یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

روشهای طراحی وب سایت ارزان



روشهای راه اندازی سایت ارزان

هم اکنون با در نظر گرفتن گسترش محیط وب و تاثیر وسیع و گسترده آن بر فعالیت هایاقتصادی و اجتماعی ، بسیاری از افراد حقیقی و حقوقی به دارا بودن سایتهای اینترنتی روی آورده اند.

اما هزینه بالای طراحی وب سایت بسیاری از این افراد را از داشتن سایتی حرفه ای و با کیفیت محروم نموده است. بنابراین شرکت ایفانت مفتخراست که با ارائه خدماتی با کیفیت بالا و هزینه پایین و معقول پاسخگوی این نیاز مشتریان باشد.

طراحی سایت ارزان به هیچ عنوان به معنای ساخت وب سایتهایی با بی کیفیت نمی باشد.

طراحی سایت ارزان یعنی طراحی وب سایتی مناسب با کمترین تعرفه و با امکانات مناسب که بتواند تمام اهداف مورد نیاز شما را برآورده نماید.

بالاترین کیفیت همیشه نیاز به پرداخت هزینه بالا دارد اما می توان با هزینه کمتر نیز وب سایت مقبول و مطلوبی را خریداری نمود. در این طرح مشتری می تواند طراحی سایت خود را با هزینه بسیار مناسب و کیفیتی عالی درخواست نماید.

بهینه سازی سایت از خدمات شرکت ایفانت میباشد.جهت مشاهده قیمت طراحی سایت ارزان به سایت ما مراجعه کنید.

کلمات کلیدی : طراحی سایت ارزان,طراحی سایت,بهینه سازی سایت

مهاجرت به استرالیا



سفر به استرالیا

شما می توانید برای مهاجرت به استرالیا به سایت www.tnsvisa.com مراجعه کنید.

مهمترین فاکتوری که معمولا افراد برای مهاجرت مد نظر دارند برخورداری از یک زندگی بهتر نسبت به زندگی فعلی شان است. حالا در هر نقطه زمین که باشید. مهم این است که مقصد بعدی شما شرایط مطلوب تری را برای زندگی فراهم کند.

گام اول

اگر قرار باشد مهاجرت (به هر دلیل) باعث پایین آمدن کیفیت زندگی شما شود عملا کار بیهوده ای خواهد بود.

از جمله مهمترین عواملی که کیفیت زندگی شما را خیلی تحت تاثیر قرار می دهد داشتن شغل مناسب است. اگر شما نتوانید از لحاظ مالی زندگی خود را تامین کنید جنبه های دیگر زندگی شما هر چند هم بسیار مثبت، تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.

زمانی‌ استرالیا حاضر بود برای گرفتن مهاجر هزینه سفر را نیز پرداخت نماید و آمدن به استرالیا خیلی راحت بود اما الان (و علی الخصوص بعد از فوریه۲۰۱۰ ) و با آمدن قوانین جدید شرایط برای مهاجران در مقایسه با حتی ۱ سال پیش خیلی دشوار تر شده است.

سیدنی

به نوعی استرالیا دیگر نیاز به هر مهاجری ندارد. فقط افرادی را می‌پذیرد که در استرالیا بتوانند شغل داشته باشند، زبانشان قویخوب باشد و از تجربه کاری خیلی‌ خوبی‌ بهره مند باشند. این یعنی حداقل ۳ سال سابقه کار تمام وقت مفید.

لذا حتی اگر شغل شما در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا (اططلاحا SOL) نیز باشد حتما از اینکه در زمینه کاری شما بازار نسبی کار خوب است اطمینان حاصل کنید.

بطور مثال مهندسین و متخصصین کشاورزی. بله این شغل در لیست مشاغل موجود است اما در زمینه کاری اصلا وضعیت کاری خوب نیست. ضمنا در برخی مشاغل داشتن زبان بسیار قوی الزامی است. مثلا حسابداری یا متخصص روابط عمومی. لذا باید بسیار در این زمینه واقع بین بود.

اگر شغل شما در لیست مشاغل موجود نیست عملا گرفتن ویزای دائم از طریق ویزای مهارت ممکن نیست و شما یا باید به فکر یک کشور دیگر و یا یک نوع دیگر ویزا باشید.

پنج نکته با اهمیت هنگام ساخت سایت



5 نکته با اهمیت موقع طراحی وب سایت
این محتوا توسط مرکز طراحی وب سایت ارزان و بهینه سازی سایت ایفانت آماده گردیده است.

نکته 1: از لینکهای حرکت دار بپرهیزید !
در طراحی صفحات خود سعی کنید از استفاده از لینکهایی که در حال حرکت هستند یا لینکهایی که دائما تغییر رنگ می دهند یا چشمک می زنند پرهیز کنید . همچنین سعی نکنید که لینکهای بازدیددیده شده و دیده نشده را با اختلاف رنگ از یکدیگر جدا کنید . تصور بر این است که اینکار بازدید کننده را در پیدا کردن راهش در بین صفحات کمک خواهد کرد اما بررسی ها نشان داده اینکار تنها باعث گیج شدن بازدید کننده ها می شود !

نکته 2 : تنها چند کلیک آنورتر!
محتویات سایت خود را همیشه در دسترس بازدید کننده نگاه دارید . هر صفحه از سایت شما باید از طریق هر صفحه دیگر قابل دسترسی باشد . سعی کنید پیوندهای میان صفحاتتان را بگونه ای طراحی کنید که بازدید کننده در هر کجای سایت که باشد بتواند با حداکثر 4 کلیک خود را به صفحه مورد نظر برساند. شما باید به طور مرتب ساختار صفحات و ارتباط بین آنها را در سایتتان مساهده کرده و مشکلات احتمالی را بر طرف کنید. بازدید کننده ها برای این به سایت شما می آیند که با شما و خدماتتان آشنا بشوند پس بهتراست کاری نکنید که آنها واردار شوند برای کسب اطلاعات در سایت شما حفاری کنند!

نکته 3 : جستجو چرا ؟ فقط لینک !
بعضی از سایتها سیستمی برای جستجو در میان اطلاعات خود دارند . اما سعی کنید تا جایی که امکان دارد از قرار دادن این سیستم در سایتتان بپرهیزید. حتی بهترین موتورهای جستجو هم در گاهی موارد نتایجی غیر از آنچه که شما می خواهید به شما ارائه می دهند و این موجب گیج و گم شدن شما در میان صفحات می گردد. در ضمن بیشتر کاربران هم طرز استفاده موثر از موتورجستجو را بلد نیستند. بنابراین پیشنهاد می شود که بجای استفاده از سیستم جستجو در سایتتان پیوندهای بین صفحاتتان را طوری منظم و کارا طراحی کنید تا کاربران براحتی بتوانند از طریق لینکها به اطلاعات مورد نیاز خود دستیابی پیدا کنند و نیازی به استفاده از سیستم جستجو نباشد.

نکته 4 : مسیرهای بیشتری در نظر بگیرید !
سعی کنید در طراحی پیوندهای بین صفحات سایت خود طوری عمل کنید که برای دستیابی به هر صفحه بیش از یک مسیر وجود داشته باشد و کاربران خود را به یک مسیر محدود نکنید . به عنوان راه حل در بیشتر سایتها از منوهای کرکره ای استفاده می شود که راهی موثر برای قرار دادن مسیرهای متفاوت در صفحه است بدون اینکه فضای زیادی در صفحه اشغال کند.

نکته 5 : اطلاعاتتان را یک جا کنید !
سعی نکنید در سایتتان محل های زیادی را طراحی کنید و اطلاعاتتان را در میان آنها پراکنده کنید چون در این صورت ممکن است کاربرانتان در میان انبوه صفحات سایت شما گم شوند ! پراکندگی اطلاعات جزو مشخصه های یک وب سایت مناسب نیست.

این مطلب توسط مرکز طراحی سایت ارزان و بهینه سازی سایت ایفانت تهیه شده است.
کلمات کلیدی : طراحی سایت,طراحی سایت ارزان, سئو


4 نکته مهم موقع طراحی وب سایت



چهار مورد با اهمیت در هنگام ساخت سایت

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت ارزان ایفانت آماده سازی گردیده است.
 نکته 1: از لینکهای متنی استفاده نمایید!
شاید استفاده از تصاویر یا شکلهای گرافیکی در سایت بسیار وسوسه انگیز و فریب دهنده باشد اما بعضی مواقع یک کم هم بسیار زیاد است ! تا جایی که برایتان امکان دارد سعی کنید که پیوندهای موجود بین صفحاتتان را بصورت لینک های متنی طراحی کنید، زیرا این نوع لینکها بسیار مفیدتر از لینکهای تصویری یا گرافیکی عمل می کنند . مطالعات نشان داده که اکثر بازدید کنندگان سایتها ابتدا لینکهای متنی را خوانده و سپس به سراغ لینکهای تصویری یا گرافیکی می روند .

نکته 2: یک راه حل خوب برای استفاده از لینکهای گرافیکی!
اگر شما مجبورید که از لینکهای تصویری یا گرافیکی در وب سایتتان استفاده نمایید حتما از پارامتر Alt برای تصویرتان استفاده کنید . استفاده از این پارامتر در طراحی لینکهای تصویری باعث می شود که کاربرانی که از کاوشگرهای متنی مانند lynx استفاده می کنند یا کاربرانی که گرافیک و تصویر را در کاوشگرهای خود غیر فعال کرده اند نیز بتوانند مسیر خود را در بین صفحات وب سایت شما پیدا کنند .به علاوه سعی کنید حتما در قسمت پایین هر صفحه با استفاده از لینکهای متنی راهنمایی واضح از سایتتان ارائه دهید تا صفحات اصلی سایت شما از این راه نیز قابل دسترسی باشند .

نکته 3: یک صفحه با عنوان نقشه سایت طراحی کنید .
صفحه نقشه سایت می تواند یک راهنمای خیلی خوب برای کاربران سایت شما باشد. در طراحی صفحه نقشه سایتتان سعی کنید از یک ساختار درختی استفاده کنید بشکلی که بخشهای مهم سایت بطور واضح در آن مشخص شده باشد و صفحات مربوط به هر کدام از بخشها به صورت زیر مجموعه آن قسمت نمایش داده شوند . برای مثال می توانید سایت خود را به 4 بخش اصلی شامل محصولات، خدمات، سوال های متداول و تماس تقسیم کرده و عناوین صفحات مرتبط با هر یک از این بخش ها را در زیر آن قرار دهید بصورتی که به صفحه مربوط به خود لینک شوند . برای آشنایی بیشتر با ساختار نقشه سایت پیشنهاد می کنم که به چند وب سایت بزرگ مراجعه کنید و صفحه نقشه آنها را بررسی کنید.

نکته چهارم : از بکار بردن فریم اجتناب کنید.
تا جایی که امکان دارد سعی کنید از بکار بردن فریم در طراحی وب سایتتان پرهیز کنید. بیشتر مرورگرهای رایج با نمایش فریم ها مشکل دارند و ممکن است کاربران هنگامیزمانی که در صفحه مقابل خود با چندین اسکرول بار متفاوت روبرو می شوند به طور کامل گیج شوند ! اگر مجبورید که حتما از فریم ها در طراحی سایت خود استفاده کنید پس خودتان را برای دوبرابر شدن کار آماده کنید زیرا لازم است که یک نسخه بدون فریم هم از سایتتان بسازید تا کاربرانی که کاوشگرهای آنها فریم ها را پشتیبانی نمی کند هم بتوانند از سایت شما استفاده نمایند.

این مطلب توسط مرکز طراحی سایت ارزان ایفانت تهیه شده است.

تاثیر رنگها در ساخت سایت



تاثیرگذاری رنگ در طراحی سایت
مقاله از مرکز طراحی سایت ارزان ایفانت
چند مورد مهم در انتخاب رنگ در طراحی سایت
 نمونه ای از تاثیر رنگهای سفید و سیاه و قرمز و آبی در احساسات کاربران در زیر آورده ایم:
رنگ سفید: حامل انرژی است و خستگی را از ذهن مخاطبان سایت می برد. اشاره می کند به صداقت، تمیزی ، صمیمیت، ملایمت و معاصر بودن . و  بهترین رنگ برای پس زمینه وب سایت هااست.ما تاکید می کنیم حتما زمینهبک گراند مطالب را همیشه رنگ سفید قرار دهید.



سیاه:  ایده آل برای رنگ متون در زمینه سفید است. اشاره به ظرافت، قدرت ، شجاعت و  توانایی و باستانی بودن چیزی دارد.

رنگ قرمز: رنگی است که بیشترین احساس را در کاربران برانگیخته می کند و باعث بالا رفتن هیجان و تنفس در کابران می شود. در اولین برخورد توجه کاربر را در وب سایت جلب می کند و نشانگر هیجان، سرعت، توانائی و احساسات شدید است.

آبی: نشانگر آرامش ، اعتماد، مسئولیت پذیری، عظمت و  جایگاه و سرماست. در تجارت ضمانت مالی را در کابران  برانگیخته خواهد کرد. و یکی از پسندترین رنگهاست.

کلمات کلیدی : طراحی سایت,طراحی سایت ارزان

مقاله از مرکز طراحی سایت ارزان ایفانت