یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

رزومه دکتر جمشید هاشمی در کنار علائم باز شدن چاکرا هفتم

علائم باز شدن چاکرا هفتم: در زمان استرس زیاد، افراد ممکن است تلاش کنند تا ذهن و بدن خود را متعادل کنند و جایگاه خود را در جهان پیدا کنند. انرژی شما بر همه چیز در اطراف شما تأثیر می گذارد و طرز فکر شما قطعاً می تواند بر محیط شما و افراد درون آن تأثیر بگذارد. اگر احساس می کنید از دنیا دور هستید، چاکرا هفتم یا چاکرا تاجیی شما ممکن است از تعادل خارج شده باشد.  پس از تعادل شش چاکرا اول، می توانید برای چیدمان کامل روی چاکرا هفتم مراقبه کنید. برای اطلاع از وضعیت چاکراهای خود حتما تست آنلاین چاکرا را انجام دهید.

وقتی چاکرا تاجی متعادل است، احساس آرامش، شادی کرده و آرامش عمیقی در مورد زندگی به وجود می آورد. از این جهات علائم باز شدن چاکرا هفتم، بسیار مهم و تاثیر گذارند.
خصوصیات اصلی چاکرا تاجی

برای علائم باز شدن چاکرا هفتم، باید خصوصیات آن را بدانید:

زیبایی را ببینید – چاکرا تاجی به شما امکان می دهد زیبایی و الوهیت را در همه چیز ببینید.

وحدت – چاکرا تاجی نشان دهنده ارتباط شما با جهان است. شما قادر هستید وحدت را با همه چیز در اطراف خود تجربه کنید.

آگاهی – این چاکرا آگاهی شما را به سطح بالاتری می رساند، اجازه می دهد آگاهی شما متعالی باشد.

روشنگری – چاکرا تاجی دروازه ای است بین خود جسمی و کیهانی که به شما این توانایی را می دهد که نهایت شفافیت و خرد روشن را داشته باشید.

آرامش و سعادت – چاکرا تاجی احساس آرامش، شادی و آرامش عمیق در مورد زندگی به ارمغان می آورد.

جهت یادگیری بیشتر می توانید به یوتیوب بروید

برای رسیدن و درک علائم باز شدن چاکرا هفتم، باید ویژگی های چاکرا هفتم بیش فعال را بشناسید. وقتی چاکرا بیش از حد فعال باشد، به این معنی است که چاکرا انرژی زیادی را توزیع می کند.

این عدم تعادل در چاکراست. وقتی چاکرا تاجی شما بیش از حد فعال باشد، بر سلامت عمومی شما تأثیر می گذارد.

اگر چاکرا تاجی شما بیش از حد فعال باشد، ممکن است با بدن فیزیکی و امور زمینی خود قطع ارتباط داشته باشید.

وقتی چاکرا تاجی شما غرق در انرژی باشد، می تواند به شما احساس نخبه سالاری یا برتری نسبت به دیگران را بدهد.

علائم چاکرا تاجی فعال:

– عدم همدلی

– بی علاقگی

– حس نخبه گرایی

– برتری

– ارتباط خود را با بدن و امور زمینی قطع کردن
چگونه می توان چاکرا تاجی خود را متعادل کرد

برای درک علائم باز شدن چاکرا هفتم، باید روش های متعادل سازی آن را بشناسید. متعادل سازی چاکرا فرآیند بازیابی جریان هماهنگ و متعادل پرانا یا انرژی در سراسر بدن است.

چاکراهای شما دائماً در نوسان هستند. تمرین تعادل و همسویی چاکرا یک فعالیت منظم و گاه روزانه برای کاوش است. اما چطور چاکرا تاجی خود را متعادل می کنید؟
علائم باز شدن چاکرا هفتم:مدیتیشن

برای رسیدن و درک علائم باز شدن چاکرا هفتم، مدیتیشن کنید. بیشتر افراد از مدیتیشن به عنوان راهی برای تعادل چاکرا تاجی خود استفاده می کنند.

در حالی که می توان از مدیتیشن برای تعادل سایر چاکراها استفاده کرد، اما در ایجاد تعادل در مورد هفتم اساسی است. مدیتیشن راهی قدرتمند برای برقراری ارتباط با روحیه و آرامش ذهن شماست.

یافتن مکانی آرام برای مراقبه و آرامش خاطر، کلید تعادل در چاکرا هفتم است. یکی از روش های مراقبه روی چاکرا تاجی خود تکرار مانتراهایی است که شما را به بقیه جهان متصل می کند:

“من با جهان یکی هستم.” می توانید این مانترا (ذهنی یا کلامی) یا مانترا مشابه را تکرار کنید، در حالی که به آرامی نفس می کشید و از آن خارج می شوید. مراقبه در تعادل چاکرا هفتم، آرامش درونی را به ذهن و روح وارد می کند.
نقش مدیتیشن

مدیتیشن نقش مهمی در برقراری تعادل در چاکراهای شما خصوصاً چاکرا تاجی شما دارد. تکنیک های مراقبه چاکرا شبیه تکنیک های سنتی مراقبه است. اما بر روی ناحیه خاصی از بدن تمرکز دارد. در زیر یک روش ساده مراقبه برای کمک به تعادل چاکرا تاجی شما آورده شده است.

با شانه ها به پشت و ستون فقرات صاف بنشینید. وقتی چشمهایتان را می بندید و نفس عمیق می کشید، ماهیچه ها را شل کنید. از طریق بینی دم را انجام داده و از طریق دهان بازدم.

توجه خود را به محل چاکرا تاجی خود متمرکز کنید: تاجی سر.

از آنجا که چاکرا تاجی به رنگ بنفش گره خورده است، درخشش بنفش را در قسمت تاجی سر خود تصور کنید، به آرامی به سمت بالا منبسط شده و کل منطقه را گرم و آرام کنید. 3-5 دقیقه در این حالت استراحت کنید.

وقتی آماده شدید، چشمان خود را به آرامی باز کنید. شما ممکن است با تایید مثبت کار را دنبال کنید.
علائم باز شدن چاکرا هفتم: رها کردن

برای رسیدن و درک علائم باز شدن چاکرا هفتم، رهایی را تجربه کنید. با نوشتن آنچه نیازهای مادی شما را عقب نگه می دارد تعادل را به چاکرا تاجی خود برسانید.

به سبب شناخت بیشتر می توانید به علائم باز شدن چاکرا هفتم دنبال کنید

سوابق دکتر جمشید هاشمی به همراه تست چاکرا با تحلیل رایگان

دکتر آرام : روانشناس بالینی و روانشناس سلامت، عضو انجمن روانشناسان آمریکا APA ، مترجم مولف ، محقق علوم متافیزیک، فرا روانشناسی ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

استاد آرام در زمینه‌های مختلف انرژی درمانی ،دگرهیپنوتیزم، خودهیپنوتیزم، متافیزیک، خودشناسی، مغناطیس درمانی و تکنیک‌های ذهنی ، طب انرژی، کتاب ، فیلم و سابقه تدریس دارند.

دکتر آرام در راستای فعالیت های خود در زمینه مغناطیس درمانی ، کتاب دستبند های مغناطیسی ، مغناطیس درمانی ، تاثیر آهنربا بر بیماریها را به رشته تحریر در آوردند و چندین سمینار در این راستا برگزار کردند.

افرادی که در دوره های مغناطیس درمانی دکترآرام شرکت می کنند، می توانند با تکنیک های مغناطیس درمانی روی افراد بیماری کار درمان را انجام دهند.
استاد آرام بیش از 50 جلد کتاب در زمینه های ذکر شده به رشته تحریر آورده اند.

دوره های آموزشی ایشان می‌تواند در مسیر رسیدن به اهداف و موفقیت کمک کننده ما باشد.
روش‌های ابداعی ایشان راهی میانبر برای کنترل ذهن ،‌ آرامش و افزایش بهروری ذهنی می‌باشد.
از آنجایی که مدیریت ذهن می‌تواند کارایی افراد را بیشتر کند روش های ایشان را می‌تواند در بعد موفقیت،
شغل ، تحصیل ، سلامتی ،‌ و پیشگیری استفاده نمود.
کلاس های آموزشی استاد آرام:



دوره‌های طب انرژی، انرژی درمانی و مدیتیشن و هیپنوتیزم را در کشور هند گذرانده‌اند.
استاد آرام با آموزش خودهیپنوتیزم و دگرهیپنوتیزم فعالیتهای خود را در این حوزه شروع نموده‌اند
و هم اکنون برروی تکنیک‌های ذهنی خلق آینده  فعالیت می‌کنند و دوره‌های خلق اینده را در مرکز  به صورت آنلاین برگزار می‌نمایند.

از دیگر دوره‌هایی که ایشان برگزار می‌نمایند روشهای کار بر روی انرژی های بدن می‌باشد که می‌توان از طب انرژی در این مورد صحبت کرد.  تکنیک های طب انرژی بر اساس طب سوزنی و کار بر روی مریدین ها می‌باشد.تکنیک های فوق العاده جهت کار بر روی بدن و افزایش توانمندی های فردی.

تکنیک‌های مغناطیس درمانی برگرفته شده از کتاب های مغناطیس درمانی که روشهای خود درمانی،درمانی روی دیگران، تاثیر مغناطیس بر روی حیات و گیاهان مورد بحث این دوره ایشان می‌باشد.

جهت یادگیری بیشتر می توانید به ویدئو وارد شوید

کدامیک از دوره های دکتر آرام میتواند به من کمک کند؟

آموزش های دکتر آرام متنوع هستند. اما دوره هایی به شما پیشنهاد داده می شود که بتوانید حداقل ده برابر سرمایه گذاری که می کنید از آن بهره ببرید. این سه دوره برای همه افراد ضروری و اساسی هست.

اولین دوره ای که باید شرکت کنید تا بتوانید مشکلات و آلودگی های انرژی را  در درونتان پاک و تمیز کنید دوره پاکسازی و فعال سازی چاکراها است. این دوره فوق العاده به صورت غیر حضوری هست و میتوانید در هر جایی که هستید تمرینات آن را انجام دهید.

دومین دوره ای که باید بگذرانید دوره خلق آینده است. در دوره خلق آینده شما می توانید آینده تان را در سه بخش سلامتی، پول و ثروت، عشق و روابط بسازید و خلق کنید. دوره ای فراتر از انتظار و تصور شما. از تکنیک های این  دوره در طول زندگی تان می توانید بهره ببرید. انجام تمرین‌های دو دوره بالا می تواند تاثیرات شگرفی در ذهن و جسم شما ایجاد کند. با این دو دوره منتظر معجزه ای باشید!

دوره سوم برای کسانیکه که می خواهند کاری بیشتر از غصه خوردن و ناراحت بودن برای خود و نزدیکانشان انجام دهند. دورهای انرژی درمانی یا درمانگری است. شما از قدرت و نیروی که در درون تان هست خبر ندارید. از الان میتوانید تصور کنید دستان تان درد و ناراحتی های عزیزان تان را از بین می برد. ریشه درد را بخشکانید.

دوره خلق آینده و پاکسازی چاکراها (پاکسازی درون) و انرژی درمانی (درمانگری) به سبک پرانیک هیلینگ به صورت غیرحضوری و آنلاین هم برگزار می شود.

برای توضیح بیشتر می توانید به دکتر آرام بروید

انتخاب ابزار به شکل غیر حضوری

خرید ابزار به شکل غیر حضوری

 

این روزها افراد به خاطر مشغله هایی که در زندگی های روزانه خود درگیرشان هستند دوست دارند تا خرید های شخصی را سریع وراحت انجام دهند. کارهای که در حالی که از فروشگاه معتبر باشد باعث میشود در انرژی و هزینه رفت و آمد مردم صرفه جویی کند. ازجمله مواردی که ممکن است هنوز تهیه آن برای مردم جا نیافتاده باشد خرید یراق آلات به شکل کاملاً آنلاین است. سفارش یراق آلات یکی از مواردی است صورت اینترنتی هم می توانند تهیه نمایند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازبا کیفیت ترین سایتهایخرید ابزار آلات صنعتی سر بزنید میتوانید به سایت گودفورپی مراجعه کنید.

انواع یراق آلات کابینت

کابینت از قسمت های مهم آشپزخانه می باشد که به عنوان سازمان دهی اقلام مختلف به کار برده می شود. یکی از نکات مهمی که در هنگام ساخت و نصب کابینت باید توجه داشت. در واقع یراق آلات کابینت لوازم ضروری است که برای نصب و مونتاژ کابینت های آشپزخانه به کار برده می شود. یراق آلات کابینت علاوه بر کاربردی که دارند باعث زیباتر شدن نمای آشپزخانه و کابینت ها نیز می شوند. اما قبل از این که به زیبایی توجه کنید حتما باید کاربرد یراق را در نظر بگیرید. در واقع به هنگام انتخاب یراق آلات کابینت کیفیت و کاربرد ان در اولویت اول قرار دارد. به طور مثال انتخاب یک دستگیره دکمه ای برای درب کابینت هایی که وزن بالایی دارند اصلا درست و منطقی نمی باشد. از انواع یراق آلات کابینت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    لولا گازور
    ریل کشو کابینت
    جک کابینت
    دستگیره کابینت
    پایه کابینت



کاربرد لولا گازور و انواع آن

لولا گازور یکی از مهم ترین یراق کابینت می باشد که برای باز و بسته کردن راحت درب کابینت های آشپزخانه به کار برده می شود. به طور کلی لولا ابزاری مفصل دار می‌باشد که دو قطعه را به یکدیگر متصل کرده و یک یا هر دو قطعه حول محور لولا دوران می‌کند. از انواع لولا گازور می توان به لولا گازور ساده، لولا گازور مخفی، لولا گازور زاویه دار و لولا گازور آرام بند اشاره کرد. هر کدام از انواع لولا گازور دارای کاربرد و ویژگی های منحصر به فردی می باشند که باید با توجه به کابینت انتخاب شوند.

 

لولا گازور ساده: این نوع لولا گازور از ابتدایی ترین لولا برای کابینت می باشد که در دو نوع دو پیچ و چهار پیچ تولید می شود. این نوع لولا گازور ساده باید از خصوصیاتی همچون پیچ ریگلاژ بلند، ریگلاژ پذیری انتهای لولا، قدرت جذب بالای درب و جنس مقاوم برخوردار باشد.

لولا گازور مخفی: لولا گازور مخفی همان طور که از نامش پیداست به صورتی نصب می شود که نه از بیبرون و نه از داخل دیده نخواهد شد. برای نصب آن باید سوراخی به‌ اندازه‌ی برگه با مته ایجاد شود، سپس لولا درون سوراخ قرار گیرد که پس از بسته شدن درب، لولا به‌هیچ‌ عنوان مشخص نباشد.

لولا گازور زاویه دار: برخی از کابینت های نصب شده در آشپزخانه به علت کمبود فضایی که دارند نمی توان درب آن ها را 90 درجه باز کرد. لولا گازور زاویه دار یکی زا یراق آلات کاربردی است که به شما این امکان را می دهد تا در هر زاویه ای که می خواهید بتوانید درب کابینت خود را باز و بسته نمایید.

لولا گازور آرام بند: لولا گازور آرام بند از دو بخش اصلی تشکیل شده است که یکی روی بدنه کابینت و دیگری روی حفره‌ای دایره‌ای شکل قرار می‌گیرد. درون لولا گازور آرام بند یک پمپ قرار داده شده است که از ناگهانی بسته شدن درب کابینت و ایجاد صدا جلوگیری می‌کند.

جهت معارفه می توانید به گودفورپی مراجعه کنید

خرید آنلاین لاستیک پالس چه ویژگی هایی دارد؟

از کدام مجموعه میتوان لاستیک بنلی بدون واسطه بخریم؟

 

امروزه افراد مختلف به دلیل شلوغی روزمره که در زندگی های روزمره خود درگیرشان هستند پیگیر هستند تا خرید های شخصی را سریع وراحت انجام دهند. وظایف که در صورتی که از فروشگاه مطمئن باشد باعث میشود در وقت و هزینه نقلیه افراد صرفه جویی نماید. یکی از چیزهایی که امکان دارد هنوز خرید آن برای مردم جا نیافتاده باشد خرید لاستیک پالس به شکل کاملاً آنلاین می باشد. خرید لاستیک بنلی یکی از مواردی است صورت آنلاین هم می توانند انجام دهند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازخفن ترین سایتهایخرید لاستیک پالس سر بزنید میتوانید به good4p مراجعه کنید.

دلایل کم بادی لاستیک‌های موتورسیکلت

لاستیک‌ها اجزای بسیار مهمی برای موتورسیکلت به شمار می‌آیند. آن‌ها مهم‌ترین اجزای این وسیله نقلیه هستند که با آسفالت در تماس می‌باشند. با این حال بسیاری از موتورسواران به آن توجه نمی‌کنند و این به نوبه خود مشکل‌ ساز خواهد شد.

گاهی اوقات فشار پایین لاستیک بسیار واضح نیست. دلیل آن است که اکثر موتورسیکلت‌ها دارای علامت هشدار برای فشار تایر در صفحه ابزار خود نیستند. در هر صورت فشار مناسب برای تایر ها بسیار مهم است و دقت به این مسئله می‌تواند امنیت شما را تضمین کند.

یکی از دلایلی که به واسطه آن ممکن است تایر موتورسیکلت فشار خود را از دست بدهد تغییرات دما در محیط است. هر چند این مسئله از نظر بسیاری از افراد مهم به نظر نمی رسد با این حال به ازای هر ۱۰ درجه کاهش دما در تابستان یا زمستان حدود ۱ PSI فشار تایر موتورسیکلت کاهش پیدا می‌کند.

این تغییرات در هوای سرد بیش از پیش اتفاق می افتد. اگر نشانه هایی از سمت تایرها مشاهده می کنید، لازم است که از سالم بودن آن ها اطمینان حاصل نمایید.

علاوه بر این دریچه هوای می تواند مشکل باشد. زمانی که لاستیک موتورسیکلت فشار خود را از دست می دهد موارد زیادی وجود دارد که باعث این مورد می شود.
به عنوان مثال هنگام بالانس تایرها ممکن است درپوش دریچه هوا دچار مشکل شود.

موتورسیکلت‌ها با دو نوع لاستیک تیوب و تیوبلس همراه هستند. امروزه تعداد زیادی از موتورسیکلت ها وجود دارند که دارای لاستیک های بدون تیوب هستند و این بدان معنی است که پوشش داخلی این لاستیک ها به کمک لایه نازکی از بوتیل پوشانده شده است.
تاثیر این لایه عایق باعث جلوگیری از نشتی هوا می شود و در نتیجه شرایط نگهداری هوا و عدم کاهش بهتر انجام می شود. با این حال کوچک ترین خمش ناشی از حرکت موتور بر روی چاله ها و سایر موانع جاده ها می‌تواند باعث تغییر وضعیت لاستیک ها و در نتیجه کاهش فشار آن ها شود.

به یاد داشته باشید که استفاده از لاستیک های فرسوده برای موتورسیکلت با خطراتی همراه است. به این دلیل که آن ها قابل اعتماد نیستند و اصطکاک مورد نیاز در جاده ها را فراهم نمی کنند.

یک تایر فرسوده همراه با مشکل باعث می شود که لاستیک موتورسیکلت فشار لازم را از دست بدهد و در این شرایط سوراخ شدن و ترکیدن تایرها بسیار محتمل است. از این رو لازم است آن ها به سرعت تعویض شوند.

بنابراین ممکن است که در هنگام تردد از مسیرهای ناهموار سوراخی در سطح آن ایجاد شود. اشیا نوک تیز و یا میخ در جاده باعث تشدید این مشکل می‌شوند. بهتر است پس از تردد در چنین جاده هایی تایر خود را بازرسی کنید تا اطمینان حاصل نمایید که زائده نوک‌ تیز در آن باقی نمانده است.

جهت معارفه می توانید به اینجا رجوع کنید.

نیازمندی های برای شروع کسب و کار فروش ابزار

همین امر سبب می‌شود که برخی به فکر راه‌ اندازی ابزار فروشی باشند. شغل ابزار و یراق می‌تواند به یک شغل پردرآمد برای شما تبدیل شود، در صورتی که برای شروع این کسب‌وکار اطلاعات کافی را کسب کنید و هر آنچه که برای راه‌ اندازی چنین شغلی لازم است را مدنظر قرار دهید.

موارد مهمی وجود دارد که باید قبل از هر اقدامی از آن‌ها اطلاع یابید و هنگام راه‌ اندازی مغازه ابزار آلات، آن‌ها را به‌کار گیرید تا به درآمدزایی بالایی برسید. در ادامه این مطلب نکاتی بسیار مهم درمورد راه‌ اندازی فروشگاه ابزار بیان می‌کنیم.

بیشتر بخوانید :
هر چیزی که باید در مورد پودر معجزه گر منزل بدونی
تنظیم برنامه و مشخص کردن مسیر

کسانی که به دنبال شغل ابزار فروشی هستند، باید برای پیش‌برد اهداف خود و دستیابی به درآمد بیشتر، یک برنامهٔ مناسب را تنظیم کنند و مطابق آن پیش بروند. در ابتدای کار باید هزینه‌ها به‌طور تقریبی بررسی شود و سپس میزان بودجه را با سرمایه لازم برای ابزار فروشی مقایسه کنند.

علاوه‌بر سرمایه، موارد دیگری مانند محل مغازه، نام انتخابی مناسب، میزان سوددهی و... باید در نظر گرفته شوند.
تعیین مکان برای راه‌ اندازی مغازه ابزار آلات

اگر مغازه‌ای که شما انتخاب می‌کنید در یک محیط پررفت‌وآمد و شلوغ باشد، شرایط آن برای داشتن مشتریان بیشتری فراهم است. هنگام انتخاب مغازه دقت کنید که در آن محل چند مغازه ابزار فروشی دیگر هم وجود دارد.

از موارد دیگری که در انتخاب مغازه باید به آن توجه داشته باشید، هزینه‌های مربوط به اجاره است. با توجه به این‌که ممکن است شما ابزارآلات بیشتری را نیز در مغازه خود به فروش برسانید، بهتر است به متراژ آن هم دقت کنید.

تبلیغات زیادی بکنید

ایجاد کانال در اپلیکیشن‌های مختلف و قرار دادن محصولات و معرفی آن‌ها می‌تواند راهی برای تبلیغ و بازاریابی باشد. برای این کار بهتر است برنامه‌های پرطرفدار مانند تلگرام و اینستاگرام را انتخاب کنید.

یک راه مؤثر‌تر برای دستیابی به درآمد بیشتر در شغل ابزار و یراق، ایجاد ارتباط با کسانی است که برای انجام حرفهٔ خود نیاز به ابزارآلاتی دارند که شما در مغازهٔ خود می‌فروشید. شغل‌های مختلفی وجود دارد که در صورت ارتباط با آن‌ها و تبدیل این خریداران به مشتریان همیشگی شما، می‌توانید به سود قابل توجهی دست یابید. شما با ارائه تخفیفاتی در فروش محصولات خود، مطمئناً مشتریان بیشتری را جذب خواهید کرد.

مسائل فنی و تعمیر تجهیزات را یاد بگیرید

برای راه‌ اندازی فروشگاه ابزار آلات نیاز خواهد بود که شما با برخی مسائل فنی و تعمیر قطعات آشنایی داشته باشید. پس از راه‌ اندازی ابزار فروشی، علاوه‌بر فروش ابزار‌ها و تجهیزات، گاهی ممکن است لازم باشد تا وسیله‌ای را تعمیر کنید یا بخشی از آن را بررسی کنید. برای این‌که در این مواقع مشکلی به وجود نیاید و بتوانید این کار را به‌راحتی انجام دهید، بهتر است

مهارت‌هایی را در این زمینه به‌دست‌آورید.

جهت فراگیری ابزار می توانید به ابزار آلات صنعتی مراجعه کنید

توانایی تعمیر تجهیزات و لوازم می‌تواند نظر مشتریان را به خود جلب کند و به‌گونه‌ای یک نوع بازاریابی به حساب می‌آید.

به ظاهر مغازه خود توجه کنید

ازجمله دیگر موارد مهم در راه‌ اندازی مغازه ابزار فروشی، دکوراسیون مغازه است. یک دکوراسیون منظم تأثیر زیادی بر جلب نظر مشتریان خواهد داشت. زمانی که مشتری برای خرید لوازم موردنیاز خود به فروشگاه یا مغازهٔ شما مراجعه می‌کند، با دیدن قفسه‌های مرتب و زیبا بیشتر برای خرید ترغیب می‌شود، بنابراین سعی کنید که مغازهٔ خود را مرتب نگه دارید و در صورت داشتن بودجهٔ کافی، لوازم و قفسه‌های زیبا و جذاب تهیه کنید.

انتخاب مکان مناسب برای تهیهٔ ابزار آلات

اگر شما مغازهٔ کوچکی دارید و محصولات کم‌تری را می‌فروشید، می‌توانید از عمده‌فروشان، لوازم موردنیاز خود را خریداری کنید، اما اگر فروشگاه بزرگی در اختیار شماست، می‌توانید مستقیم از کارخانه‌ها و تولیدی‌های ابزار آلات اقدام به خرید کنید.

یکی از نکاتی که باید در تهیهٔ ابزارآلات برای ابزار فروشی خود به آن دقت کنید، خرید محصولات از چندین مرکز مختلف است. با توجه به این‌که مراکز عمده‌فروشی هرکدام به‌طور جدی درزمینهٔ فروش یک محصول فعالیت می‌کنند، بهتر است لوازم مغازه خود را از چندین مرکز تهیه کنید.

بررسی بودجه لازم برای شروع

هزینهٔ راه‌ اندازی ابزار فروشی جزو مواد مهمی به‌شمار می‌رود که نمی‌توان به‌صورت دقیق آن را مشخص کرد. میزان سرمایهٔ لازم برای ابزار فروشی می‌تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد به‌طور مثال، راه‌ اندازی یک مغازهٔ کوچک با راه‌ اندازی فروشگاه ابزار آلات بزرگ هزینه‌های متنفاوتی خواهد داشت. به‌طورکلی شما باید هزینه‌های کسب جواز، خرید قفسه‌ها، میز و صندلی، اجاره مغازه و خرید ابزار آلات را به‌عنوان هزینهٔ راه‌ اندازی ابزار فروشی در نظر بگیرید.

گرفتن مجوز برای مغازه

شما می‌توانید برای دریافت این جواز کسب، از کسانی که در شغل ابزار فروشی فعالیت دارند کمک بگیرید و سؤالات خود را از آن‌ها بپرسید یا با انجام تحقیقات در این باره، آگاهی کسب کنید و سپس اقدامات لازم را انجام دهید.

جمع‌بندی

برای راه‌ اندازی ابزار فروشی مانند هر شغل دیگری شما باید یک‌سری مسائل را در نظر بگیرید و با برنامه‌ریزی درست، کار خود را آغاز کنید.

جهت آشنایی ابزار می توانید به گودفورپی وارد شوید