یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

خرید ابزار از کدام سایت باشد؟

خرید ابزار از کدام فروشگاه باشد؟

 

دراین روزگار افراد مختلف به خاطر شلوغی روزمره که در زندگی های روتین خود درگیرشان هستند دوست دارند تا خرید های خود را اینترنتی انجام دهند. وظایف که در صورتی که از فروشگاه مطمئن باشد می تواند در وقت و خرج جابه جایی مردم صرفه جویی نماید. یکی از مواردی که ممکن است همچنان تهیه آن برای مردم جا نیافتاده باشد خرید ابزار آلات به شکل کاملاً آنلاین می باشد. سفارش ابزار صنعتی یکی از خریدهایی است صورت آنلاین هم می توانند تهیه نمایند .

آچارها جزو لاینفک یک جعبه ابزار محسوب میشوند . مهمترین کاربرد آنها در باز کردن پیچ های Hexagon و مهره های مربوط به آن است . این آچارها با توجه به سایز پیجها در اندازه های مختلف ساخته میشوند . با توجه به استاندارد DIN که استاندارد رایج در کشور ماست ، سایز آچارها از 6 تا 22 تقسیم بندی میشوند که برای باز کردن پیچهای M6 تا M22 قابل استفاده هستند. البته ذکر یک نکته نیز ضروریست که سایزهای پایین تر و بالاتر از این نیز در بازار موجود است اما معمولاً این سایزها در دسته بندی استاندارد آچارها قرار نمیگیرند و باید به طور جداگانه خریداری شوند .

انواع آچارها:
آچارها با توجه به محل کارگیرشان دسته بندی میشوند . کارگیرها معمولاً به دو صورت تخت و رینگی تولید میشوند . لذا آچارها به صورت دو سر تخت ، دوسر رینگ و یا یک سرتخت یک سر رینگ تولید میشوند . آچارهایی که دارای کارگیر رینگی هستند میتوانند با سرعت بیشتری پیچها را باز نمایند و احتمال خارج شدن آچار از کلگی پیچ بسیار کم است . اما در عوض در جاهایی که محدودیت دسترسی وجود دارد کارگیر رینگی کاربرد نخواهد داشت . لذا پیشنهاد ما انتخاب آچار یک سر تخت و یک سر رینگ است !

نکات مهم در انتخاب آچار:
1) آلیاز آچار باید حتماً کروم - وانادیوم باشد
2) هنگام خرید آچار بدنه آچار را از نظر وجود هرگونه ترک بر روی بدنه بررسی فرمایید
3) Grip های داخل رینگ (دندانه ها ) باید منظم و با کیفیت باشند . در غیر این صورت خیلی زود کچل خواهند شد.
4) هنگام خرید آچار توجه داشته باشید که استاندارد آچار بر حسب کدههای DIN باشد . بعضاً مشاهده شده که تعدادی از واردکنندگان به علت عدم داشتن اطلاات آچارهایی را وارد بازار کرده اند که بر حسب استاندارد اینچ ساخته شده اند لذا در اکثر موارد باز کردن پیچ با آنها مشکل ساز خواهد بود.



 

به سبب معارفه می توانید به قیمت ابزار مراجعه کنید

انواع خدمات مد روزرایج در آرایشگاه های زیبایی شامل رنگ و مش کردن مو به صورت فوری انجام می شوند.

انواع خدمات تخصصیرایج در سالن های زیبایی شامل آرایش به صورت حرفه ای انجام می شوند.

 

دراین روزگار دختران به خاطر مشغله هایی که در زندگی های روزمره خود دارند دوست دارند تا کارهای روزانه را سریع وراحت انجام دهند. یکی از این ها ،سالن های آرایشی می باشد.

درحالی که از آرایشگر مطمئن نوبت و یا محصولی میخواهید باعث میشود در انرژی و هزینه رفت و آمد صرفه جویی نماید.

 

 

یکی از روش های کاشت ناخن، کاشت نان از طریق ژل میباشد که شاید در ایران در میان بسیار رواج پیدا نکرده باشد ولی اکثر مراکز زیبایی از آن استفاده میکنند و به هنرجو های خود آنرا آموزش میدهند . ما در این مقاله سعی داریم که این روش را به شما معرفی میکنیم و شما را از مزایا و معایب این روش تخصصی کاشت ناخن آشنا کنیم . پس در ادامه با ما همراه باشید تا 5 مزایا و معایب کاشت ناخن با ژل را بررسی کنیم .
کاشت ناخن از طریق ژل چگونه است ؟

کاشت ناخن ژل نیز روشی مانند کاشت ناخن پودری دارد با این تفاوت که مواد مخصوص این نوع کاشت آماده بوده و آن را بر روی تیپ ناخن و یا ناخن طبیعی قرار می‌دهند و سپس با استفاده از ستگاه یو وی ( UV ) ژل مخصوص را روی ناخن تثبیت می‌کنند. در این روش معمولا از 2 تا 3 لایه ژل مخصوص بر روی ناخن استفاده می‌شود و بعد از هربار ژل زدن به ناخن از دستگاه یو وی استفاده می‌شود تا ژل روی ناخن خشک شود. این روش معمولا سریع‌تر از روش کاشت ناخن پودری انجام می‌گیرد.

توضیح کامل و با جزیئات کاشت ناخن با ژل :

(در ابتدای ژل کاشت ناخن باید سوهان کشی ناخن ها انجام شود. بر روی ناخن ها معمولا ناهمواری هایی وجود دارد که نمی توان پلی ژل و کاشت ژل ناخن را مستقیما انجام داد. بعد از اینکه سوهان کشی در کاشت ناخن با ژل انجام شد، باید در پلی ژل از ضد قارچ استفاده کرد. محلول ضد قارچ در فرایند کاشت ژل بر روی ناخن قرار داده می شود. برای اینکه پلی ژل و ژل کاشت ناخن وارد مراحل بعدی شوند، باید بیس کات را در کاشت ناخن با ژل مورد استفاده قرار داد. بعد از اینکه بیس کات در کاشت ژل و پلی ژل انجام شد،‌ باید حدود یک دقیقه در دستگاه قرار بگیرد تا به خوبی خشک شود.)

مزایای کاشت ناخن از طریق ژل:

خوشبختانه ژل کاشت ناخن انعطاف پذیری بالایی دارد که به همین علت به ناخن های شما حالت خشکی نمی دهد. با توجه به شرایط خاصی که در این بخش وجود دارد،‌ برای تهیه پلی ژل حتما باید از برندهای مطرح و معتبر استفاده کرد. کاشت ژل ناخن یک فرایند ویژه است که حتما باید توسط فرد متخصص در این زمینه انجام شود. کاشت ژل از نظر زیبای نیز تاثیرگذاری بالایی دارد که به همین جهت بیشتر از سایر روش ها محبوب شده است.

1-مواد مورد استفاده در این روش برخلاف کاشت ناخن پودری معمولا بدون بو هستند.

2-مواد کاشت ناخن ژل معمولا غیر سمی هستند.

3-ناخن کاشته شده با روش ژلی معمولا ظریف‌‌تر و طبیعی‌تر از ناخن کاشته شده به روش پودری است و به همین دلیل ظاهر طبیعی‌تر و واقعی‌تری را بر روی ناخن ایجاد می‌کند.

4-این روش معمولا سریع‌تر انجام شده و روش کار با آن نسبت به کاشت ناخن پودری راحت‌تر و ساده‌تر است.

5-کاشت ناخن ژل ماندگاری بیشتری داشته و معمولا به ترمیم کمتری نیز نیاز دارند.

معایب کاشت ناخن از طریق ژل:

در کاشت پلی ژل و کاشت ناخن با ژل ازدستگاه یو وی استفاده می شود. پرتوهای این دستگاه برای سلول های انسانی مضر است و اثر تخریبی دارد. به همین جهت در کاشت ژل باید از بهترین دستگاه ها استفاده شود. در همین راستا باید در ژل کاشت ناخن، مدت زمان کمی را برای دستگاه در نظر گرفت تا ناخن‌ ها بیشتر آسیب نبینند. یکی دیگر از معایب پلی ژل و کاشت ناخن با ژل این است که برای ریموو کردن آن باید به سالن بروید.

1-کاشت ناخن ژل معمولا گران‌تر از سایر روش‌های کاشت است.

2- معمولا سالن‌های کمی این روش از کاشت ناخن را به مشتریان ارائه می‌دهند. به طور کلی می‌توان گفت 70 تا 80 درصد سالن‌های مخصوص ناخن از روش پودری برای کاشت ناخن استفاده می‌کنند و تنها 10 تا 20 درصد از آن‌ها کاشت ژل دارند!

3-دستگاه مخصوص این روش از کاشت ناخن ( UV dryer ) معمولا دارای اشعه ماورا بنفش بوده و برای پوست بسیار مضر است.

4-همانطور که گفته شد کاشت ناخن ژل ظاهری ظریف و طبیعی دارد. اگر به هردلیلی نیاز به برداشتن کاشت ناخن داشته باشید حذف این ژل از روی ناخن کاری وقت گیر و سختی خواهد بود و ممکن است این فرآیند باعث ضعیف شدن ناخن نیز شود.

5-برای برداشتن کاشت ناخن ژل حتما باید به سالن‌های مخصوص مراجعه شود و این کار توسط تکنسین ناخن انجام شود و به هیچ عنوان نباید این کار را در خانه انجام داد.

 


ولی امروزه با توجه به پیگیری بانوان از خدمات پیشرفته مراقبت های آرایشیدر سالن های زیبایی زنانه به غیر از خدمات رایج و معمول، تاتو ابرو نیز انجام می گیرد.
اگر شما نیز تمایل دارید همه امور آرایشی و بهداشتی خود را زیر نظر یک متخصص و در فضای آرام و دنج انجام دهید.

 

به سبب شناخت شیکام} بروید


 

آیا می توان از سایت خرید ورق آهن اینترنتی انجام داد؟

خرید اینترنتی ورق آهن چه مزایایی دارد؟

 

این روزها افراد به خاطر شلوغی روزمره که در زندگی های روزمره خود درگیرشان هستند پیگیر هستند تا وظایف روزانه را سریع وراحت انجام دهند. وظایف که در حالی که از فروشگاه معتبر باشد می تواند در انرژی و هزینه رفت و آمد مردم صرفه جویی کند. یکی از مواردی که امکان دارد همچنان تهیه آن برای مردم عجیب باشد خرید ورق آهن به شکل کاملاً آنلاین می باشد. سفارش ورق آهن یکی از خریدهایی است شکل آنلاین هم می توانند تهیه نمایند .

 

شناخت ورق آهنی:

در متالورژیک ورق سیاه اینگونه تعریف شده است که به ورق ساخته شده از فولاد طی فرآیند نورد گرم Hot Rolling ، که در دمایی بالا تر از 930 درجه ی سانتیگراد (1700 درجه فارنهایت) تحت عملیات نورد فشاری قرار گرفته و در اثر این عملیات خاصیت فرم پذیری آن بهینه شده است، ورق فولادی نورد گرم یا به اختصار ورق سیاه Hot rolled mild steel گفته می شود. به دلیل این که سطح خارجی این محصولات در اثر وجود آثاری از اکسیداسیون و زنگ زدگی به حالت مات درآمده و همانندورق های گالوانیزه براق نمی باشند.

ورق های سیاه که از عمده ترین محصولات کارخانجات بزرگ فولاد هستند دامنه ی بسیار گسترده ای در نوع فولاد، ضخامت و ابعاد دارند. رایج ترین نوع ورق فولادی تولید شده در ایران ورق های St37 و St52 می باشند. آنالیز شیمیایی این ورق ها در استاندارد DIN17100 قابل مشاهده است. البته لازم به توضیح است این استاندارد از سال 1980 به بعد معتبر نبوده و جایگزین آن استاندارد BS EN 10025 می باشد. در این استاندارد می بایست برای گرید St37 معادل آن در استاندارد EN را جستجو نمود که با نام S235JRG2 شناخته می شودو در ایران هم این ورق را با نام St37 میشناسند و با این اسم آنرا معرفی میکنند . شما میتوانید برای دیدن و آشنا شدن  با انواع ورقه به اینجامراجعه کنید.

ابعاد و اندازه های ورق سیاه:

در خصوص ابعاد و اندازه ها باید اشاره کرد که دامنه ی وسیع ضخامتی از 1 میلیمتر گرفته تا 10 سانتیمتر در ورق های سیاه دیده می شود. هرچقدر ضخامت ها بالا تر رود محصول حالت تختال Slab پیدا کرده و شکل پذیری آن کاهش پیدا می کند. همانطور که در تصویر شماره 1 مشاهده می کنید نحوه ی عرضه ی ورق ها در بازار به دو صورت رول و یا شیت با ابعاد مشخص می باشد. معمولاً این شیت ها در اندازه های 6x1.5، 6X2،12X2 ،2X1 و2.5X1.5 برش می خورند. در حالتی که ورق در کارخانه با اندازه های مشخصی برش خورده شود به آن ورق فابریک می گویند. این کلمه برگرفته از کلمه Fabricated به معنی ساخته شده می باشد.

مراحل تولید ورقه سیاه :

    ابتدا تختال های گداخته تا دمایی بیش از 1100 درجه سانتیگراد با آنالیز شیمیایی متناسب با محصول نهایی از کوره ها به سمت خط تولید حرکت می نمایند.
    در گام بعد لایه های اکسیدی ضخیم که به صورت فلس بر روی تختال تشکیل شده اند، زدوده می شوند.
    پس از آن اسلب را با استفاده از دستگاه رول پرس تا ضخامت و عرض مشخصی فشرده می کنند.
    بعد از سایزینگ اسلب ها، کاهش ضخامت کنترل شده به وسیله ی غلتک های رفت و برگشتی صورت می گیرد.
    پس از آن تختال نازک شده که هنوز حالت گداخته دارد در باکس جمع آوری کویل به صورت کلافی پیچیده می شود.
    کلاف باز شده و ابتدا و انتهای آن به وسیله ی گیوتین جداسازی می گردد.
    پس از آن مرحله ی اکسیدزدایی ثانویه انجام می گیرد.
    سپس مجددا بوسیله ی غلطک های هیدرولیک بسیار قوی و سنگین در معرض نورد نهایی قرار می گیرد که در این مرحله خواص مکانیکی بهبود پیدا می نمایند.
    مرحله بعد خنک سازی ورق تولید شده و ارسال آن به سمت رول جمع کن می باشد.
    مراحل نهایی آن شامل بسته بندی و مارک کردن (چاپ برند و یا نام کارخانه و شماره ذوب) است.
    آخرین مرحله پیش از ارسال آن به انبار یا خروج از کارخانه، وزن کشی رول بسته بندی شده می باشد.









 

برای فراگیری می توانید به ahansignal.com|click here|فروش ورق آهن |http://ahansignal.com/ بروید

خرید ورق آهن از کدام سایت باشد؟

خرید ورق آهن از کدام سایت باشد؟

 

دراین روزگار افراد مختلف بنا بر کار زیاد که در زندگی های روتین خود درگیرشان هستند پیگیر هستند تا کارهای خود را آنلاین انجام دهند. وظایف که در حالی که از جای مطمئن باشد می تواند در زمان و هزینه نقلیه افراد صرفه جویی نماید. یکی از مواردی که شاید همچنان خرید آن برای مردم عجیب باشد خرید ورق آهن به شکل کاملاً آنلاین است. خرید ورق آهن یکی از خریدهایی است صورت اینترنتی هم می توانند تهیه نمایند .

 

شناخت ورق آهنی:

در متالورژیک ورق سیاه اینگونه تعریف شده است که به ورق ساخته شده از فولاد طی فرآیند نورد گرم Hot Rolling ، که در دمایی بالا تر از 930 درجه ی سانتیگراد (1700 درجه فارنهایت) تحت عملیات نورد فشاری قرار گرفته و در اثر این عملیات خاصیت فرم پذیری آن بهینه شده است، ورق فولادی نورد گرم یا به اختصار ورق سیاه Hot rolled mild steel گفته می شود. به دلیل این که سطح خارجی این محصولات در اثر وجود آثاری از اکسیداسیون و زنگ زدگی به حالت مات درآمده و همانندورق های گالوانیزه براق نمی باشند.

ورق های سیاه که از عمده ترین محصولات کارخانجات بزرگ فولاد هستند دامنه ی بسیار گسترده ای در نوع فولاد، ضخامت و ابعاد دارند. رایج ترین نوع ورق فولادی تولید شده در ایران ورق های St37 و St52 می باشند. آنالیز شیمیایی این ورق ها در استاندارد DIN17100 قابل مشاهده است. البته لازم به توضیح است این استاندارد از سال 1980 به بعد معتبر نبوده و جایگزین آن استاندارد BS EN 10025 می باشد. در این استاندارد می بایست برای گرید St37 معادل آن در استاندارد EN را جستجو نمود که با نام S235JRG2 شناخته می شودو در ایران هم این ورق را با نام St37 میشناسند و با این اسم آنرا معرفی میکنند . شما میتوانید برای دیدن و آشنا شدن  با انواع ورقه به اینجامراجعه کنید.

ابعاد و اندازه های ورق سیاه:

در خصوص ابعاد و اندازه ها باید اشاره کرد که دامنه ی وسیع ضخامتی از 1 میلیمتر گرفته تا 10 سانتیمتر در ورق های سیاه دیده می شود. هرچقدر ضخامت ها بالا تر رود محصول حالت تختال Slab پیدا کرده و شکل پذیری آن کاهش پیدا می کند. همانطور که در تصویر شماره 1 مشاهده می کنید نحوه ی عرضه ی ورق ها در بازار به دو صورت رول و یا شیت با ابعاد مشخص می باشد. معمولاً این شیت ها در اندازه های 6x1.5، 6X2،12X2 ،2X1 و2.5X1.5 برش می خورند. در حالتی که ورق در کارخانه با اندازه های مشخصی برش خورده شود به آن ورق فابریک می گویند. این کلمه برگرفته از کلمه Fabricated به معنی ساخته شده می باشد.

مراحل تولید ورقه سیاه :

    ابتدا تختال های گداخته تا دمایی بیش از 1100 درجه سانتیگراد با آنالیز شیمیایی متناسب با محصول نهایی از کوره ها به سمت خط تولید حرکت می نمایند.
    در گام بعد لایه های اکسیدی ضخیم که به صورت فلس بر روی تختال تشکیل شده اند، زدوده می شوند.
    پس از آن اسلب را با استفاده از دستگاه رول پرس تا ضخامت و عرض مشخصی فشرده می کنند.
    بعد از سایزینگ اسلب ها، کاهش ضخامت کنترل شده به وسیله ی غلتک های رفت و برگشتی صورت می گیرد.
    پس از آن تختال نازک شده که هنوز حالت گداخته دارد در باکس جمع آوری کویل به صورت کلافی پیچیده می شود.
    کلاف باز شده و ابتدا و انتهای آن به وسیله ی گیوتین جداسازی می گردد.
    پس از آن مرحله ی اکسیدزدایی ثانویه انجام می گیرد.
    سپس مجددا بوسیله ی غلطک های هیدرولیک بسیار قوی و سنگین در معرض نورد نهایی قرار می گیرد که در این مرحله خواص مکانیکی بهبود پیدا می نمایند.
    مرحله بعد خنک سازی ورق تولید شده و ارسال آن به سمت رول جمع کن می باشد.
    مراحل نهایی آن شامل بسته بندی و مارک کردن (چاپ برند و یا نام کارخانه و شماره ذوب) است.
    آخرین مرحله پیش از ارسال آن به انبار یا خروج از کارخانه، وزن کشی رول بسته بندی شده می باشد.









 

برای معرفی می توانید به آهن سیگنال |اینجا را کلیک کنید|فروش ورق آهن |http://ahansignal.com/ رجوع کنید