یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

سوابق دکتر جمشید هاشمی به همراه تست چاکرا با تحلیل رایگان

دکتر آرام : روانشناس بالینی و روانشناس سلامت، عضو انجمن روانشناسان آمریکا APA ، مترجم مولف ، محقق علوم متافیزیک، فرا روانشناسی ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

استاد آرام در زمینه‌های مختلف انرژی درمانی ،دگرهیپنوتیزم، خودهیپنوتیزم، متافیزیک، خودشناسی، مغناطیس درمانی و تکنیک‌های ذهنی ، طب انرژی، کتاب ، فیلم و سابقه تدریس دارند.

دکتر آرام در راستای فعالیت های خود در زمینه مغناطیس درمانی ، کتاب دستبند های مغناطیسی ، مغناطیس درمانی ، تاثیر آهنربا بر بیماریها را به رشته تحریر در آوردند و چندین سمینار در این راستا برگزار کردند.

افرادی که در دوره های مغناطیس درمانی دکترآرام شرکت می کنند، می توانند با تکنیک های مغناطیس درمانی روی افراد بیماری کار درمان را انجام دهند.
استاد آرام بیش از 50 جلد کتاب در زمینه های ذکر شده به رشته تحریر آورده اند.

دوره های آموزشی ایشان می‌تواند در مسیر رسیدن به اهداف و موفقیت کمک کننده ما باشد.
روش‌های ابداعی ایشان راهی میانبر برای کنترل ذهن ،‌ آرامش و افزایش بهروری ذهنی می‌باشد.
از آنجایی که مدیریت ذهن می‌تواند کارایی افراد را بیشتر کند روش های ایشان را می‌تواند در بعد موفقیت،
شغل ، تحصیل ، سلامتی ،‌ و پیشگیری استفاده نمود.
کلاس های آموزشی استاد آرام:



دوره‌های طب انرژی، انرژی درمانی و مدیتیشن و هیپنوتیزم را در کشور هند گذرانده‌اند.
استاد آرام با آموزش خودهیپنوتیزم و دگرهیپنوتیزم فعالیتهای خود را در این حوزه شروع نموده‌اند
و هم اکنون برروی تکنیک‌های ذهنی خلق آینده  فعالیت می‌کنند و دوره‌های خلق اینده را در مرکز  به صورت آنلاین برگزار می‌نمایند.

از دیگر دوره‌هایی که ایشان برگزار می‌نمایند روشهای کار بر روی انرژی های بدن می‌باشد که می‌توان از طب انرژی در این مورد صحبت کرد.  تکنیک های طب انرژی بر اساس طب سوزنی و کار بر روی مریدین ها می‌باشد.تکنیک های فوق العاده جهت کار بر روی بدن و افزایش توانمندی های فردی.

تکنیک‌های مغناطیس درمانی برگرفته شده از کتاب های مغناطیس درمانی که روشهای خود درمانی،درمانی روی دیگران، تاثیر مغناطیس بر روی حیات و گیاهان مورد بحث این دوره ایشان می‌باشد.

جهت یادگیری بیشتر می توانید به ویدئو وارد شوید

کدامیک از دوره های دکتر آرام میتواند به من کمک کند؟

آموزش های دکتر آرام متنوع هستند. اما دوره هایی به شما پیشنهاد داده می شود که بتوانید حداقل ده برابر سرمایه گذاری که می کنید از آن بهره ببرید. این سه دوره برای همه افراد ضروری و اساسی هست.

اولین دوره ای که باید شرکت کنید تا بتوانید مشکلات و آلودگی های انرژی را  در درونتان پاک و تمیز کنید دوره پاکسازی و فعال سازی چاکراها است. این دوره فوق العاده به صورت غیر حضوری هست و میتوانید در هر جایی که هستید تمرینات آن را انجام دهید.

دومین دوره ای که باید بگذرانید دوره خلق آینده است. در دوره خلق آینده شما می توانید آینده تان را در سه بخش سلامتی، پول و ثروت، عشق و روابط بسازید و خلق کنید. دوره ای فراتر از انتظار و تصور شما. از تکنیک های این  دوره در طول زندگی تان می توانید بهره ببرید. انجام تمرین‌های دو دوره بالا می تواند تاثیرات شگرفی در ذهن و جسم شما ایجاد کند. با این دو دوره منتظر معجزه ای باشید!

دوره سوم برای کسانیکه که می خواهند کاری بیشتر از غصه خوردن و ناراحت بودن برای خود و نزدیکانشان انجام دهند. دورهای انرژی درمانی یا درمانگری است. شما از قدرت و نیروی که در درون تان هست خبر ندارید. از الان میتوانید تصور کنید دستان تان درد و ناراحتی های عزیزان تان را از بین می برد. ریشه درد را بخشکانید.

دوره خلق آینده و پاکسازی چاکراها (پاکسازی درون) و انرژی درمانی (درمانگری) به سبک پرانیک هیلینگ به صورت غیرحضوری و آنلاین هم برگزار می شود.

برای توضیح بیشتر می توانید به دکتر آرام بروید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.