یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

فراگیری بازسازی آی پد با بروزترین شیوه های علمی در موسسه های پیشرفته

یادگیری تعمیر آی پد با بروزترین راه های علمی در موسسه های مدرن

موسسه پارسه در زمینه تعمیرات اپل و آی پد فعالیت میکند.درهمین راستا این موسسه دوره آموزش تعمیرات اپل برگزار میکند.

آی‌پد (به انگلیسی: iPad) یک لوح‌رایانهٔ ساخت شرکت اپل است. این رایانه که از سیستم عامل iOS بهره می‌برد، تنها دارای یک صفحهٔ نمایشگر چند لمسی ۹٫۷ اینچی با دقت بالا است و استفاده آن با انگشتان دست انجام می شود.

 آی‌پد برای نخستین بار در روز ۷ بهمن ۱۳۸۸ (۲۷ ژانویه ۲۰۱۰) توسط استیو جابز و از طرف شرکت اپل معرفی شد.  این دستگاه از اواخر ماه مارس سال ۲۰۱۰ برای فروش به بازار عرضه شد

این نسل ، ۳۳٪ باریکتر و ۱۵٪ سبکتر از نسخهٔ اول آیپد است. این تبلت از iOS 4.3 استفاده می کند. پردازنده دو هسته‌ای A۵ آن با پردازش گرافیکی نه برابر قوی تر از نسخه ی اول است. این تبلت دارای رزولوشنی مثل نسل اول و برابر با 1024 در 768 است. خروجی HDMI، صفحه نمایش LED با زاویه دید ۱۷۸ درجه، فیلم برداری HD، دوربین جلو برای مکالمه تصویری و اتصالات WiFi + ۳G از مشخصات جدید این نسخه نسبت به اولین آیپد است. آیپد ۲ در دو رنگ سیاه و سفید و در سه حجم ۱۶ ، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی در دو مدل وای-فای و 3G ارائه می‌شد.
نسل سوم


تقریبا یک سال پس از انتشار تبلت iPad 2 توسط کمپانی Apple، این بار، اپل نسل سوم این تبلت را روانه بازار کرده است. برخلاف تصور همگان این تبلت، iPad 3 نام نداشته و اپل تصمیم گرفته است این محصول را تنها آی پد بنامد که البته به نام آی پد جدید یا The New iPad شناخته شده است. این تبلت در 6 مدل در بازار موجود است که ارزان‌ترین آن‌ها مدل 16 گیگابایتی Wi-Fi بوده و گران‌ترین آن‌ها مدل 64 گیگابایتی 4G است. آی پد جدید تغییرات بزرگی نسبت به آی پد 2 داشته است که از آنها می‌توان به صفحه نمایش Retina آن که رزلوشنی 4 برابر آی پد 2 دارد (2048 در 1536)، پردازنده قوی‌تر و دوربین پیشرفته تر (۵ مگاپیکسل)، پشتیبانی از شبکه LTE، بلوتوث نسخه ۴ (به جای نسخه ۲.۱)، رم ۱ گیگابایتی، باتری قوی تر و البته کمی سنگین شدن تبلت اشاره کرد.
مشخصات کلی: وزن: 662 گرم
پردازنده: Apple Dual-Core Cortex-A9, Apple A5X Chipset 1GHz
دیسک درایو: دیسک درایو حافظه ای SSD 64 GB صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی LED Capacitive - اندازه 9.7 اینچ
امکانات: قابلیت نصب سیم کارت - WiFi - GPRS - GPS - Edge - بلوتوث - دوربین - وب کم - قطب نما - حسگر شتاب سنج - حسگر ژیروسکوپ - microUSB سایر مشخصات: Apple iOS 5 - کارکرد باتری تا 10 ساعت برای گشت و گذار در وب، تماشای فیلم و یا گوش دادن به موسیقی ساعت
نام ها دیگر : Apple iPad3 Wi-Fi+4G, iPad 3, iPad New, iPad 3rd Generation
نسل چهارم






پس از گذشت ۶ ماه از سومین نسل آیپد ، آیپد نسل چهارم معرفی شد.بسیاری از مشخصات این تبلت همانند نسل قبلی آن است. برخی معتقدند که این نسل فقط یک بروز رسانی برای نسخه ی قبل آن بوده است.از تغییرات این نسل می توان به موارد زیر اشاره کرد.
کابل اتصال به USB : در آیپد ۴ به جای کانکتورهای ۳۰ پین همیشگی همانند آیفون ۵ از یک مدل کوچک تر به نام لایتنینگ (به انگلیسی: Lightning) بهره می برد.
تغییر پردازنده  : آیپد ۴ اولین آیپدی است که از پردازنده A6 X اپل بهره می برد. این پردازنده با توان بالای خود توانسته سرعت بسیار بهتری در سیستم عامل iOS پیدا کند و تجربه کاربری روان تر و سریع تری را برای کاربران به ارمغان بیاورد.
تغییر دوربین جلو : دوربین جلو ارتقا یافته و میتوان با آن فیلمبرداری 720p HD را با کیفیت ۱.۲ مگاپیکسل (به جای ۰.۳ مگاپیکسل در نسل قبل) تجربه کرد.


آموزش تعمیر آیفون توسط بروزترین مدل های تخصصی در آموزشگاه های پیشرفته

موسسه پارسه در زمینه تعمیرات اپل و آی پد فعالیت میکند.درهمین راستا این موسسه دوره آموزش تعمیرات اپل برگزار میکند.

چگونگی نصب و تعمیر پکیج در منزل

ترفندهای نصب و تعمیر پکیج در اداره

نصب یونیت  بیرونی

جای نصب واحد بیرونی باید به طوری انتخاب گردد که هوای خروجی  و نویزحاصل از وسیله مزاحمتی برای همسایگان بوجودنیاورد.
  دستگاه باید جایی  نصب شود که براحتی هوای لازم توسط آن دمیده شود. در صورت رعایت نکردن این نکته هوای رفت کندانسور، برگشت می شود و باعث می گردد|سبب میشود}  کمپرسور اورلد کند.    خروجی و ورودی دستگاه نباید پوشانیده شوند.

موسسه پارسه موسسه پارسه در زمینه نصب وتعمیر کولر گازی پکیج و تعمیرات اسپیلت فعالیت دارد.درهمین راستا موسسه پارسه دوره های آموزش تعمیر اسپیلت به بهترین شکل برگزارمیکند

موقعی که تعدادی کندانسینگ یونیت دارید و قرار است که در یک محل نصب گردند و به نحوه قرار گیری صحیح آن ها دقت کنید . در غیر این صورت راندمان سیستم بشدت کاهش می یابد .
با توجه به شکل خواهید دید که گرمای خروجی دستگاه اول به دستگاه دوم و گرمای خروجی دستگاه دوم به دستگاه سوم الی آخر منتقل می شود، که این دلیل کاهش راندمان دستگاه ها است .
به جهت باد و گردش صحیح هوا توجه کنید.
اگر سرعت بادی که به روی کندانسینگ یونیت می وزد ( 7 متر بر ثانیه یا بیشتر باشد ) سرعت گردش فن را کاهش داده حتی ممکن است باعث توقف فن گردد . در نتیجه باعث می شود که کندانسینگ یونیت کار خود را به خوبی انجام نداده و یک بار اضافی به کمپرسور تحمیل کند و باعث خرابی آن گردد .
به محل قرار گیری کندانسینگ یونیت توجه کنید .
دستگاه را جایی نصب نکنید که در زیر برف مدفون گردد و یا اگر در پارکینگ نصب می شود جایی نباشد که اتومبیل جلوی فن دستگاه را گرفته و عمل گردش هوای روی دستگاه را مختل نماید . همچنین نصب دستگاه در سایه باعث افزایش راندمان و کاهش مصرف برق می شود .
وقتی کندانسینگ یونیت روی دیوار نصب می گردد، آبی که از درین آن خارج می گردد موجب مزاحمت عابرین خواهد بود، لذا از لوازم مخصوص درین که برای اینکار وجود دارد استفاده نمایید .
کندانسینگ یونیت را در جایی نصب نمایید که در مواقع سرویس و تعمیرات دچار مشکل نشوید .
کندانسینگ یونیت جایی نصب شود که صدا و لرزش و همچنین هوای گرم خروجی آن برای همسایگان مشکل ایجاد نکند .
نصب کندانسینگ یونیت، در اطراف مولد های حرارتی و دودکش ها اشتباه است، زیرا باعث افت راندمان و خرابی دستگاه خواهد شد . 
یونیت داخلی باید صحیح و تراز نصب گردد. در غیر اینصورت آب درین از مسیر اصلی خود خارج شده و از اطراف دستگاه به داخل اطاق سرازیر می گردد .
یونیت داخلی باید در ارتفاع مناسب از سطح زمین نصب گردد . ارتفاع بیش از اندازه باعث توزیع نامناسب هوا، عدم سرمایش و گرمایش مناسب می شود . ارتفاع معمول 3 متر می باشد .
اگر کاور های مسدود کننده که برای این نمونه یونیت های داخلی در نظر گرفته شده و باید در مسیر های تخلیه هوای خروجی در جای مناسب نصب گردند نصب نشود، توزیع مناسب هوا بخوبی صورت نمی گیرد و باعث عدم آسایش افراد است .
دستگاه های داخلی اسپلیت را در معرض هوای گرم و مرطوب محیط بیرون نصب نکنید، زیرا موجب از دست دادن سرمایش و تقطیر رطوبت محیط و در نتیجه جمع شدن آب در اطراف دستگاه می شود.
دستگاه داخلی، مخصوصا در حالت گرمایش باید در محلی مناسب نصب شود تا توزیع مناسب دما و جریان هوا در تمام محیط وجود داشته باشد .
یونیت داخلی را در مکان هایی که هوای آنها حاوی دود، گردوغبار و روغن است نصب ننمایید .
مکش بخار روغن موجب گرفتگی فیلتر دستگاه شده و کارآیی اواپراور را کاهش می دهد . اگر دستگاه به طور دائم تحت یک چنین شرایطی کار کند خراب می شود . لذا مکان مناسبی در نظر گرفته تا بخار مستقیم روغن توسط دستگاه مکیده نشود .
دستگاه ها را در معرض لرزش و صدای شدید نصب نکنید . فرکانس هایی که توسط بعضی از دستگاه ها ایجاد می شود، فرمان های الکترونیکی یک دستگاه تهویه مطبوع را مختل می کند و این امر باعث می شود که یا دستگاه عمل نکند یا غیر عادی عمل کند .
به گرد و غبار و آلودگی هایی که وارد لوله های مبرد می شوند دقت کنید .
آلودگی هایی که در لوله ها قبل از نصب، در اثر درپوش نکردن لوله ها ممکن است به وجود آید ، باعث مسدود کردن لوله مویین و همچنین در کوتاه مدت و یا دراز مدت بستگی به میزان آلودگی، کمپرسور را خراب می کند . هنگامی که سر لوله ها از قبل باز است آن ها را با ازت تمیز کنید . هرگز داخل لوله ها را با هوا یا اکسیژن تمیز نکنید . 
اجازه ندهید آب به داخل لوله های مبرد وارد شود . اگر آب به داخل سیستم وارد شود، مشکلات بزرگی برای سیستم ( از جمله یخ زدگی در سر لوله مویین، اسیدی شدن روغن، ایجاد خورندگی و در نهایت خراب شدن یا سوختن کمپرسور ) ایجاد می کند .
بنابراین هنگامیکه در یک روز بارانی در حال کار هستید، درب لوله ها را به طرز مناسبی ببندید .
پس از باز کردن درپوش لوله ها بلافاصله لوله ها را ده دستگاه متصل نمایید .
اگر در داخل لوله ها هوا وجود داشته باشد، در زمانی که وکیوم یا هواگیری به خوبی انجام نشود هوای موجود در سیستم، فشار غیر طبیعی در دستگاه به وجود می آورد و ظرفیت دستگاه را کاهش می دهد و موجب سدمه دیدن کمپرسور می گردد . لذا بعد از نصب، تست فشار با ازت و وکیوم مناسب توصیه می گردد .
بیش از اندازه سیستم را شارژ یا کپسول را وارونه نکنید .
وقتی مبرد بیش از اندازه شارژ گردد در اثر تراکم مایع باعث خرابی کمپرسور می گردد . بنابراین به میزان لازم مبرد به سیستم شارژ کنید . این مقدار بر حسب کیلوگرم روی دستگاه نوشته شده است. برای دقت بهتر است از ترازوی دیجیتالی در هنگام کار استفاده کنید که برای همین منظور ساخته شده اند . شارژ گاز را به صورت مایع انجام ندهید مگر در مورد گاز R- 410 A که جایگزین R- 22 است و باید به صورت مایع شارژ گردد . البته سیستم های اسپلیت از قبل در کارخانه شارژ شده اند و نیازی به شارژ ندارند، مگر در مواقعی که به دلایلی نیاز به شارژ مجدد داشته باشند و یا به بعلت طولانی شدن مسیر لوله کشی به مقداری شارژ اضافه نیاز دارند . 
برای تمیز کردن از اکسیژن استفاده نکنید . زیرا امکان انفجار کمپرسور وجود دارد. وقتی اکسیژن در مدار باقی بماند بسته به غلظت و دمای اکسیژن، روغن کمپرسور ممکن است ناگهان سوخته یا سبب انفجار گردد .
از طول لوله کشی بیش از اندازه استاندارد جلوگیری کنید. لوله کشی بیش از اندازه استاندارد علی رغم اینکه ظرفیت دستگاه را کاهش داده، باعث کم شدن سطح روغن در کمپرسور شده و در نهایت خرابی کمپرسور می شود .
هرگز یونیت داخلی و خارجی را در ارتفاع بیش از اندازه استاندارد قرار ندهید.
این عمل باعث جمع شدن روغن کمپرسور در یونیت داخل شده و برگشت آن به یونیت بیرونی کمپرسور را دچار مشکل نموده و باعث صدمه دیدن کمپرسور می شود .
مراقب باشید که لوله ها دو پهن نشوند، زیرا ظرفیت دستگاه کاهش یافته و یک بار اضافی به کمپرسور وارد می کند که باعث خراب شدن آن می گردد . همچنین در قسمت دو پهن شده امکان ترک خوردن و نشت وجود دارد، لذا از لوله خم کن مکانیکی و یا فنر خم کن برای خمکاری لوله ها استفاده کنید .
به سایز لوله های مبرد توجه داشته باشید. اگر سایز لوله ها بزرگتر از اندازه باشد جریان مبرد را در هنگام کار کاهش داده و باعث برگشت روغن به کمپرسور می شود . اگر سایز لوله ها خیلی کوچکتر از اندازه باشد باعث افزایش افت و کاهش ظرفیت سیستم می شود.
به ایزوله کردن و عایق کاری لوله های مبرد توجه کنید. اگر لوله رفت و برگشت هر دو در یک عایق قرار بگیرند در اثر تبادل حرارت بین دو لوله رفت و برگشت یک فشار نا متعادل در سیستم بوجود آمده که نتیجه آن کاهش ظرفیت دستگاه و ایجاد فشار غیر طبیعی می شود . لذا لوله های گاز و مایع را باید جداگانه ایزوله و عایق کاری نمود .
به شیر سه راهه ( شیر شارژ ) دستگاه توجه کنید. اگر در زمان کارکرد دستگاه شیر سه راهه بسته باشد گاز کمپرسور بر نمی گردد و در نتیجه دستگاه متوقف شده و سرما یا گرما ایجاد نمی شود . بعد از هواگیری حتما مطمئن شوید شیر سه راهه باز است .
































 

نکات مهم برای کسب اقامت دائم افراد دارای ویزای تحصیلی استرالیا

 

عنوان : کاربردشیشه دکوراتیو در دکوراسیون

 (ارزشیابی مهارت ها):
اولین قدم برای متقاضیان اخذ اقامت نیروی کار ماهر استرالیا  (general skilled migration) انتخاب یک شغل از لیست مشاغل استرالیا ست که مطابق با تحصیلات وی باشد تا مهارت هایش مورد ارزشیابی قرار گیرد.معیار های ارزشیابی مهارت های فرد متقاضی برای هر شغل انتخابی متفاوت است و بطور کلی تکیه بر مدارک،تجربه و سوابق کاری و توانایی فرد در مهارت زبان انگلیسی دارد.لیست مشاغل استرالیا( sol) شامل 190 حرفه یا بیشتر است و اگر رشته تحصیلی شما شامل مشاغل موجود در این لیست گردد می توانید برای ویزای این ویزای بطور مستقیم  درخواست ارائه کنید.

 

تحصیل در استرالیا

 

 

کسانی که رشته تحصیلی شان شامل لیست مشاغل ( sol) نمی گردد می توانند از طریق لیست مشاغل اسپانسری استرالیا     consolidated sponsored occupations list (csol) اقدام نمایند. لیست مشاغل(csol) شامل بیش از 600 حرفه می گردد که از طرف کارفرمایان در ایالت های مختلف استرالیا پیشنهاد می شود.به هر حال اگر رشته شما شامل لیست مشاغل ( sol) نمی گردد برای اقدام به یک اسپانسر ایالتی یا کارفرما نیاز خواهید داشت.

2. skillselect چیست و چگونه باید از این مرحله گذشت؟
تمام متقاضیان اخذ اقامت دائم و موقت استرالیا  برای پذیرش باید از مرحله skillselect عبور نمایند.از طریق این برنامه متقاضیان به بیان علاقه مندی خود ((eoi به درخواست خود پرداخته و پس از پذیرش از طرف دولت استرالیا برای او دعوتنامه ای ارسال می شود تا بتواند درخواست اقامت خود را ارائه دهد.قبل از ارسال فرم skillselect توصیه می شود تا مرحله ارزشیابی مهارت ها و تست مهارت زبان انگلیسی را گذرانده باشید تا مهم ترین معیار های ارائه درخواست بعد از دریافت دعوت نامه را داشته باشید. دپارتمان مهاجرت به استرالیا بر طبق عملیاتی اتوماتیک هر دوهفته یکبار برای کسانی امتیاز بیشتری دارند دعوت نامه ارسال می نماید.برای دریافت دعوتنامه باید مجموع امتیازات شما به عدد 60 برسد.

3 . graduate temporary visas (ویزای موقت فارغ التحصیلان) :
ویزای موقت فارغ اتحصیلان به شما اجازه می دهد بعد از اتمام تحصیلات خود در کشور استرالیا به مدت 18 ماه دیگر یا بیشتر برای کار و زندگی بمانید.

دو نوع ویزا برای فارغ التحصیلان وجود دارد:

graduate work :این ویزا 18 ماهه است و لازمه آن این است که رشته تحصیلی فرد متقاضی در لیست مشاغل ( sol) وجود داشته باشد.

 post study work:این نوع ویزا دو نوع دو ساله برای کسانی که می خواهند تحصیلات خود را در مقطع لیسانس و چهارساله برای کسانی که می خواهند تحصیلات خود را در مقطع دکترا به اتمام برسند دارد.اما این ویزا به متقاضیانی تعلق خواهد گرفت که اولین بار برای ویزا تحصیلی خود در تاریخ 5 نوامبر 2011 یا بعد از درخواست داده باشند.

برای کسب هر یک از این ویزاها فرد باید بمدت دوسال تحصیلات آکادمیک  خود را در کشور استرالیا گذرانده باشد و مدرک آیلتس 6 یا بیشتر در هر چهار مهارت داشته باشد.با داشتن هر نوع از ویزاهای فارغ التحصیلی فرد حق این را دارد تا بطور تمام وقت کار کرده و تحصیل کند.

داشتن این ویزا برای دانشجویان بین المللی بسیار مفید است زیرا:

- زمان بیشتری دارند تا تحصیل کنند،سابقه کاری بدست آورند و مهارت های خود را در زبان انگلیسی بهبود بخشند.

- فرصت بهتری خواهند داشت تا از طرف یک کارفرما برای کار اسپانسری دریافت کنند.

- فرصت این را خواهند داشت تا به ایالت های مختلف استرالیا سفر کنند تا بتوانند از طریق ویزاهای ایالتی ( state nominaton) استرالیا برای اخذ اقامت دائم اقدام کنند.

- بعد از اتمام تحصیلات خود می توانند از bridging visa استفاده نمایند تا راحت تر به ویزا (general skilled migration) و اقامت دائم استرالیا دست یابند.

 

4. get nominated by a state (معرفی شدن از طرف یکی از ایالت ها):
ویزای( state nominaton) مزایا بسیاری برای دانشجویان بین المللی خواهد داشت ،بدلیل:

-کسب امتیاز بیشتر:10 امتیاز اسپانسری برای زندگی در منطقه شهری و 5 امتیاز اسپانسری برای زندگی در استرالیا و مناطق دیگر.

-لیست مشاغل با تعداد بیشتر:دانشجویان می توانند حرفه خود را از لیست مشاغل (csol) انتخاب کنند که به نسبت لیست مشاغل ( sol) تعداد بیشتری دارد.

-اولیت در skillselect : دانشجویان بجای اینکه منتظر دریافت دعوت نامه خودکار دولتی شوند خیلی زود تر می توانند دعوتنامه ایالتی را بدست آورند.

 

english language ability. 5 (توانایی در مهارت زبان):
برای ارائه درخواست  تمام ویزاهای (general skilled migration) به توانایی در مهارت زبان انگلیسی با حداقل نمره 6 یا بیشتر نیاز است.

یکی از راه های بدست آوردن ویزای اقامت دائم استرالیا داشتن مهارت در زبان انگلیسی بیشتر از حداقل مهارت برای کسب امتیاز لازم است.بعبارتی دیگر اگر موفق به دریافت نمره آیلتس 7 گردید امتیاز 10  و با نمره آیلتس 8 امتیاز 20 را کسب خواهید کرد .دانشجویانی که برای مدتی در استرالیا زندگی کرده اند و توانایی خود را در مهارت زبان افزایش داده اند راحت تر می توانند به بیشترین امتیاز در مهارت زبان دست یابند.

 

6. work experience points (امتیاز سابقه کار):
برای کسب اقامت دائم استرالیا 20 امتیاز برای داشتن سابقه کار متقاضی در نظر گرفته شده است.سوابق کاری خارج از استرالیا و داخل کشور استرالیا هر دو محاسبه خواهد شد.

برای اینکه سوابق کاری شما محاسبه شود باید دارای شرایط زیر باشد:

- تنها سوابق کاری در نظر گرفته می شود که مرتبط با رشته تحصیلی شما باشد.

- سوابق کاری شما بعد از اتمام تحصیلاتتان در آن رشته محایبه می شود.سابقه کار در حال تحصیل در کشور استرالیا به حساب نمی آید مگر اینکه بطور مثال تحصیلات خود را در کشور خودتان در یک مقطع به پایان رسانده باشید ودر حین  ادامه تحصیل در استرالیا کار کنید.

-در حین تحصیل تنها 20 ساعت کار در هفته شما از کل ساعات تحصیل محاسبه می گردد.

-اگر هر یک از شرایط ویزای خود را نقض کنید سوابق کاریتان در نظر گرفته نخواهد شد.

 

7. study in australia (تحصیل در استرالیا):
داشتن مدارک زیر می تواند به شما در کسب اقامت دائم استرالیا کمک نماید:

- دو سال تحصیلات آکادمیک در استرالیا :اگر دو سال تحصیلات خود را در استرالیا بگذرانید 5 امتیاز دریافت نموده و واجد شرایط دریافت ویزای موقت فارغ التحصیلی می گردید.

-کسب صلاحیت های لازم: برای اخذ اقامت استرالیا از طریق انتخاب یکی از مشاغل موجود در لیست ( sol) نیاز به ارزشیابی مهارت داشته و در پایان دو سال تحصیل و با کسب ویزای فارغ التحصیلی  و کار در این کشور شرایط را برای خود آسان تر می نمایید.

- سال حرفه ای:سال حرفه ای در اختیار دانشجویان رشته های حسابداری،مهندسی و فنآوری اطلاعات قرار خواد گرفت.بعبارتی دیگر بعد از اتمام دوره اصلی تحصیلات خود با داشتن ویزای فارغالتحصیلی در یک دوره آموزشی حرفه ای به همراه کار شرکت می کنند که برای آنها 5 امتیاز اضافی به ارمغان می آورد.

-تحصیلات منطقه ای:دانشجویانی که دو سال تحصیلات آکادمیک خود را در یکی از مناطق استرالیا مثلا نورس تریتوری بگذرانند نه تنها 5 امتیاز بیشتر دریافت کرده بلکه راحت تر می توانند برای ویزای معرفی ایالتی ( state nominaton) اقدام نمایند.

 

8. employer sponsors (حمایت کارفرما):
بسیاری از دانشجویان برای کسب اقامت دائم استرالیا از ویزای اسپانسری کارفرما استفاده می کنند که ارزشیابی مهارت ندارد و لیست مشاغل (csol)   گسترده تری دارد.

انواع ویزاهای اسپانسری عبارتند از:

- ویزای موقت 457 :

این ویزا 4 ساله است و فرد  متقاضی باید مدرک آیلتس با نمره حداقل 5 و حداقل درآمد  $53,900 داشته باشد.کارفرمایان برای اسپانسر شدن باید قادر باشند نیاز های مالی و آموزشی کارجو را برآوردن نمایند.

-  employer nomination scheme) (ویزای معرفی کارفرما)
این ویزا دائم است و بیشتر دارندگان ویزای 457 بعد از اتمام دو سال کار موفق به دریافت آن می گردند.همچنین  فرد بعد از ارزشیابی مدارک و ارائه سه سال سابقه کاری مرتبط می تواند مستقیما برای این ویزا درخواست ارائه نماید.

 

9.  regional skilled migration scheme) (مهاجرت منطقه ای):
برای داشتن این ویزا که دائمی است نیاز به پیشنهاد کاری از سوی کارفرما می باشد و دانشجویان بدون ارزشیابی مدرک و داشتن ویزای 457 می توانند بطور مستقیم  برای این ویزا درخواست ارائه نمایند.

 

10.  get your bridging visa right (دریافت بریجینگ ویزا بدرستی):
این ویزا برای دانشجویان کمی چالش بر انگیز است و یک اشتباه به معنای حضور غیر قانونی دارنده در خاک استرالیا می باشد.

مهم ترین نکات در مورد این ویزا چیست:

- دریافت دعوتنامه و داشتن مجوز برای درخواست ویزای (general skilled migration) به معنای دریافت کردن ویزای بریجینگ نمی باشد.

- بسیاری از دانشجویان زمان کافی ندارند تا قبل از پایان اعتبار ویزای دانشجویی خود برای ویزای فارغ التحصیلی،اقامت دائم و یا هر ویزای دیگری درخواست دهند و آنها می توانند از این نوع ویزا استفاده نمایند.

-با داشتن ویزای بریجینگ می توانید به خارج از کشور سفر داشته باشید و باید قبل از سفر برای دریافت آن اقدام نمایید و این مستلزم پرداخت هزینه و توضیح دلیل سفر شما می باشد.

-دانشجویان با داشتن بریجینگ ویزا در حالی که منتظر نتایج درخواست ویزای  (general skilled migration) هستند حق کار بصورت تمام وقت را دارند .

مهاجرت


 
11. keep up to date (بروز بودن):
قوانین مهاجرت استرالیا بطور مداوم در حال تغییر است و فرد متقاضی باید از طریق سایت های مهاجرت و دولتی استرالیا و یا از طریق افراد آگاه در این زمینه از آخرین تغییرات مطلع گردند تا بتوانند بهترین و صحیح ترین راه را انتخاب نمایند.