یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

ایجاد تارنما بدون هزینه راند دوم



این مقاله بدست وبسایت طراحی سایت ارزان گردآوری شده است.

خدمات WebStarts.com : این وب سایت نیز امکان طراحی یک وب سایت با امکاناتی مانند اشتراک گذاری کتابچه الکترونیکی و موزیک و فیلم را برای شما ایجاد میکند. همچنین یک بانک از انواع ویجت در این پایگاه اینترنتی وجود دارد که میتوانید آنها را به تارنما خود اضافه کنید . مثلا guestbook و blog و ... در این صفحه میتوانید قالب های رایگان این پایگاه اینترنتی را ببینید و در صورت تمایل یکی را انتخاب کرده و طراحی آنلاین سایت خود را آغاز کنید.

سرویس وردپرس : گرچه وردپرس یک سرویس وبلاگ است، اما آنقدر امکانات جذاب به این وب سایت افزوده شده است که برای ساخت یک پایگاه اینترنتی اختصاصی میتواند انتخاب خوبی باشد. امکان اپلود عکس، آهنگ ، فایل هایPDF میتواند در بسیاری موارد نیاز شما را برآورده سازد.


سرویس Wix.com : این وب سایت در نوع خود شاهکار است. زیرا امکان ایجاد کردن تارنما های فلش، آلبوم عکس فلش، اسلاید های فلش و ...  را با چند کلیک برای شما فراهم میکند. پس از ثبت نام در سایت، ده ها قالب آماده فلش وجود دارد که میتوانید آنلاین آنها را ویرایش کنید، متن، عکس، بکگراند، انیمیشن، منو، آیکون، صدا ، فیلم و ... به آنها اضافه کنید تا به شکل مورد نظرتان در آید. این سایت گالری کاملی نیز از clipArt ها دارد که برای کامل کردن طرح شما بسیار مفید خواهد بود.

سرویس doodlekit.com : این وب سایت نیز امکاناتی مانند آپلود فایل هایPDF و ورد و اکسل و انواع فرمت های عکس را پشتیبانی میکند. همچنین میتوانید یک قالب زیبا از این آدرس انتخاب کنید و تارنما اختصاصی خود را ایجاد نمایید. سایتی که با DoodleKit میسازید میتواند امکان RSS و جستجو در میان مطالب هم داشته باشد.

این مقاله توسط پایگاه طراحی سایت گردآوری گردیده است.
کلمات کلیدی : طراحی سایت رایگان , طراحی سایت ارزان , طراحی سایت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.