یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

ساخت پایگاه اینترنتی بدون هزینه ر



طراحی وب سایت بدون هزینه
این مطلب توسط وبسایت طراحی سایت ارزان تولید شده است.
این روزها تارنما های متعددی هستند که امکان ایجاد یک تارنما بدون هزینه را به شما میدهند و برای تاسیس کردن یک صفحه ی شخصی لازم نیست حتما یک تارنمای جداگانه برای خود تاسیس کنید. در ادامه برخی از این سایت ها و امکانات آنها را معرفی میکنم:

سرویس سایت گوگل : یکی از بهترین و مطمئن ترین سرویس ها برای ایجاد سایت اختصاصی است. امکان آپلود فایل ، عکس و آهنگ را به شما میدهد و میتوانید با چند دقیقه وقت صرف کردن، یک وب سایت با آدرس دلخواه تاسیس کنید. این سرویس برای معلمان و اساتید دانشگاه که نیازمند آپلود فایل های درسی هستند بسیار مناسب هست .


خدمات weebly.com : این وب سایت قالب های آماده ی بسیاری دارد که میتوانید یکی را انتخاب کنید و آنرا مطابق میل خود تغییر دهید. این تارنما اجازه آپلود انواع فایل را نیز به شما میدهد. همچنین میتوانید HTML تارنما خود را بصورت دستی تغییر دهید و کدهای دلخواه خود را نیز به تارنما اضافه کنید.

سرویس VIVITI.com : این هم یک خدمات دیگر که اجازه اپلود فایل هایی تا حجم 100 مگابایت را به شما میدهد. همچنین قالب های مختلفی برای شروع دارد که با انتخاب یکی و تغییر آن میتوانید پایگاه اینترنتی خود را برپا کنید.

خدمات Site2You.com : این سرویس نیز امکان تاسیس یک تارنما مجانی را با کلی امکانات از قبیل ایجاد بخش شخصی در تارنما ، ایجاد وبلاگ ، صندوق پستی، آپلود موزیک و صوت ، اضافه کردن نظرسنجس و ... براس شما گردآوری میکند . در این صفحه میتوانید قالب های موجود در این پایگاه اینترنتی را مشاهده نمایید.


این محتوای بدست مرکز طراحی سایت ارزان تهیه گردیده است.
کلمات کلیدی : طراحی سایت رایگان , طراحی سایت ارزان , طراحی سایت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.