت:دولت فدرال

ثبات سیاسی:سیستم دولت استرالیابراساس شیوه پارلمان انگلستان استواروبسیارباثبات است.سیستم آن شامل سه سطح است:دولت فدرال،دولت ایالتی ودولتهای محلی.استرالیاعضوکشورهای مشترک المنافع انگلستان است،اگرچه انتظارمی روددردهه آینده تبدیل به یک جمهوری شود.

  برای تماشای این ویدئو در  یوتیوب روی لینکهای زیر کلیک نمایید.

ویدئوی دیدنی های کشور استرالیا در یوتیوب

کلمات کلیدی ما مهاجرت -مهاجرت به استرالیا - مهاجرت به استرالیامی باشد.

مهاجرت به آلمان مهاجرت به کانادا مهاجرت به سوئد مهاجرت به سوئیس
ایفانت
0 نظر