یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

مشاوره زناشویی: کدام ویژگی هایی باعث می شود دیگران از ما فاصله بگیرند پس توصیه ها با این بانوانان ازدواج نکنید؟

مشاوره ی ازدواج : کدام خصوصیاتی دلیل می شود دیگران از ما دوری بجویند بنابراین نکات با این دوشیزگانان ازدواج نکنید؟

1- دوشیزگان رمانتیک

این مدل دوشیزگان زندگی خود را بر طبق فیلم های عاشقانه و کتاب های رمان سپری می کنند. و آن ها منتظر آقازاده ای هستند که با مرکب سپید از میان آسمان زیبا به زمین آید

  مشاوره زناشویی  و او را سوار بر مرکب سفیدش کند ، به جایی ببرد  که هیچ مشکلی وجود نداشته باشد، تا بتوانند به خوبی زندگی کنند. آنها دوشیزگانهایی هستند که توسط پدر و مادرها و خانواده هایشان نازپرورده بار آمده اند و چیزی از واقعیات زندگی نمی دانند.

او انتظار دارد کسی تمام مدت از او مراقبت و نگهداری کند، تا مبادا او خواب بدی ببیند و بترسد. فرار کنید!

2- دوشیزگانانی که به شدت مادی‌گرا هستند

برای بیشتر آقایون اینکه زنی فقط به دنبال خریدن آخرین مدل  لباس یا رفتن به مسافرت‌های تفریحی باشد به هیچ عنوان جذاب نیست. زندگی خیلی فراتر از مادیات صرف است.

3- بانوانانی که ظرافت زنانه ندارند

از دید آقایان زن در هر مقام و منصبی که باشد،  مشاوره زناشویی باید زنانگی و  ظرافت خود را حفظ کند (مثل طرز لباس پوشیدن و نحوه صحبت کردن) و این تنها چیزی است که مردان را وادار به تحسین خانم‌ها می‌کند.

4-دوشیزگان های بدگمان

این دختر ها تمام خصوصیات منفی افراد رمانتیک را با خود به همراه دارند. و همیشه جزء "زخم خوردگان" اجتماعند. افراد احساساتی که از ازدواج گذشته خود شکست خورده و به طور ناخودآگاه از ازدواج مجدد واهمه دارند.

ارتباط شما با این افراد به جایی راه نمی برد، چرا که آنها در ابتدا علاقه فراوانی از خود نسبت به شما نشان می دهند، اما پس از چندی اثری از آن باقی نخواهد ماند.

شما همیشه در رابطه خود با او سردر گم هستید. تنها چیزی که تحویل شما می دهد یک مشت معذرت خواهی بیهوده است. هیچ وقت به اندازه کافی برای شما زمان ندارد؛ پس بهتر است  مشاوره ی ازدواج با چنین دوشیزگانی ازدواج نکنید.