یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

انتخاب ابزار به شکل غیر حضوری

خرید ابزار به شکل غیر حضوری

 

این روزها افراد به خاطر مشغله هایی که در زندگی های روزانه خود درگیرشان هستند دوست دارند تا خرید های شخصی را سریع وراحت انجام دهند. کارهای که در حالی که از فروشگاه معتبر باشد باعث میشود در انرژی و هزینه رفت و آمد مردم صرفه جویی کند. ازجمله مواردی که ممکن است هنوز تهیه آن برای مردم جا نیافتاده باشد خرید یراق آلات به شکل کاملاً آنلاین است. سفارش یراق آلات یکی از مواردی است صورت اینترنتی هم می توانند تهیه نمایند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازبا کیفیت ترین سایتهایخرید ابزار آلات صنعتی سر بزنید میتوانید به سایت گودفورپی مراجعه کنید.

انواع یراق آلات کابینت

کابینت از قسمت های مهم آشپزخانه می باشد که به عنوان سازمان دهی اقلام مختلف به کار برده می شود. یکی از نکات مهمی که در هنگام ساخت و نصب کابینت باید توجه داشت. در واقع یراق آلات کابینت لوازم ضروری است که برای نصب و مونتاژ کابینت های آشپزخانه به کار برده می شود. یراق آلات کابینت علاوه بر کاربردی که دارند باعث زیباتر شدن نمای آشپزخانه و کابینت ها نیز می شوند. اما قبل از این که به زیبایی توجه کنید حتما باید کاربرد یراق را در نظر بگیرید. در واقع به هنگام انتخاب یراق آلات کابینت کیفیت و کاربرد ان در اولویت اول قرار دارد. به طور مثال انتخاب یک دستگیره دکمه ای برای درب کابینت هایی که وزن بالایی دارند اصلا درست و منطقی نمی باشد. از انواع یراق آلات کابینت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    لولا گازور
    ریل کشو کابینت
    جک کابینت
    دستگیره کابینت
    پایه کابینت



کاربرد لولا گازور و انواع آن

لولا گازور یکی از مهم ترین یراق کابینت می باشد که برای باز و بسته کردن راحت درب کابینت های آشپزخانه به کار برده می شود. به طور کلی لولا ابزاری مفصل دار می‌باشد که دو قطعه را به یکدیگر متصل کرده و یک یا هر دو قطعه حول محور لولا دوران می‌کند. از انواع لولا گازور می توان به لولا گازور ساده، لولا گازور مخفی، لولا گازور زاویه دار و لولا گازور آرام بند اشاره کرد. هر کدام از انواع لولا گازور دارای کاربرد و ویژگی های منحصر به فردی می باشند که باید با توجه به کابینت انتخاب شوند.

 

لولا گازور ساده: این نوع لولا گازور از ابتدایی ترین لولا برای کابینت می باشد که در دو نوع دو پیچ و چهار پیچ تولید می شود. این نوع لولا گازور ساده باید از خصوصیاتی همچون پیچ ریگلاژ بلند، ریگلاژ پذیری انتهای لولا، قدرت جذب بالای درب و جنس مقاوم برخوردار باشد.

لولا گازور مخفی: لولا گازور مخفی همان طور که از نامش پیداست به صورتی نصب می شود که نه از بیبرون و نه از داخل دیده نخواهد شد. برای نصب آن باید سوراخی به‌ اندازه‌ی برگه با مته ایجاد شود، سپس لولا درون سوراخ قرار گیرد که پس از بسته شدن درب، لولا به‌هیچ‌ عنوان مشخص نباشد.

لولا گازور زاویه دار: برخی از کابینت های نصب شده در آشپزخانه به علت کمبود فضایی که دارند نمی توان درب آن ها را 90 درجه باز کرد. لولا گازور زاویه دار یکی زا یراق آلات کاربردی است که به شما این امکان را می دهد تا در هر زاویه ای که می خواهید بتوانید درب کابینت خود را باز و بسته نمایید.

لولا گازور آرام بند: لولا گازور آرام بند از دو بخش اصلی تشکیل شده است که یکی روی بدنه کابینت و دیگری روی حفره‌ای دایره‌ای شکل قرار می‌گیرد. درون لولا گازور آرام بند یک پمپ قرار داده شده است که از ناگهانی بسته شدن درب کابینت و ایجاد صدا جلوگیری می‌کند.

جهت معارفه می توانید به گودفورپی مراجعه کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.