یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

تکنیک برگزیدن باکلاس ترین رنگ کابینت آشپزخانه

نکته های انتخاب باکلاس ترین رنگ کابینت آشپزخانه


تکنیک برگزیدن باکلاس ترین پینک کابینت آشپزخانه: انتخاب پینک برای دکوراسیون آشپزخانه

و ویژه کابینت ها در زیباسازی آشپزخانه اهمیت اکیدی دارد و تکنیک برگزیدن زیباترین

پینک کابینت آشپزخانه به شما در این زمینه کمک میکند. پینکها می توانند شکل آشپزخانه رامتحول کنند و

 احساس آن را متفاوت کنند،حتی می توانند کسل کننده ترین و یک شکل ترین آشپزخانه را هم متحول دهند. البته توجه به وسعت

فضای آشپزخانه برای  برگزیدن صحیح رنگها خیلی بااهمیت می باشد. چنانچه آشپزخانه کوچک و تاریک است نیاز به رنگهای گرم و روشن دارد تا با کمک آن فضا را روشن کند.

همچنین یک فضای بزرگ و بی روح نیازمند رنگهایی تند و جذاب است. اگرچه تک رنگ همیشه شیک  است. کمی جسارت نیاز  است تا بتوان از رنگ های شاد و زنده استفاده کرد.

 استفاده از  رنگ کابینت  که با چیدمان کلی آشپزخانه هماهنگ باشد. باید به این نکته توجه داشت  که رنگها با نور تغییر می کنند. روشنایی طبیعی روز شدت رنگ را افزایش  می دهد ولی نورپردازی هوشمندانه می تواند درجه رنگ و حس القایی آن را تغییر دهد.


یک رنگ خنثی دیگر که به خوبی می تواند در فضای داخلی شما خوش بشیند رنگ طوسی است، اما این رنگ حتما باید به صورت ترکیبی در فضای آشپزخانه قرار بگیرد. از جمله رنگ های

خوش ترکیب با طیف رنگی طوسی می تواند نارنجی، زرد و بنفش کم رنگ باشد که با توجه به سایر وسایل و لوازم می توانید بهترین آن را برای فضای داخلی خود استفاده نمایید.

 رنگ نارنجی به دلیل خاصیت انرژی بخشی که دارد برای فضای عملکردی همچون آشپزخانه مناسب ترین گزینه است. اما توجه داشته باشید که این رنگ نیز همانند قرمز فضای شما را شلوغ می کند پس سعی کنید فضای آشپزخانه ی شما حالت نمایشگاهی خود را حفظ نماید.

طیف رنگی آبی و یا آبی خاص برای کابینت هایی به سبک کلاسیک می تواند رنگ زیبایی باشد. اما توجه داشته باشید که آبی که تناژ رنگی طوسی را در ترکیب خود دارد

برای فضای عملکردی آشپزخانه نسبت به سایر آبی ها مناسب تر است، رنگ های آبی کم رنگ و طیف های فانتزی تر آن مناسب برای اتاق خواب است، اما هیچ قانونی شما را در استفاده از آن ها منع نمی کند.

این رنگ از آن دسته رنگ هایی است که کمتر کسی به سراغشان می رود، اما اگر زرد خوش رنگی را برای فضای آشپزخانه ی خود استفاده نمایید قطعا توجه همگان را به خود جلب خواهد کرد.

 رنگ زرد هم در فضای آشپزخانه های کم نور می تواند به خوبی روشنایی ایجاد کند اما نسبت به رنگ سفید گرمای بیشتری به فضای آشپزخانه ی شما می بخشد به خصوص اگر با رنگ هایی مثل قهوه ای در فضا ترکیب شوند گرمای بیشتری را به فضای شما می بخشند.  

ورزش برای بهبود کمردرد

حرکات بدنی برای بهبود کمردرد
 

حرکات بدنی برای درمان کمردرد  را در صورتی باید انجام داد که علائم دیسک کمر تشدید نشود

 
تمرین بدنی برای بهبود دیسک کمر
 
تمرین بدنی برای بهبود دیسک کمر به همراه کار های درمانی دیگر بهتر از خوردن قرص ارام بخش برای بهبود است. انجام ورزش برای درد کمر در صورتی مجاز می باشد که سبب تشدید نشانه های درد کمر نشود. پیش از شروع ورزشهای دیسک کمر و گردن در نظر داشته باشید که باید با فیزیوتراپیست در مورد مناسب و ایمن بودن آنها مشورت کنید.


ورزش برای دیسک کمر

ورزش برای دیسک کمر،اموزش تصویری ورزش برای دیسک کمر,حرکت ورزشی برای دیسک کمر

این ورزش برای دیسک کمر را 6 تا 8 بار در روز تکرار کنید

 

سومین ورزش برای دیسک کمر؛ برای انجام ایم ورزش دیسک کمر، باید صاف بایستید و دست‌ها را پشت مفصل ران به گونه‌ای قرار دهید که نوک انگشتان رو به سمت پایین باشد. دست‌ها را آنقدر روی لگن فشار دهید تا کمر قوس پیدا کند. عضله‌های کمر را به کار نگیرید. این حالت را 1 تا 2 ثانیه حفظ کنید. این نوع ورزش برای دیسک کمر را 6 تا 8 بار تکرار کنید.

 

ضمناً می‌توانید این ورزش برای دیسک کمر را هر دو ساعت یک‌بار در طول روز انجام دهید. این حرکت برای بیرون زدگی دیسک ستون فقرات مفید می باشد و یک ورزش دیسک گردن نیز به شمار می آید. البته لازم به یادآوری است که حرکات اصلاحی و ورزش برای دیسک کمر و گردن فقط باید با صلاح دید فیزیوتراپیست انجام شود.

 

ورزش برای دیسک کمر - تمرین چهارم:

 

ورزش برای دیسک کمر,ورزشهایی برای دیسک کمر,حرکت ورزشی برای دیسک کمر

ورزش هایی برای دیسک کمر

 

چهارمین ورزش برای دیسک کمر؛ برای انجام این ورزش دیسک کمر به گونه‌ای در حالت چهار دست و پا قرار بگیرید که زانوها زیر مفصل‌های ران و دست‌ها زیر شانه‌ها باشد. نفس را داخل بکشید و اجازه دهید در حین نگاه کردن به سمت بالا و سقف، شکم به سمت پایین و کف زمین بیفتد. این حالت را 2 ثانیه حفظ کنید. نفس را بیرون بدهید و قوس کمر را تا جایی که می‌توانید و باعث ایجاد درد نمی‌شود زیاد کنید.

هنگام انجام این ورزش برای دیسک کمر نباید احساس درد کنید، پس بروز درد نشانه زیاده‌روی در انجام حرکت و فشار آوردن به خود است. به طور همزمان گردن را رو به جلو خم کنید و نگاه خود را به سمت ناف متوجه سازید.

 

ورزش برای دیسک کمر - تمرین پنجم:

 

ورزشهایی برای دیسک کمر,ورزش برای دیسک کمر,تمرین ورزشی برای دیسک کمر

این ورزش برای دیسک کمر را 5 بار تکرار کنید

 

پنجمین ورزش برای دیسک کمر؛ هنگام انجام این نوع ورزش برای دیسک کمر باید در ابتدا یک پا را خم کنید و پای دیگر را صاف نگه دارید. یک بازو را زیر گودی کمر قرار دهید تا از کمر حمایت کند و آن را نگه دارد. با بازوی دیگر سر را نگه دارید. در انتها سر و گردن را به طور همزمان تا جایی بلند کنید که استخوان کتف از زمین جدا شود.

 

این نوع ورزش برای دیسک کمر را 5 بار تکرار کنید و به مرور تعداد انجام آن را در صورت بروز نیافتن درد به 10 برسانید. در صورتی که این ورزش برای دیسک کمر را به راحتی انجام می دهید 1 تا 2 ثانیه در حالت نهایی بمانید. این نوع ورزش برای دیسک کمر در واقع یکی از حرکات اصلاحی برای درمان دیسک کمر می باشد.

 

ورزش برای دیسک کمر - تمرین ششم:

 

ورزش برای دیسک کمر,ورزش های دیسک کمر درمان,ورزش دیسک کمر

این نوع ورزش برای دیسک کمر را در سه ست 10 تایی انجام دهید

 




هارد فقط وفقط 1 گرمی ساخته شد

دیسک حافظه فقط وفقط 1 گرمی ساخته شد

یک کمپانی آسیایی، هاردی را ساخته که جرم آن فقط 1 گرم می باشد.

به گفته ی نیوز، کارخانه سامسونگ دیسک حافظه پانصدودوازده گیگابایتی را ساخته که وزن آن تنها 1 گرم است. و در حال حاضر تولید زیاد آن را شروع کرده.

به گفته مسئولین شرکت سامسونگ از این هارد می توان برای ذخیره اطلاعات در رایانه های شخصی استفاده کرد و فناوری بکار رفته در آن به گونه ای است که دسترسی به اطلاعات را در سرعت بالایی مهیا می کند و می توان ظرف مدت ۳ ثانیه یک فیلم «فول اچ دی» را دانلود کرد.

شرکت سامسونگ اعلام کرد در ماه آینده میلادی قرار است سری از SSD با فناوری NVMe که تاخیر پایین تری در دسترسی به اطلاعات دارند را در مدل های ۵۱۲ گیگ، ۲۵۶ گیگ و ۱۲۸ گیگا بایتی به بازار عرضه کند.

 افزایش ظرفیت ذخیره سازی اطلاعات در تراشه های الکترونیکی از اهداف شرکت سامسونگ محسوب می شود.

سفرجزیره موریس و اشنایی با مکان های فوق العاده جزیره موریس

 سفرجزیره موریس و اطلاع از مکان های زیبا موریس
جزیره موریس شاید زمان زیادی نباشد که تورموریس در کشور به طور محکم راه اندازی شده است .اما در این زمان طرفداران خاص خودش راکسب کرده است تورجزیره موریس جزیره ای است که تقریبا 4 برابر شهر تهران که خط ساحلی طولانی و زیبایی را دارد .برای کسانی که طرفدار پر و پا قرص آب و آفتاب هستند,  تورجزیره موریس   میتواند مکان بسیار مناسبی محسوب شود.محبوبیت این جزیره و تور موریس در بین گردش گران به نحوی است که اکثرا چندین بار از این مکان دیدنی بازدید میکنند.جزیره موریس با تهران, پایتخت ایران حدود 1ساعت و نیم فاصله ی زمانی دارد و فاصله ی هوایی ان نیز بر مایه 8.45 ساعت محاسبه می شود.

فرودگاه سیر سیووساگور رامگولام پذیرای مهممانان بین المللی جزیره را میباشد و از خدمات رفاهی و تفریحی مناسبی برای مهمانان خود برخوردار میباشد.موریس کشوری با آب و هوای نیمه استوایی است.بهترین زمان برای اقامت در این جزیره از فروردین تا آبان ماه میباشد.مردم محلی موریس مردمی آرام, خونگرم و مهمان نواز هستند.این مهمان نواری به نحوی است که میتوان گفت آرامی خود را از ساحل جزیره و مهربانی خود را از آفتاب گرم جزیره به ارث برده اند.مردم جزیره با وجود ادیان و فرهنگ های مختلف بدون هیچ مشکلی باهم تعامل دارند و این نشانه احترام مردم به یکدیگر می باشد.اگر جزو گردشگرانی هستید ک دنبال مزه ها و چاشنی های جدید میگردید توصیه ی گروه گردشگری منتو برای شما بلاشک جزیره موریس خواهد بود.غذا های این جزیره اکثرا مانند غذا های شبه جزیره هند, از مزه ی تندی برخوردار اند.آشپز های جزیره موریس از بهترین آشپز ها در نوع غذا های دریایی میباشند.توصیه ما امتحان کردن غذای Creole Curry که یکی از پر ادویه ترین و محبون ترین غذاهای جزیره است.این غذا از ماهی, گوشت گاو یا مرغ تهیه میشود و همراه برنج سرو میشود.برای گردش در جزیره می توان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرد زیرا هم گردشی ارزان خواهید داشت و هم تمام نقاط شهر را به خوبی خواهید دید.به همین دلیل مراکز کرایه خودرو در جزیره موریس بسیار هستند.

اگر عاشق هیجان هستید به شدت رانندگی با خودرو های جنگل نورد را برای شما مسافران توصیه میکنیم چرا که میتوانید حیات وحش موریس را از نزدیک تماشا کنید و از محل زندگی گورخر ها یا شترمرغ های وحشی یا لاک پشت های 100ساله دیدن کنید. موریس دارای باغ گیاه شناسی میباشد ک با نیلوفر های پهن برگی که روی مرداب قرار گرفته اند مکانی فوق العاده ای را برای عکاسان و توریست های طبیعت دوست فراهم کرده است.لازم به ذکر است که میان این همه طبیعت مسئولین از زندگی شهری فاصله نگرفته و مکان و مرکز خریدی مانند پورت لویی را برای توریست ها فراهم ساخته اند تا احتیاجات مورد نظر خود را فراهم کنند.

 
تور حزیره موریس,تور ارزان موریس,تور ارزان و لحظه آخری موریس     تور حزیره موریس,تور ارزان موریس,تور ارزان و لحظه آخری موریس

دیدنی های جزیره موریس

سواحل موریس که از زیبا ترین سواحل دنیا میباشد,دلیل اصلی شهرت جزیره موریس میباشد.از آنجایی ک ما ایرانیان در خرید هدیه برای دوستان و اشنایان زبان زد خاص و عام هستیم, مجسمه ی کوچک و چوبی دودوک (پرنده ی زیبایی که در سواحل جزیره ی موریس در گذشته وجود داشته و نسل ان منقرض شده است) میتواند انتخاب خوبی باشد.میتوانید از باغ رضاشاه ک بعد از تبعید انگلیسی ها به موریس در آن اقامت داشته است نیز دیدن کنید ک البته در حال حاظر محلی متروکه است. خط ساحلی حدودا 320 کیلومتر, با شن های طلایی هر فردی و با هر سلیقه ای را و البته هر طبیعت دوستی را به خود جذب میکند.اگر از گردش در جنگل و ساحل این جزیره زیبا خسته شدید میتوانید ساعاتی را در شهر به گردش بپردازید و ازمکان های دیدنی همچون موزه ی بلوپنی و تاریخ طبیعی دیدن فرمایید.

اگرجز طرفداران ماهی گیری هستید دهکده ماهیگیری لوتوراب و اکواریوم موریس را توصیه میکنیم. کوهستان سیگنال، بام گیاه شناسی و دریاچه اشتشفانی از دیدنی های دیگر این جزیره میباشد که دیدن آن را به شما توصیه میکنیم.آبشار های جزیره موریس هم زبان زد عام و خاص هستند که میتوانید از انها دیدن کنید.اگر جزو افرادی هستید که دوست دارید شب را در یک مکان دنج و راحت بگذرانید و خستگی را از تن بزدایید میتوانید از هتل های موریس استفاده کنید.

مارک تواین موریس را بهشت روی زمین خوانده و سازمان گردشگری آن را جزو برترین مقاصد گردشگری نامیده است.و همه ی اینها فقط و فقط به لطف طبیعت بکر و دیدنی و مردمان خونگرم موریس رخ داده است.

اگر توانایی یک سفرنسبت گران قیمت خارجی را دارید گروه گردشگردی منتو جزیره موریس را برای شما توصیه میکند.

















ست اوراق اداری چیست؟

 ست اوراق اداری چیست؟


به مجموعه ای از تقاضا طراحی ست اداری  یا سفارش تولید ست اداری یا اوراقی که در امور پرسنلی یک کمپانی جهت فعالیت های رسمی یا غیر رسمی، مورد استفاده قرار می گردد، ست اداری یا طراحی ست اداری می گویند. باتوجه به دلیل سفارش طراحی ست اداری زیبایی شناختی و هماهنگی هرچه  بالاتر آن برند، خوبتر است این اوراق به یکدیگر شبیه و متناسب با هم طراحی و چاپ گردند سفارش ساخت ست اداری، بهمین دلیل به طراحی ست اداری اصطلاحا "ست اداری" گفته می شود. طراحی ست اداری معمولا شامل :

    سربرگ یا letter head (جهت مکاتبه و نگارش نامه های اداری و رسمی)

    کارت ویزیت یا business card (جهت معرفی شغل و ارائه راه های تماس با کمپانی یا سازمان)

    پاکت نامه یا envelope (جهت ارسال مکاتبات یا رد و بدل کردن قراردادها و ...)

    یادداشت ها یا note (جهت یادداشت های غیر رسمی که معمولا از پرت کاغذ در چاپ اوراق بدست می آید)