یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

نقش آشپزخانه زیبا و منحصربفرد در دکوراسیون منزل

ظاهر آشپزخانه لوکس در دکوراسیون منزل
 

نظم و ترتیب بخشیدن به کمد ها در دکوراسیون منزل نقش مهمی دارد و باید مرتب کردن کمد ها را در برنامه طراحی داخلی منزل گنجاند.


ترکیب بندی زیبا و منحصربفرد کمد تاثیر زیادی در منظم و مرتب بودن منزل دارد و مرتب کردن کمد لباس ها نقش مهمی را در دکوراسیون زیبای منزل بر عهده دارد.


اگر هر روز صبح هنگام آماده شدن برای رفتن به محل کار، با دیدن کمد لباس نامرتب خود تصمیم می گیرید شب آن را تمیز و مرتب کنید اما هرگز این اتفاق نمی افتد، شاید این روزها و نزدیک شدن به سال نو بهانه ی خوبی برای نو کردن کمد تان نیز باشد. این نو کردن می تواند شامل افزودن نظم دهنده های جدید به کمد یا رنگ آمیزی آن به رنگی برجسته و چشم گیر باشد. با ایده های ما همراه باشید تا کمد لباس تان را به عنصری تبدیل کنیم که نه تنها دیگر لباس های تلنبار شده را در آن نخواهید دید، بلکه از دیدن چنین عنصر برجسته ای در دکوراسیون منزل تان بسی لذت نیز خواهید برد.

مخزن مخفی
پشت لباسهای آویزان، ته کمد( در جایی از کمد که بلا استفاده است) یک جا لباسی با قلاب‌های جفت دار می‌‌توانید نصب کنید تا محلی برای آویزان کردن کمربندها، شال‌ها باشد.
 
یک کمدشیک که به راحتی می‌‌توان جلوی آن قدم زد
اگر می‌‌خواهید تصمیم بگیرید که چه چیزی را نگه دارید و چه چیزی را نمی خواهید با قدم زدن در جلوی این کمدها در محدوده‌های 5/2 متریاین سوال‌ها از خود بپرسید: آیا این اندازه است؟ آیا این را می‌‌پوشی؟ آیا با این خوش قواره به نظر می‌‌آیی؟
اگر جواب شما به هرکدام از این سوال‌ها نه بود حالا به این فکر کنید که چه طوری از دست آن خلاص شوید.




طراحی بسیار شیک و اساسی
با حذف در‌ یکی از طبقه‌های کمد شخصی تان آن را به حالت روباز تغییر دهید . ویک آیینه کوچک رابه دیوا ر تکیه دهید و یک سری از وسایل و یادگاری‌هایتان را مقابل آن بگذارید.
همچنین بهترین جا برای نگه داشتن عطرها و ادکلن‌هایتان می‌‌باشد. برای اینکه کمدها معمولاَ تاریک و سرد هستند و شما می‌‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید وقتی که لباس می‌‌پوشید.

چوب لباسی های هم شکل و هم رنگ در کمد لباس
انتخاب چوب لباسی های یک شکل و یک رنگ به چشمان شما کمک می کند که فقط بر روی لباس ها تمرکز کنند.

ارتفاع های متفاوت برای طبقه های کمد لباس
برای اینکه بتوانید کمد تان را برای همه ی کالاها آماده کنید، بهتر است ارتفاع طبقات آن را متنوع در نظر بگیرید. چپاندن همه چیز در فضاهای خیلی کوچک باعث می شود کمد تان تنگ به نظر می رسد و این شما را عصبی می کند.

نظم دهنده زیورآلات در کمد لباس
وقتی همه ی زیورآلات در یک تقسیم بندی واضح قرار گیرند، انتخاب متناسب ترین ست برای لباس تان بسیار آسان تر و جذاب تر خواهد بود.

برای داشتن آشپزخانه با ظاهری مدرن و لوکس میتوان از کابینت MDF که مزایای بسیاری نسبت به کابینت های دیگری از لحاظ مقاومت و زیبایی دارند استفاده کرد.

 دکوراسیون - دکوراسیون داخلی - دکوراسیون داخلی 

یادگیری حرفه ای تعمیرات کولر گازی در آموزشگاه های عالی

 فراگیری ساده درست کردن ای سی یو در مؤسسات  عالی

یادگیری نصب و ترمیم پکیج در اداره

نصب یونیت  خارجی

جای جای گذاری یونیت خارجی باید به طوری انتخاب گردد که هوای خروجی  و نویز حاصل از وسیله مزاحمتی برای همسایگان بوجودنیاورد.
  دستگاه باید در محلی  نصب شود که براحتی هوای مورد نیاز توسط آن دمیده شود. در صورت عدم رعایت این نکته هوای رفت کندانسور، برگشت می شود و باعث می گردد  کمپرسور اورلد کند.    خروجی و ورودی دستگاه نباید پوشانیده شوند.

موسسه پارسه موسسه پارسه در زمینه نصب وتعمیر کولر گازی پکیج و تعمیرات اسپیلت فعالیت دارد.درهمین راستا موسسه پارسه دوره های آموزش تعمیرکولر گازی به بهترین شکل برگزارمیکند


به ایزوله کردن لوله درین توجه کنید . اگر لوله درین عایق نشود ( در حالت سرمایش ) باعث چکه کردن آب از اطراف لوله و در نهایت ریختن آب از سقف کاذب می شود .

به عملیات لوله کشی درین توجه کنید. در صورت امکان، مسیر لوله درین باید بدون زانو باشد. در صورت صحیح نبودن شیب لوله درین آبهای تقطیر شده جریان پیدا نخواهد کرد . در صورتی که لوله درین بصورت افقی نصب شود، شیب آن نباید کمتر از یک درصد ( یک متر در صد متر ) باشد، تا آب درین مناسب جریان یابد.
به شیب لوله درین توجه شود، زیرا عدم شیب مناسب لوله افقی درین باعث برگشت آب به سمت یونیت می شود و در نتیجه داخل سینی درین آب جمع شده که امکان سرریز شدن را دارد.
به طرز عمل لوله درین توجه کنید. در صورتیکه لوله درین بدون سیفون به داخل فاضلاب آب راه یابد، بوی بد فاضلاب آب به داخل نشت می کند.
لذا حتما انتهای لوله درین را به سیفون مجهز کنید. 
به قطر و طول سیم توجه کنید. اگر از سیم با طول زیاد و یا قطر کم استفاده کنید، ممکن است سیم داغ شده و باعث آتش سوزی شود. حتما از جداول استاندارد که برای جریان سیم و کابل برای هر سطح مقطعی وجود دارد استفاده کرده، طول و سطح مقطع مناسب را انتخاب نمایید .



سیم های برق را روی ترمینال با دقت بسته و محکم کنید، در غیر اینصورت گرمای حاصله از اتصال ضعیف امکان سوختن سیم یا صدمه زدن به قسمت های الکتریکی و الکترونیکی و کمپرسور را به همراه خواهد داشت، زیرا یک اتصال ضعیف افت ولتاژ بوجود می آورد.

به اتصال کابل های ارتباطی یونیت خارجی و داخلی توجه داشته باشید. امکان دارد در جایی که چند دستگاه با هم نصب می گردند، کابل های ارتباطی اشتباها وصل شوند. در صورت اتصال اشتباه، عملکرد های دستگاه صحیح نخواهد بود، مخصوصا هنگامی که عملکرد سرمایش کار می کند، دما کنترل نخواهد شد . حتی امکان دارد بر اثر فرمان اشتباه دستگاه، مایع مبرد در اواپراتور تبخیر نشده و وارد کمپرسور شود که در این صورت باعث خرابی کمپرسور خواهد شد.

به توالی فازها و جهت گردش کمپرسور در دستگاه های های سه فاز، مخصوصا در کمپرسور های روتاری، اسکرال و اسکرو توجه داشته باشید. تغییر و جابجایی دو سیم در سیستم سه فاز، جهت گردش کمپرسور را عوض کرده و کمپرسور درست عمل نمی کند، لذا سعی کنید به رنگ سیم ها و صحیح بودن توالی فازها دقت شود ودر هنگام سرویس، بعد از باز کردن، سیم ها حتما درست در جای قبلی خودشان نصب گردند. همچنین کنتاکتور مورد استفاده از تابلو اصلی بایستی متناسب با ظرفیت دستگاه باشد، در غیر اینصورت باعث بالا رفتن حرارت و خرابی زودهنگام آن می شود که نهایته ممکن است به دستگاه صدمه بزند.

}

اخذ مجوز کار در اتریش در مقطع دکترا و مهاجرت به آلمان

اخذاقامت در استرلیا در سطح دکترا و دلایل مهاجرت به ایتالیا


اکنون دانشجوهای بسیاری از اقصی نقاط جهان هستند که بدنبال تحصیل در دانشگاههای معتبر اروپا میباشند، از بین این کشورها کشور ایتالیا شرایط قابل توجهی را برای دانشجوهای خارجی بخصوص دانشجوهایی که از کشورهای جهان سوم و آسیایی به ایتالیا سفر میکنند در نظر دارد. تحصیل در ایتالیا در هر سه مقطع تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس و دکتری امکان پذیرمیباشد.

تحصیل در ایتالیا این امکان را برای شما بوجود می آورد که بصورت رایگان در معتبر ترین دانشگاههای دنیا مشغول به تحصیل باشید، علاوه بر این حتی در اکثر مواقع برای دانشجوهای خارجی امکان گرفتن بورس تحصیلی بالای 70 درصد میباشد که معمولا موفق به اخذ آن میشوند.

 

تحصیل در مقطع لیسانس

متقاضیان به تحصیل در مقطع کارشناسی در ایتالیا می بایست پس از کسب مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی  اقدام به اخذ پذیرش دانشگاه های ایتالیا کنند. از سال1998 متقاضیان با تکمیل فرم جایابی و ارسال آن به وزارت دانشگاه ها وعلوم و فناوری ایتالیا ،می توانند بدون امتحان ورودی وارد مقطع کارشناسی شود.

البته روش دیگری نیز به علاقمندان به تحصیل در مقطع کارشناسی ایتالیا در ایران ارائه می شود. سفارت ایتالیا در تهران هر ساله کلاس های زبان ایتالیایی برگزار می کند. که در آن در طول 3 ترم ، سه کتاب (Espresso) تدریس می شود. که هر ترم شامل 33 جلسه ی 2 ساعته ودر سه روز هفته می باشد.

در صورتی که دانشجو بتواند 90% نمره را درامتحانات بدست آورد می تواند جهت اخذ پذیرش و اخذ ویزای ایتالیا به سفارت معرفی می شود. البته این کار پس از آموزش دو کتاب اول صورت می گیرد.

البته گفتنی امکان تحصیل در ایتالیا به صورت انگلیسی هم امکان پذیر است و دانشجو میتواند بدون هیچ مدرک زبانی در ایتالیا به زبان انگلیسی تحصیل کند، پس دیگر شاید به شکل سابق نگرانی بابت گرفتن نمره آیلتس برای تحصیل در ایتالیا وجود ندارد.

مقطع لیسانس در کشور ایتالیا 4 ساله است. دانشجویان مقطع کارشناسی کشور ایتالیا مجوز کار در محدوده ای 10 ساعته بصورت هفتگی دارا می باشند و میانگین حقوق این افراد حدودا بین 8 تا10 یورو به ازای هر ساعت می باشد که که مجموع درآمدهای حاصله از کار دانشجویی میتواند براحتی هزینه های زندگی و تحصیل فرد را در یک سال پوشش دهد . البته قابل توجه متقاضیان تحصیل در مقطع لیسانس در ایتالیا که اخذ بورسیه های تحصیلی در این مقطع نیز امکان پذیر است.

 تحصیل در ایتالیا در مقطع فوق لیسانس

ایتالیابا داشتن معتبرترین دانشگاه های اروپا، سر آمد کشور های اروپایی در بحث آموزش است و به همین دلیل بسیاری از علاقه مندان به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر نظیر فوق لیسانس کشور ایتالیا را برای اتمام دوره خود انتخاب می کنند، چرا که ایشان می توانند بصورت کاملا رایگان مدارک تحصیلی خود را از بهترین دانشگاه های اروپا اخذ نموده و شانس خود را جهت اخذ بورسیه های تحصیلی در مقطع فوق لیسانس و دکتری افزایش دهند. دوره تحصیلات کارشناسی ارشد در کشور ایتالیا دو ساله است.
دروس دانشگاهی کشور ایتالیا به دو صورت ایتالیایی و انگلیسی تدریس میشوند. متقاضیان می توانند در دانشگاه های انگلیسی زبان تحصیل کنند و برای تحصیل به زبان انگلیسی نیاز به هیچ مدرکی نمیباشد وبدون مدرک زبان میتوان تحصیل کرد. دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد کشور ایتالیا مجوز کار در محدوده ای 20 ساعته بصورت هفتگی دارا می باشند و میانگین حقوق این افراد حدودا بین 8 تا10 یورو به ازای هر ساعت می باشد که که مجموع درآمدهای حاصله از کار دانشجویی میتواند هزینه های زندگی و تحصیل فرد را در یک سال پوشش دهد.

تحصیل در مقطع دکتری

دانشگاههای ایتالیاجزو برترین دانشگاههای اروپا میباشند که متقاضیان بسیار زیادی از کل کشورهای دنیا دارد. افرادی که متقاضی تحصیل در مقطع دکتری ایتالیا هستند این شانس را دارند که علاوه براینکه بصورت رایگان تحصیل میکنند همچنین بورسیه های تحصیلی از دانشگاه دریافت کنند که تمامی هزینه های زندگیشان را پوشش میدهد همچنین برتری دیگری که دانشگاههای ایتالیا نسبت به سایر دانشگاههای اروپا دارد اینست که بصورت انگلیسی هم میشود تحصیل کرد و همچنین هیچ مدرک زبانی از متقاضی نمیخواهد فقط کافیست شخص دانشجو در حد برقراری ارتباط آشنایی با زبان داشته باشد.برای اخذ پذیرش تحصیلی در مقطع دکتری شخص متقاضی نیازمند گذراندن دیپلم 12 ساله و لیسانس 4 ساله و فوق لیسانس 2 ساله میباشد.

 

 

 مهاجرت به استرالیا- مهاجرت به استرالیا - مهاجرت 

 

 

اعلام انواع کاندم های خارجی و معرفی مارکت های خریدن محصولات مرتبط

تحلیل انواع کاندم های خارجی و توصیف مراکز فروش کالاهای زناشویی

به همین دلیل مقاله زیر که به معرفی انواع کاندوم و مدل های خرید کاندوم می پردازد را مطالعه کنید

۴) چه چیزی باعث پاره شدن کاندوم مردانه می شود؟

انقضای تاریخ کاندوم – برروی کاندوم های مردانه جدید تاریخی وجودداشته که بعد از گذشتن از آن تاریخ نباید از آن استفاده نمود.

نگهداری نامناسب – گرما باعث آسیب دیدن کاندوم های لاتکسی می شود، پس آنها را در مکان های گرم همچون کیف پول و یا داشبورد ماشین نباید نگه داشت.

کاندوم نامناسب – کاندومی که بسیار کوچک بوده ممکن است پاره شوند، از انواع بزرگتر استفاده نمایید.

روغنکاری نامناسب – درصورتیکه روان کننده های چربی پایه همچون وازلین، روغن بچه و … استفاده شود، امکان پارگی کاندوم مردانه وجود دارد.

۵) از کجا می تواند کاندوم مردانه خرید؟

کاندوم را می شود در اکثر داروخانه ها خریداری نمود. در بعضی از فروشگاهها نیز کاندوم موجود می باشد.

۶) کاندوم مردانه و بیماری های مقاربتی؟

کاندوم های لاتکسی با پیشگیری از تماس محل آلوده با فرد سالم از ابتلا به بیماری های مقاربتی جلوگیری می نماید، با این حال این محافظت صد در صدی نمی باشد. کاندوم های پلی اورتان نیز فراهم کننده محافظت در برابر بیماری های مقاربتی بوده ولی قدرت آن ها به اندازه انواع لاتکسی نیست.

۱) کاندوم زنانه چیست؟

کاندوم زنانه لوله ای پلی اورتانی و روغن کاری شده است که رینگ های انعطاف پذیر در هر دوسر خود داشته و یکی از سرهای لوله بسته می باشد.

۲) از کجا کاندوم زنانه بخریم؟

همانند کاندوم مردانه، کاندوم زنانه نیز در داروخانه ها و بدون نسخه فروخته می شود.

۳) قدرت کاندوم زنانه در پیشگیری از بارداری؟

کاندوم های زنانه حدود ۷۵ درصد در پیشگیری از بارداری موثر می باشند.

۴) کاندوم زنانه و بیماری های مقاربتی؟

کاندوم های زنانه نیز می توانند فراهم کننده مقداری محافظت در برابر بیماری های مقاربتی باشند. اما کاندوم های مردانه در این زمینه بهترین گزینه می باشند. نباید از کاندوم های زنانه و مردانه همزمان استفاده نمود چراکه اضطکاک هردو باهم باعث خرابی آنها می شود.

به همین دلیل آموزش بالا که به معرفی انواع کاندم و مدل های خرید کاندوم می پردازد را بخوانید

خرید کاندوم - خرید کاندوم

انتخاب کابینت مناسب برای آشپزخانه

عنوان: طراحی آشپزخانه زیبا و شیک




طراحی آشپزخانه زیبا و شیک به شما در طراحی اصولی آشپزخانه کمک میکند تا بتوانید دکوراسیون داخلی منزل خود را به بهترین شکل طراحی کنید.

امروز می خواهیم کمی متفاوت تر به آشپزخانه های بپردازیم و نگاه دکوراسیونی مان را با نگاه فنی جا به جا کنیم. در این مطلب می خواهیم به برخی نکات فنی و مهمی که در طراحی آشپزخانه ها بسیار مهم است و باید حتما به آن ها پرداخت را موردر بررسی قرار دهیم. داشتن این اطلاعات به شما کمک می کند تا در موقع طراحی بتوانید بهترین نقطه را برای این فضای مهم در نظر بگیرید و طراحی تان را طبق اصول پیش ببرید، پس با این مطلب همراه باشید تا در کنار هم با این نکات فنی آشنا شویم.

آشپزخانه باید در ارتباط نزدیک وتنگاتنگی با غذا خوری و ورودی باشد. برای هر مرکز کار یک پریز جداگانه لازم است . باید برای تهیه غذا روی سطح میز ها جای کافی وجود داشته باشد . تهویه هم به صورت طبیعی و هم به صورت مصنوعی از ملزومات کار در آشپزخانه است . جهت باز شدن درهای کابینت ، باید بر خلاف جهت حرکت شخص در آشپزخانه باشد . آشپزخانه باید در نمای شمالی ساختمان واقع شود. وسایل آشپزخانه باید در ارتباط خوبی با همدیگر باشند.

اگر شما خانواده‌ای 4 یا 5نفره هستید و فضای داخل آشپزخانه در حالت عادی به اندازه‌ای است که شما بتوانید یک میز و 5-4صندلی به طور موقتی در آنجا قرار دهید، از ترکیب‌های کم‌جا استفاده کنید.

این قبیل میزها به‌صورت سطح بزرگ چندتکه‌ای هستند که تکه‌ها توسط لولا به هم متصل بوده و به طور کلی میز غذاخوری را تشکیل می‌دهند که معمولا دایره یا بیضی‌شکل است.

در بعضی از انواع اینها به همراهشان چهارپایه‌هایی نیز به جای صندلی دارند که برای آنها نیز جایگاهی در سطح زیرین میز درنظر گرفته شده است.

شما می‌توانید پس از صرف غذا میز را به کوچک‌ترین اندازه تبدیل کرده و در گوشه‌ای از آشپزخانه جای دهید.

در آشپزخانه‌های با سیستم باز- که در پیشخوان، سطحی برای میز در نظر گرفته نشده یا اصولا امکان چنین کاری وجود نداشته است- در صورتی که ورودی آشپزخانه به اندازه کافی باز باشد، سطحی با یک یا 2 پایه بلند به کنار یکی از کابینت‌ های ورودی نصب کنید.
مثلث کار در آشپزخانه

در آشپزخانه سه فعالیت عمده انجام می شود که عبارتند از : نگهداری مواد غذایی ، شستشو و پخت و پز به عبارت دیگر مثلث کار آشپزخانه از سه رأس نگهداری ، شستشو و پخت و پز تشکیل می شود . رفت و آمد در آشپزخانه باید از مثلث کار ،جدا باشد. در مطلب استاندارد ها و مثلث کلیدی آشپزخانه می توانید یشتر راجع به مثلت کار بدانید

 دکوراسیون - دکوراسیون داخلی - دکوراسیون