یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

خانه تکانی عید و تغییر در دکور منزل

عنوان : تکنیک های تغییر دکور داخلی در تمیز کردن خانه

 دکوراسیون سنتی یکی از سبک های دکوراسیون و طراحی منزل میباشد.همچنین شما با استفاده از این سبک در دکوراسیون حمام منزلتان میتوانید بهترین استفاده را از فضای حمام و سرویس بهداشتی تان داشته باشید

تکنیک های نورپردازی بسیار زیبای منزل به شما در طراحی زیبا و منحصربفرد فضای داخلی منزل تان کمک میکند.

آپارتمان ها و ساختمان‌های بلندو سر به فلک کشیده امروزی، همواره در معرض نور خورشید قرار ندارند و از این رو با پیشرفت علم و تکنولوژی، از لامپ‌های شیشه‌ای خانگی ساده، اکنون به سیستم‌های بس مهیج نورپردازی رفته است و حتی کار را به جایی کشانده که از آن به عنوان یک علم و یک دانش کاملا سیستماتیک نام برده می شوند. امروزه نقش این علم و دانش درمعماری داخلی بسیار به چشم میخورد و محیط را مهم و جذاب می‌نماید. با افزایش کارآیی صنعت برق و امکانات تکنولوژیک مربوط به آن،استفاده از محصولات وابسته به آن نیز رشد چشمگیری داشته است؛ چنانکه باید اذعان داشت روشنایی، راه را برای یک تحول در شناخت و طراحی معماری باز کرده است.

انواع نورها :
۱- نورهایی که برای کارهای خاص استفاده می شوند. منظور از نورهای خاص، چراغ مطالعه و چراغ روی اجاق گازها می باشد. زیرا در هنگام مطالعه و در هنگام آشپزی نیاز به نور کافی برای دیدن آنچه که انجام می دهید، دارد. این دسته از چراغ ها نسبتا نور زیادی تولید می کنند تا فرد به کاری که انجام می دهد کاملا تسلط داشته باشد.

۲- نورهای محیطی که کل فضا را روشن می کنند. این دسته از نورها، نور فضا برای دیدن اطراف و افراد دیگر را تامین می کند. از آنجایی که در یک فضا، حس افراد با توجه به موقعیت های مختلف تغییر می کند، می توانید از کلید های دیمر برای کم یا زیاد کردن نور استفاده کنید.

۳-نورهای نقطه ای برای ایجاد تاکید روی شئ یا وسیله ای استفاده می شوند. از این دسته نورها برای روشن کردن مجسمه یا تابلوها و … بهره بگیرید. البته منظور از شئ خاص می تواند یک تختخواب در یک اتاق بزرگ باشد که برای مشخص کردن آن از نور نقطه ای در بالای آن استفاده می شود و یا تابانیدن نور روی دیوار پوشهای سه بعدی که باعث زیبایی چندین برابری آنها خواهد شد.

 این ریسه های نوری می توانند باعث درخشش و تلألو هر نوع مبلمانی در دکوراسیون منزل شما شوند حتی مبلمان هایی که زشت به نظر می رسند. این پیشنهاد ارزش یک بار امتحان کردن دارد، به آن فکر کنید! مثلا در این نمونه ریسه ها سرتختی ساده و معمولی را به عنصری کانونی در فضای اتاق خواب بدل کرده اند.

با دیدن این عکس چه حسی پیدا کردید؟ بارش دانه های برف از پشت پنجره در یک شامگاه زمستانی؟ گاهی یه تزیین ساده می تواند حسی فوق العاده به شما القا کند، مثل ریسه های نوری که این پارتیشن پنجره-مانند را آراسته اند.

شومینه چه استفاده شود یا نشود، نشانه ای ارزشمند است که اجاق های خانگی را به خاطر می آورد. این ارزشمندی تنها برخاسته از متریال (آجر) یا طاقچه ی بالای آن نیست، بلکه گرما و نوری که آن ها ایجاد می کنند نیز بسیار تأثیرگذار است. برخی از شمع برای ایجاد این تأثیر استفاده می کنند؛ در حالی که می توان با ریسه های نوری رنگی و این نورپردازی های جالب، به همین آسونی این حس زیبا را خلق کرد.

وقتی ریسه های نوری یک آینه را احاطه می کنند، انعکاس آن ها در آینه درخشش در فضا را دوچندان می کند.

درخشش نور در شیشه همیشه ظاهر جذابی ایجاد می کند. شما می توانید با ریسه های نوری جا لیوانی روی کانتر آشپزخانه ی خود را به راحتی به عنصری دکوری و درخشان تبدیل کنید.

چنین تخت خوابی در اتاق کودک یا نوجوان شما می تواند یک فضای نشیمن دنج برای او فراهم آورد که با تزیین سقف آن توسط ریسه های LED به رویاهای او واقعیت می بخشد.

شما میتوانید با استفاده از دوره های آموزشی در  دکوراسیون,دکوراسیون داخلی, آموزش تعمیرات پرینتر و یا استفاده از دوره های طراحی داخلی و معماری و آموزش تعمیرات  ECU  شرایط بهتری یرای دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید.

بیمه در مانی در کانادا}

شما میتوانید در ادامه با نکاتی برای مهاجرت به استرالیا آشنا بشوید.









امروزه کانادا به عنوان یک کشور پیشرفته و موفق در زمینه های مختلف به یک مقصد مناسب برای مهاجرینی که به دنبال یک جامعه با شرایط اقتصادی مناسب و با ثبات برای کار و زندگی هستند تبدیل شود.این کشور که به عنوان دومین کشور بزرگ جهان شناخته میشود توانسته با بالا بردن استانداردهای رفاه اجتماعی برای مردم توجه مهاجرین زیادی را به خود جلب کند تا جایی که این مقدار به 250000 مهاجر وارد شده به این کشور در سال میباشد.همچنین این کشور برای افرادی که به دنبال کار میباشند نیز به عنوان انتخاب های اول مطرح می شود.

اخذ اقامت کانادا راه هایی زیادی دارد, مانند سرمایه گذاری, تحصیل, مهاجرت از طریق ازدواج و ... که هرکدام راه خود و فاکتورهای مورد نیاز خود را دارد.در ادامه مقاله ای برای مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی جهت کمک به شما و آشنایی با این روش برای اخذ اقامت این کشور آمده است.

 

 

چه کسانی می توانند تحت جریان خود اشتغالی واجد شرایط مهاجرت به کانادا باشند؟

تنها سه دسته از افراد می توانند واجد شرایط لازم جهت ورود به کانادا و اخذ اقامت کانادا با عنوان ویزای خود اشتغالی باشند :

1 ) خود اشتغالی در فعالیت های فرهنگی

واژه " فعالیت های فرهنگی " شامل تعداد زیادی از حرفه ها و مشاغل موجود در هر کشوری می شود که کانادا هم از این مورد جدا نیست.این حرفه ها و مشاغل می تواند شامل موسیقیدانان ، هنرمندان ، فیلم سازان ، روزنامه نگاران ، نقاشان و حتی مجموع افراد پشت صحنه مانند کارگردانان ، طراحان رقص ، طراحان لباس و غیره شود.

2 ) خود اشتغالی در ورزش : ورزشکاران و فعالان دنیای ورزش که سابقه فعالیت در شاخه های ورزشی را به صورت حرفه ای دارند.(مانند قهرمانان ، داوران ، مربیان و غیره) می توانند یکی از گروه های درخواست کننده ویزای خود اشتغالی کانادا باشند. که البته از دید قانون کانادا اخذ اقامت این کشور از راه خود اشتغالی برای فعالان ورزش شرایط خاصی دارد که فرد متقاضی باید آنها را داشته باشد.

3 ) خود اشتغالی به وسیله خرید و مدیریت یک مزرعه

این یک راه دشوار است و موفقیت در این زمینه و برآورده کردن انتظارات کانادا در این مورد مشکل است. شما باید تجربه قابل توجهی در کشاورزی و همچنین مهارت های لازم برای موفقیت در این کار داشته باشید و البته باید این مورد را هم مطرح کرد که شما باید ثابت کنید که توانایی حمایت از خود و خانواده خود را از لحاظ مالی به وسیله کشاورزی دارید.شما باید بدانید که خود اشتغالی و مخصوصا در این زمینه کاری برای افرادی ساخته نشده که به دنبال کاری با سطح کلاس بالا باشند.

البته در زمینه فعالیت های فرهنگی و ورزشی که برای افراد حرفه ای و متخصص این شاخه ها در نظر گرفته شده است نیز سختی های وجود دارد ولی این افراد با سابقه و تجربه قابل توجه ای که در تخصص خود دارند مسیر هموار تری دارند.نوازندگان و یا موسیقیدانان و کسانی که در شاخه های مختلف ورزش کار میکنند باید فعالیتهایشان در سطح کلاس جهانی باشد.اگر فرد متقاضی رزومه ای ضعیف تری از این سطح داشته باشد قطعا شانس دریافت ویزای کانادا از طریق خود اشتغالی برایش کم خواهد بود.

در مورد خود اشتغالی از طریق خرید مزرعه و مدیریت آن ، CIC ) CIC یا Citizenship and Immigration Canada که سیاستگذار و مجری امور پناهندگی و مهاجرتی کانادا است و یکی از سه سازمان مرتبط با امور مهاجران و پناهندگان کانادا می باشد) انتظار دارد متقاضی یک فرد با چند مهارت و فن باشد.همچنین توانایی مدیریت مزرعه را به صورت مدرن داشته باشد به عبارت دیگر دارای شرایط زیر باشد :

    یعنی شناخت کامل از فن آوری نوین در کشاورزی و بهره بردن از دانش کافی در ارتباط با روش های کشاورزی
    شناخت کافی از بازار فروش و همچنین آشنایی با بازایابی در زمینه محصولات حیوانی و یا کاشته شده در مزرعه
    داشتن مهارت برای کار کردن با ماشین آلات جدید و در آخر شناخت لازم برای مدیریت یک مزرعه مدرن

همچنین شما باید در رزومه کاری خود بتوانید ثابت کنید که توانایی حمایت مالی از خود و خانواده خود را از طریق مدیریت یک مزرعه را دارا هستید.

چگونه من به عنوان یک فرد واجد شرایط مهاجرت از طریق خود اشتغالی میشوم؟

شما باید حداقل 35 امتیاز از 100 امتیاز در نظر گرفته شده را که بر اساس فاکتورهای مانند :

تجربه که باید با شاخه کاری شما مرتبط باشد.(در 5 سال قبل از اقدام برای مهاجرت) که حد اکثر امتیاز در این شاخه 35 میباشد و حد اقل آن 20 میباشد.

سن متقاضی که باید بین 21 تا 49 سال باشد و حداکثر امتیاز در این مورد 10 میباشد.البته کسر 2 امتیاز به دلیل بیشتر بودن سن از 49 سال و یا کمتر بودن سن  از 21 سال هم لحاظ میشود)

تحصیلات فرد که حداکثر امتیاز برای آن 25 و حداقل آن 5 است که این حد اقل برای دیپلم و بیشترین امتیاز برای مدرک دکتری و یا کارشناسی ارشد میباشد.

تسلط به زبان که بیشترین امتیاز به آن 16 میباشد و برای تسلط کامل به زبان انگلیسی در نظر گرفته میشود(البته اگر به زبان دیگری هم تسلط داشته باشید 8 امتیاز دیگر علاوه بر زبان اصلی برای شما در نظر گرفته می شود)

حداقل امتیاز برای آیتم زبان نیز برای تسلط ابتدایی میباشد که عدد آن 2 در نظر گرفته شده است.

فاکتور دیگر بعد از زبان , سن , تجربه تخصصی ,فاکتور سازگاری شما با شرایط زندگی در کانادا می باشد که می تواند به مسائلی مانند ازدواج شما و همسرتان ,داشتن یک شغل قانونی به مدت یک سال برای شما یا همسرتان , داشتن حداقل دو سال تحصیلات بالاتر از دبیرستان و یا دیپلم در کانادا توسط متقاضی یا همسرش و حضور اعضای خامواده در کانادا که حداقل امتیاز ها برای هرکدام از این آیتم ها 3 و حداکثر آن 5 میباشد.

در آخر باید گفت که برنامه مهاجرت به کانادا از راه خود اشتغالی با در نظر گرفتن توضیحات و جدول نمرات بالا برای افرادی منظور شده است که در زمینه کاری خود (فرهنگی,ورزشی,مدیریت یک مزرعه,موسیقی دانان,طراحان و ...) به صورت حرفه ای فعالیت داشته اند و تجربه کافی در این زمینه و یا تحصیلات خوبی در این زمینه داشته باشند.این برنامه در کل به دنبال جذب درخواست کنندگانی است که دارای تمایل و توانایی برای ایجاد یک شغل و مدیریت آن  توسط خودشان در کشور کانادا هستند.

برای زندگی در شهر های استرالیا باید با نکاتی برای مهاجرت به این کشور آشنا شوید.

کوه های راکی در کانادا از زیبایی هایی که پس از مهاجرت می بینید

عنوان: مهاجرت به کانادا و روشهای اخذ اقامت کانادا

این مقاله درمورد مهاجرت به کانادا می باشد.

تصمیم مهاجرت به کشوری دیگر تصمیم بزرگ و پر ریسکی است و تنها زمانی این تصمیم عاقلانه خواهد بود که بدانیم برای چه کاری میخواهیم مهاجرت کنیم و علاوه بر این، اطلاعات لازم درباره ی مهاجرت به کشور مورد نظر را در زمینه کار، تحصیل، تجارت و سرمایه گذاری بدست آوریم.
امروزه کشور کانادا به عنوان کشوری با یک سیاست باز مهاجرپذیری با بیش از 34 گروه قومی مختلف شناخته شده است. شاید از خودتان بپرسید چرا مهاجرت به کانادا؟ اصلا مهاجرت به کانادا چه مزایایی نسبت به سایر کشورها دارد؟ تأسیس شرکت، ایجاد یک کسب و کار یا حتی تحصیل در کشور کانادا به چه شکل است؟ در این مطلب هدف ما راهنمایی شما برای انتخاب بهترین راه برای مهاجرت به کانادا، تحصیل در کانادا و حتی کار و سرمایه گذاری در کانادا می باشد.


اقدامات لازم برای مهاجرت به کانادا
1- بهتر است با خودتان رو راست باشید، اگر جرأت ریسک کردن ندارید بهتر است همین حالا از مهاجرت به کانادا صرف نظر کنید؛ چون ممکن است در این مسیر خیلی چیزها را از دست بدهید. مهاجرت به کار کسانی می آید که به راحتی با هر شرایطی کنار می آیند و با تغییر میانه خوبی دارند یا مثلا از خوردن غذاهای جدید، مکان های جدید و حتی معاشرت با آدم های جدید لذت می برند. پس قدم اول این است که خودتان را بشناسید و از روحیات خود باخبر شوید
2- خب بعد از اینکه از خودتان مطمئن شدید باید از جایی که قرار است به آنجا مهاجرت کنید اطلاعات کافی را بدست آورید، از همه لحاظ با کشور کانادا آشنا شوید، چه از نظر موقعیت مکانی و آب و هوا و چه از نظر فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی.
3- مهاجرت به کشور کانادا را با سایر کشورها مقایسه کنید و مزایا و معایب آن را بسنجید، گرچه امروزه اداره مهاجرت کانادا راه های زیادی را برای متقاضیان باز گذاشته است و مهاجرت به کانادا خیلی سریع تر و آسان تر از سایر کشورها صورت میگیرد، ولی باز هم شما تصمیم گیرنده هستید و باید شرایط خود را با روش ها و شرایط مهاجرت به کانادا تطبیق دهید.
روش های مهاجرت به کانادا
بعد از اینکه از تصمیم خود برای مهاجرت به کانادا مطمئن شدید وقت آن رسیده که روش های مختلف مهاجرت به کانادا را بررسی کنید و شرایط خود را با شرایط هریک از این روش ها مقایسه کنید و بهترین آن را برای مهاجرت به کانادا و اقامت دائم در کانادا انتخاب کنید.در این مرحله می توانید با یک مشاور نیز مشورت کنید ولی حواستان باشد که تا تصمیم نهایی را نگرفته اید پای هیچ قراردادی را امضا نکنید و پولی پرداخت نکنید
بعد از اینکه تحقیقات خود را انجام دادید و به اندازه کافی درباره مهاجرت به کانادا اطلاعات کسب کردید می توانید تصمیم نهایی خود را بگیرید که آیا مایل به مهاجرت به کانادا هستید یا نه؟ پیشنهاد ما به شما این است که زبان انگلیسی یا فرانسه را جدی بگیرید و قبل از مهاجرت به یکی از آنها مسلط شوید، چراکه این مهارت فرآیند مهاجرت به کانادا را آسان تر می نماید و شرطی است که در اکثر روش های مهاجرت به کانادا به آن اشاره شده است.






روش های مهاجرت به کانادا
- مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری:
مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری ویژه مدیران، سرمایه گذاران و صاحبان مشاغلی می باشد که به سرعت و راحتی مهاجرت اهمیت بیشتری می دهند. در این روش از مهاجرت، متقاضی نیازی به یادگیری و داشتن مدرک زبان انگلیسی و یا فرانسه ندارد و می تواند در هر یک از شهر های کانادا اقامت گزیند.
- مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی:
مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی برای افرادی مناسب است که هم تجربه کار تجاری و هم سرمایه ای دارند و می توانند با تکیه بر تجربه و سرمایه خود در کانادا کسب و کاری راه انداخته و ایجاد شغل نمایند.
یکی از راه‌های دریافت اقامت کانادا، برنامه سرمایه گذاری و کارآفرینی می باشد. این برنامه جهت توسعه و تولید اشتغال در کانادا با جذب سرمایه، افراد با تجربۀ تجاری و توان مدیریتی به وجود آمده است.
اگر شما نتوانسته‌اید از راه‌های دیگر به خاطر سن بالای ۳۵ سال و مشمول شدن به سربازی فرزند پسر و نداشتن آیلتس ۷به بالا و... به کانادا مهاجرت کنید، می‌توانید از طریق مهاجرت سرمایه گذاری و کارآفرینی که در ادامه بیان شده است، ویزای اقامت دائم که به پاسپورت کانادایی می‌رسد، دست پیدا کنید.
- مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی استانی:
بر اساس قوانین مهاجرت به کشور کانادا، هر یک از استان های کانادا به صورت مستقل در جهت پیشرفت خود و رونق بازار کار بطور چشم گیر، به دنبال پذیرش مهاجرت کنندگان از طریق سرمایه گذاری هستند، این امر نه تنها به نفع استان های این کشور است بلکه تا حد زیادی به نفع مهاجران شده است چرا که فرایند مهاجرت را آسان و سریع تر نموده است. علاوه بر این برنامه انتخاب استان ها باعث شده تا هرکدام از استان ها بتوانند به تنهایی اشخاصی را که قصد مهاجرت به یک استان خاص را دارند، انتخاب کنند.به این صورت که استان های شرکت کننده در این برنامه با CIC قرار داد میبندند تا بتوانند مستقیما مهاجری را که واجد شرایط آنهاست انتخاب کنند و متقاضیان این برنامه نیز باید درخواست خود را به استانی که قصد اقامت در آن را دارند اعلام کنند.
- مهاجرت به کانادا از طریق ویزای تحصیلی:
بر اساس برنامه مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل، دانشجویان و کارگران خارجی که دارای ویزای موقت می‌باشند می‌توانند ویزای خود را به اقامت دائم تبدیل نمایند.
- مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج و خویشاوندان:
در صورتیکه یکی از خویشاوندان نزدیک شخص تقاضا دهنده ی مهاجرت به کانادا در کشور کانادا سکونت داشته باشند، مانند همسر، فرزند، پدر و مادر، که هرکدام از این بستگان دارای اقامت دائم و یا شهروندی کانادا باشند، متقاضی می تواند از طریق برنامه اسپانسرشیپ اقامت کانادا را دریافت کند.
تحصیل در کانادا
در کشور کانادا به یادگیری و تحصیلات اهمیت زیادی داده می شود به همین خاطر سیستم آموزش و پرورش آن یک سیستم درجه یک با استانداردهای بالا است و پول بیشتری برای آموزش خرج می شود.
در اینجا ممکن است سوالی پیش بیاید که چرا کشور کانادا را برای تحصیل انتخاب کنیم؟ دلایل زیر می تواند پاسخ خوبی برای این سوال باشد:
1- کانادا مکانی امن برای تحصیل
کشور کانادا پایین ترین نرخ جرم و جنایت را در منطقه به ثبت رسانده است و همین دلیل خوبی است که کانادا تبدیل به مکانی امن برای تحصیل و زندگی دانشجویان خارجی شده است. علاوه بر این چون کشور کانادا در همسایگی کشور آمریکا قرار دارد، استفاده از سلاح های گرم به شدت کنترل شده واستفاده از آنها به صورت عام ممنوع است.
2- هزینه ی پایین برای تحصیل
اگر کشور کانادا را با سایر کشورها مقایسه کنیم، کانادا پایین ترین شهریه را از دانشجویان خارجی دریافت می کند.برای یک دانشجوی خارجی که درسطح لیسانس قصد تحصیل دارد در طول یک سال تحصیلی (8 ماه) نرخ شهریه 11,903 دلار کانادایی می باشد، اما این نرخ باتوجه به رشته تحصیلی متغیر است.
3- وجود تکنولوژی پیشرفته در کانادا
کشور کانادا با کمک بسیاری از دانشمندان با استعداد، محققین و کارآفرینان، محیطی مهیج و پیشرفته را برای کار و تحصیل دانشجویان فراهم نموده است.
پیدا کردن شغل در کانادا کار آسانی نیست و اغلب مهاجران برای پیدا کردن کار در کانادا با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند. در کشور کانادا حتی برای کارهای خیلی معمولی مثل فروشندگی، کارهای فنی منازل و... افراد به گذراندن دوره و در بعضی موارد گرفتن مدارک خاص و عضویت در انجمن های معین نیاز دارند. بنابراین برای کارهای تخصصی تر مراحل بیشتری باید گذرانده شود. شاید شما در کشور خودتان متخصص محسوب شوید ولی در کانادا به دلیل کسری مدارک و یا عضویت ها، کار دلخواه خود را پیدا نخواهید کرد. در بعضی کارها هم که خود کشور کانادا در آنها بسیار پیشرفته است، مثل صنایع خودروسازی یا نرم افزار، مشخص است که رقابت با متخصصین این رشته ها در کانادا بسیار سخت است.





















یکی از راه های اقامت کانادا ادامه تحصیل در این کشور می باشد.

مهاجرت به کانادا , مهاجرت به استرالیا , اقامت , مهاجرت به کانادا , مهاجرت به استرالیا , اقامت

چگونه از روزمرگی ها خلاص شویم؟

عنوان: دختران جوان چرا باید خاکشیر بخورند ؟؟؟

این مقاله درمورد مدلهای مختلف عکس هنرمندان می باشد.

پذیرفتن انتقاد کار سختی است اما یک مرحله بزرگ در ارتقا شخصیت شما خواهد بود سعی کنید انتقاد را کاملا درک کنید و سپس تصمیم درستی بگیرید.
اینکه از زحماتتان انتقاد کنند، دردآور است. وقتی دیگران رفتارهای غلط شما را گوشزد می‌کنند و می‌خواهند که آنها را اصلاح کنید، ممکن است ناراحت شوید. قبول کردن انتقادات در مورد ظاهر هم که دیگر جای خود دارد!
من به عنوان یک دانشگاهی، باید با انتقاد کنار بیایم. اساتید راهنمای من مقالاتم را با رنگ‌های مختلف تصحیح می‌کنند و تک تک نقاط ضعف آن را نشان می‌دهند. پس از انتشار آنها نوبت منتقدین می‌رسد تا نقاط ضعف و تک تک خطاها را آشکار کنند و برخی از آنها حتی از این کار لذت هم می‌برند.

اینکه از زحماتتان انتقاد کنند، دردآور است. وقتی دیگران رفتارهای غلط شما را گوشزد می‌کنند و می‌خواهند که آنها را اصلاح کنید، ممکن است ناراحت شوید. قبول کردن انتقادات در مورد ظاهر هم که دیگر جای خود دارد!
اکنون برای کنار آمدن با این همه انتقاد باید چه کرد؟

آیا موضوع شما هستید؟ برخی از انتقادها متوجه شخص شماست. وقتی کسی از ظاهر یا رفتار شما انتقاد می‌کند، نمی‌شود آن را به دل نگرفت.اما در برخی موارد این افکار و سایر کارهای شماست که مورد انتقاد قرار می‌گیرد.
شاید سخت باشد، اما شما باید تفکر و کارهایتان را از خودتان مجزا بدانید. وقتی کسی از نتیجه تلاش شما انتقاد می‌کند، باید ازاین امر استقبال کنید. هرچقدر هم که به نوشته‌ها و فعالیت‌هایتان علاقمند باشید، باید بدانید که همیشه راهی برای پیشرفت و بهبود آنها وجود دارد. اگر کسی وقت بگذارد و به شما پیشنهادی بدهد، با گوش دادن به آن می‌توانید چیزهای زیادی یاد بگیرید.

باید گفت که رو به رو شدن با انتقاد ممکن است دردناک باشد. من پیشنهاد می‌کنم مدتی از گوش کردن و مطالعه انتقادها دست بردارید و هروقت احساسات منفی درونی خود را از بین بردید، برای بررسی آنها برگردید. شما وقتی آماده رویارویی سازنده با انتقاد هستید که با مطالعه گفته‌های منتقدین کارهایتان احساس نکنید آنها احمق هستند و باور کنید که شاید منظوری داشته باشند. پس از این، می‌توانید بفهمید که کجای کارتان اشکال داشته و آن را اصلاح کنید.
اگر انتقاد در مورد خودتان باشد چطور؟

اغلب افرادی که انتقاد می‌کنند، هدف بدی ندارند. آنها به شما و زندگی شما اهمیت می‌دهند. خود آنها هم از اشاره به نکات نادرست به شما که نیاز به تغییر دارند، حداقل اندکی احساس ناراحتی می‌کنند.
توجه به اینکه انتقادات از سر دوست داشتن بیان می‌شوند، در مواردی که مربوط به موضوعات شخصی است، کمی مشکل است و به ما برمی‌خورد (و باید هم بربخورد)؛ مثل وزن، ظاهر یا انتخاب‌های سرنوشت‌ساز شما! قبول کردن انتقادهایی که در مورد تصویر ذهنی شما از خودتان باشد سخت است. مثلا وقتی وزنتان زیاد شود، خودتان از این موضوع آگاهید. از این جهت اگر کسی این موضوع را به شما بگوید، کمکی به شما نکرده است.

در این موارد، سعی کنید محبت را در پس کلمات ببینید. چند نفس عمیق بکشید و لبخند بزنید. آنها برایتان ارزش قائلند که حرفی می‌زنند.
در مورد انتقادات دائمی چه باید کرد؟

بله، افرادی هستند که برای انتقاد کردن زندگی می‌کنند (یا حداقل برای انتقاد کردن از شما زنده‌اند). در مواجهه با این افراد، توجه به اینکه آنها برایتان ارزش قائلند کافی نیست، زیرا انتقاد کردن آنها پایان ندارد. در این شرایط باید با آنها گقتگویی بی‌رودربایستی داشته باشید.

به آنها بگویید که از توجهی که به شما دارند، متشکرید، اما اظهار نظرهای مداوم آنها ناراحت‌کننده و آزاردهنده است. اگر این هجمه‌ها پایان نیافت، باید از رو به رو شدن با این فرد دست بردارید. از وقت‌گذراندن با افرادی که مدام شما را ناراحت می‌کنند و دست از انتقاد برنمی‌دارند، اجتناب کنید.

تحقیقات جدید نشان داده که زنان در محل کارشان بیشتر از مردان مورد انتقاد قرار می‌گیرند. اگر این اتفاق برایتان می‌افتد، به دفعاتی که از کار شما انتقاد می‌شود و دفعاتی که به خاطر آن مورد تشویق قرار می‌گیرید توجه کنید.اگر حس می‌کنید همکارانتان به اندازه کافی به کارهای مثبت شما توجه نمی‌کنند و بیشتر به بیان مشکلات می‌پردازند، وقت آن رسیده که با رئیس و همکاران خود در مورد محیط کاری صحبت کنید.

در این مقاله اشاره ای به سایت های جوک و لطیفه شده است.

آموزش شبکه , آموزش سیسکو , آموزش شبکه , آموزش سیسکو , آموزش شبکه , آموزش سیسکو

آینه وشمعدان عروسی شیک و زیبا

عنوان: آینه وشمعدان عروسی شیک و زیبا

این مقاله درمورد انتخاب بروزترین آتلیه عروس می باشد.

آینه و شمعدان از مهمترین اقلام در لیست خرید عروس و داماد به شمار می روند و خرید آینه وشمعدان عروسی شیک و زیبا با رعایت برخی نکات ساده امکان پذیر است. هنگامی که عروس به اتاق وارد می‌شود، با پرده‌ای صورت خود را پوشانده‌است. وقتی که در کنار داماد می‌نشیند، این پرده را از صورت خود بر می‌دارد و نخستین چیزی که داماد در آینه می‌بیند، باید بازتاب چهره همسر آینده‌اش باشد. امروزه هنوز بسیاری از سنت‌های دیرین عروسی ایرانی همچنان پابرجا مانده‌است و هرچند که تشریفاتی باشند، اما همواره انجام می‌شوند. عروسی تقریبا مشابه با گذشته آن است و همه عروس‌ها اگر دیگر اقلام را نداشته باشند، بدون شک آینه و شمعدان را خواهند داشت. آینه‌ها همواره در اندازه کامل و جفت شمعدان‌ها در دو سوی آینه با شمع‌های روشن، برای هر یک از عروس و داماد، قرار داده می‌شوند. همچنین امروزه شمعی که در سفره عقد می‌گذارند را گاهی بعد از خواندن خطبه عقد و دریافت هدایای مهمانان خاموش می‌کنند که این کار توسط عروس و داماد با کفش عروس و یا با گلبرگی انجام می‌شود.

این رسم احتمالاً در آیین زرتشتی نبوده چون زرتشتیان چنین کاری را بی احترامی به آتش می‌دانند.

 قبل از خرید آینه و شمعدان به فکر کاربرد آن باشیم
هنگام خرید آینه و شمعدان به فکر مکانی که بتوانید آن ها را روی آن قرار دهید نیز باشید. بسیاری از مردم با خرید یک کنسول برای جلو درب ورودی یا راهرو منزل شان از آینه و شمعدان شان بهترین استفاده را می کنند . برخی نیز آینه و شمعدان شان را روی میز توالت اتاق خواب قرار می دهند یا آن را داخل ویترین بوفه می گذارند . برخی نیز فقط از شمعدان هایشان روی میز ناهار خوری استفاده می کنند و آینه را داخل کمد قرار می دهند که البته این بستگی به سلیقه ی هر فرد دارد.

توصیه ی  ما به شما این است که هنگام خرید آینه و شمعدان به فکر کار آمد بودن آن نیز باشید و اگر قرار است از آینه و شمعدان یا قسمتی از آن استفاده نکنید ( مثلا از آینه و شمعدان فقط برای سفره هفت سین استفاده کنید ) برای آن هزینه ی زیادی نکنید. ظمنا کسانی که فکر می کنند از آینه و شمعدان استفاده نخواهند کرد بهتر است به جای آن که آن را خریداری کنند از کسی قرض گرفته و در سفره ی عقدشان بگذارند . البته امروزه تمام کسانی که سفره ی عقد کرایه می دهند آینه و شمعدان نیز برای کرایه دارند.

تناسب  را رعایت کنید
مزیت آینه و شمعدان کنسولی این است که می‌توانید آینه‌اش را به‌صورت قدی روی دیوار نصب کرده و به این ترتیب کارکردش را زیاد کنید. اگر فکر می‌کنید بهتر است سراغ آینه شمعدان سیلور بروید، بد نیست سری به فروشگاه سلوین بزنید. این فروشگاه در میدان شوش، پاساژ الغدیر،  طبقه همکف واقع شده است. به این ترتیب با یک تیر چند نشان می‌زنید، هم لوازم خانگی‌تان را می‌خرید، هم به آینه و شمعدان دلخواه‌تان می‌رسید.

اگر خانه‌تان به اندازه کافی جا دارد بد نیست به فکر آینه و شمعدان کنسولی باشید چون می توانید از آن یک دکور زیبا بسازید و آینه آن را به شکل قدی استفاده کنید. اما اگر از نظر فضا در مضیغه هستید بهتر است به فکر انواع کوچک‌تر و رومیزی باشید.

در این مقاله درمورد  انتخاب بهترین آرایشگاه عروس اشاره ای شده است.