یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

طراحی مدرن و بسیار زیبای آشپزخانه

کمد و اتاق لباس شیک و منظم در طراحی دکوراسیون


داشتن کمد و اتاق لباس شیک و منظم در طراحی دکوراسیون به شما در راحت تر پیدا کردن لباس ها و هم چنین در داشتن یک دکوراسیون داخلی بسیار زیبا و منظم کمک میکند. 

بسیاری از ما رویای داشتن یک اتاق لباس کامل با کمدهای دیواری و فضای کافی برای نگهداری لباس هایمان داریم تا خانه ای تمیز و مرتب داشته باشیم. اگر چنین فضایی را در اختیار دارید، شایسته است از آن به نحو احسن استفاده کنید و هر آنچه برای یک کمد لباس تمام عیار لازم است در آن فراهم نمایید.

این مطلب پیشنهاداتی برای شما دارد تا حداکثر بهره را از کمد یا اتاق لباس تان ببرید. با ما همراه باشید...انتخاب چوب لباسی های یک شکل و یک رنگ به چشمان شما کمک می کند که فقط بر روی لباس ها تمرکز کنند.برای اینکه بتوانید کمد تان را برای همه ی کالاها آماده کنید، بهتر است ارتفاع طبقات آن را متنوع در نظر بگیرید. چپاندن همه چیز در فضاهای خیلی کوچک باعث می شود کمد تان تنگ به نظر می رسد و این شما را عصبی می کند.

نظم دهنده زیورآلات در کمد لباس
وقتی همه ی زیورآلات در یک تقسیم بندی واضح قرار گیرند، انتخاب متناسب ترین ست برای لباس تان بسیار آسان تر و جذاب تر خواهد بود.

طراحی دکوراسیون اتاق لباس

فضای اتاق لباس می تواند مانند یک اتاق کوچک طراحی منحصر به فردی داشته باشد. یک قالیچه ی کوچک و تزیینات دیواری زیبا فضایی جذاب ایجاد می کنند که از گذراندن وقت در آنجا برای تعویض و انتخاب بهترین لباس ها خسته نمی شوید.

افزودن نشیمن به فضای اتاق لباس

امتحان و انتخاب لباس می تواند خسته کننده باشد. نشیمن فراهم کنید، حتی اگر یک نیمکت توکار کوچک برای امتحان کفش ها یا انداختن لباس ها بر روی آن باشد. این اتاق لباس باشکوه به شما حس ملکه ها و شاهزاده ها را می دهد.

طراوت و شادابی پوست با انواع ماسک های زیبایی

انتخاب بهترین برس مو

انتخاب بهترین برس مو تاثیر زیادی در حفظ طراوت ، شادابی و زیبایی موها دارد پس باید در انتخاب برس مناسب موهایتان دقت به خرج دهید. بُرس زدن مو یکی از معمولی‌ترین و ابتدائی‌ترین کارهایی است که توسط افراد انجام می شود، اما آیا تا به حال به این مسئله فکر کرده اید که ممکن است انتخاب نامناسب بُرسی که به کار می‌برید، باعث ایجاد مو خوره، ریزش مو و مشکلات دیگرتان شده باشد؟ آیا بُرس سرتان را با دقت و آگاهی انتخاب کرده‌اید یا می‌دانید که چه نوع بُرسی برای موهایتان مناسب‌تر است؟

انواع و اقسام بُرس ها
برس تونلی: این برس را به خاطر مجراهای باز‌ ‌و V شکل آن تونلی می‌نامند. این مجراهای باز به جریان هوا اجازه عبور می‌دهد.

در نتیجه هوای گرم سشوار در لابه‌لای مو به گردش در آمده و خود را به ریشه مو می رساند و باعث افزایش سرعت در امر خشک شدن مو و انبوه به نظر آمدن آن می‌شود. این برس به خاطر فاصله زیاد سوزن‌هایش برای گره گشائی از مو نیز انتخاب مناسبی است.

برس کوسن دار: ‌این برس دارای یک پایه کوسن دار پلاستیکی است که سوزن‌های برس روی آن سوار شده است. عموما به پایه این نوع برس ها کمی انحنا داده می‌شود. از این برس برای صاف و هموار کردن موها (بدون حجم دادن) استفاده می‌شود. در صورت استفاده از سوزن‌های فلزی بهتر است نوک سوزن‌ها، به توپی‌های پلاستیکی ختم شوند‌ تا موجب خراش پوست سر و شکستگی مو نشوند.

برس‌های حرارتی: چنین برس‌هایی برای سشوار کشیدن ایده‌آل است چرا که گرم شدن سطح برس می‌تواند تکمیل‌کننده گرمای سشوار باشد. حالت گرد برس نیز باعث می‌شود موها بهتر حالت بگیرد. با برس گرد حرارتی کوچک می‌توانید فرهایی را در موها ایجاد کنید. هرقدر برس حرارتی شما بزرگ‌تر باشد بهتر می‌توانید با آن موها را صاف کنید.

شانه دندانه پهن: وقتی مو خیس است، هم ضعیف‌تر است و هم راحت‌تر می‌شکند، به همین دلیل باید کمترین فشار را به آنها بیاورید. توصیه ما این است که بعد از حمام، وقتی موها خیس است یا آنها را شانه نکنید یا با استفاده از یک شانه دندانه پهن آنها را مرتب کنید.

برس تونل دار: برس‌های مربعی شکل که در آنها سوراخی وجود دارد، وقتی برای خشک کردن به کار روند می‌توانند حسابی به موها حجم دهند زیرا هوا می‌تواند به‌راحتی زیر موها به چرخش دربیاید و تماس بیشتری با موها داشته ‌باشد و آنها را هم زودتر خشک کند و هم پف دهد.

برس پدالی: این برس تا حدودی شبیه برس کوسن دار است. وجه تمایز آن در نوع کوسن، اندازه و شکل آن است و نسبت به برس کوسن دار، بزرگ‌تر و پهن تر است. مورد استفاده آن بیشتر موهای بلند و انبوه است، اما اندازه های کوچکتر آن برای موی کوتاه و متوسط هم می تواند به کار برده شود.

برس‌های پهن: شکل این برس‌ها مهم نیست، بیظی و یا مستطیل تفاوتی ندارد. در رابطه با اندازه، هرچه موهایتان بلندتر باشند، باید از برس بزرگتری استفاده کنید اما خیلی هم اهمیتی ندارد. برس‌های بزرگتر، ناحیه‌ی بیشتری را تحت پوشش خود قرار می‌دهند، و برای همین برای دخترهای تنبل ایده‌ی خوبی است. اگر برس گرد ندارید، برس‌های پهن برای سشوار خانگی خوب هستند. مازا می‌گوید که اگر روی بدنه برس‌ها سوراخ وجود داشته باشد و یا ابری باشند، بهتر است.

معارفه مدل های محاسبه تعرفه مشاوره سئو با قیمت مناسب

شناخت روش های دوره آموزش سئو ارزان

برای اولین بار حرفه ای ترین دوره های تخصصی و کاربردی سئو در ایران با همت لرنو وب (شرکت داده پردازان ایفانت) و موسسه پارسه برگزار می گردد.

مدت هاست که دوره های سئو ارائه شده که در ایران برگزار میگردند اکثرا فقط مفاهیم تئوری در آنها ارائه می شود و دانش آموخته پس از این دوره هیچ روش عملی را فرا نمی گیرد و تبدیل به یک سئوکار نمی شود.

اگر قبلا با این دوره های تئوری آشنا شده باشید در آنها شرکت کرده باشید یقینا به این سوالات در ذهن رسیده اید .

اصلا آموزش خوبی در کشور وجود دارد ؟

اصلا سئوکار واقعی وجود دارد که بتوان از آن کار یاد گرفت ؟

اصلا سئوکارها می آیند و اسرار کار خودشان را به ما یاد بدهند ؟

بنابراین ما تصمیم گرفتیم در جهت رفع این مشکلات یک دوره کاملا کاربردی برگزار کنیم . این بار شرکت داده پردازان ایفانت با برند لرنو وب که از قدیمی های سئوی ایران است (البته قدیمی تر ها بیشتر با نام قبلی برند ,آمابک آشنا هستند) و با همکاری موسسه بزرگ پارسه اقدام به ارائه کلاس های آموزشی سئو با کاربردی ترین تکنیک های روز سئو کرده است.

این دوره های سئو بصورت خصوصی برگزار می گردند .

چون کلاس ها خصوصی است اگر سایت یا پروژه ای داشته باشید آموزش ها بر اساس سایت و پروژه خودتان آموزش داده می شود تا بالاترین بازدهی را داشته باشد .

نکته مهم: این دوره دارای پشتیبانی می باشند که در هیچ جای ایران همچین چیزی ارائه نمیشود .و این ویژگی این دوره ها را با سایر دوره های آموزشی متمایز می کند.

پس از پایان دوره یک کلمه متوسط از وبسایت شما یا وب سایت مشتری شما انتخاب می شود و شما به مدت 3 ماه از مشاوره های مدرس برخوردار خواهید بود تا این کلمه را به صفحه اول گوگل برسانید.

هزینه مشاوره سئو توسط مدرس هر ساعت 120 هزارتومان است که دانش آموختگان این دوره هفته ای نیم ساعت بصورت رایگان می توانند از آن استفاده کنند.

در حقیقت این دوره آموزشی تا شما را به یک سئوکار واقعی تبدیل نکند شما را رها نمی کند.

این دوره های سئو توسط محسن کریمی مدیر لرنو وب و مدیرعامل شرکت ایفانت تدریس می گردند.

 

آشنایی با مدرس

 

محسن کریمی محسن کریمی مدیرعامل شرکت داده پردازان ایفانت است . فعالیت حرفه ای خود را در زمینه آی تی در سال 87 آغاز کرد.دارای مدرک کارشناسی آی تی می باشد.

اگر بتوان 10تا از حرفه ای ترین سئوکارهای را نام برد یقینا نام محسن کریمی در بین آنها می درخشد.

سالها تجربه عملی و عمری که ایشان صرف سئو و تکنیک های آن کرده او را تبدیل به یک سئوکار فوق حرفه ای کرده است.

برخی از فعالیتهای مدرس

 

مدیر سایت لرنو وب (مرجع آموزش سئو)

مدیر عامل شرکت ایفا نت

مدیر مجموعه سایتهای منتو

مدیر اولین مرکز مشاوره سئو

مدیر سئو موسسه پارسه

مدیر سئو شرکت transfer ruhi نروژ

مدیر سئو irananbookstore سوئد

مدیر سئو jamco ترکیه

و...

 

سرفصل ها بصورت خلاصه

فهرست دوره

 

 

هزینه ها و مدت زمان دوره به شرح زیر است .

قیمت دوره سئو

 آیا هزینه دوره ها بالاست ؟

خیر , این دوره که مجموعا 45 روز زمان می برد و سه ماه هم پشتیبانی پس از دوره دارد یک دوره ای است که برای شما خصوصی ارائه می شود و با ارائه تجربیات شما را دارای مهارت های حرفه ای در سئو می کند که می تواند درآمدهای بسیار بالایی برای شما به ارمغان آورد با یک حساب کتاب ساده می توان فهمید هزینه دوره چقدر مناسب و به صرفه است و شما پس از اتمام دوره البته با تلاش و پشت کار با این دانشی که یادگرفته اید می توانید صدها برابر این هزینه را بدست آورید .

افتخاری دیگر ...

امکان ارائه مدرک رسمی قابل ارائه به تمام ارگان ها و مراکز دولتی کشور

برای اولین بار در حوزه انفورماتیک در کشور به صورت کاملا اختیاری برای تمامی دانشجویان مرکز

 

پشتیبانی

 

 

 تصاویری از مجموعه و کلاسها

 مصاحبه بانک صادرات کلاس سئوی اخیر تهران نهمین سالگرد تاسیس ایفانت دوره اخیر اصفهان

 


برای مشاهده موسسه  و یک گشت مجازی در این آموزشگاه روی عکس بالا کلیک کنید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره با شماره 28426144-021 داخلی 2 تماس بگیرید.

یا

 فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و در مورد دوره ها مشاوره رایگان دریافت کنید .

چطور ثبت نامم را قطعی کنم ؟

پس از هماهنگی های لازم و کسب اطلاعات کافی در مورد دوره می توانید با مراجعه به صفحه دوره در وب سایت اصلی شرکت ایفانت به آدرس زیر

با پرداخت یک بیعانه با مبلغ فقط 100هزارتومان ثبت نام خود را قطعی کنید .


چند روز پیش دیدم دوست خوبم آقای طاووسی مقاله ای در مورد ctr و تاثیرات آن نوشته و تصمیم گرفتم نظر خودم را در مورد این مقاله بنویسم.مقاله را می توانید از آدرس https://seorooz.net/ctr-effect  مطالعه کنید . در زیر هم من این مقاله را برای مطالعه قراردادم.

این روزها زیاد می بینم، که نرم افزار افزایش نرخ کلیک، به فروش گذاشته میشه و یه بحث تاریخی به نام تاثیر CTR ، دوباره بعد از چند سال، داره زیاد میشه.

انگار زمان به عقب برگشته، و عقب گرد کردیم به چند سال پیش سئو و فاکتور های سئو!

 


اما طبق معمول، قصد ندارم، بگم افزایش CTR  فایده نداره و قصد هم ندارم بگم، فایده داره! بلکه یه چالش منطقی رو وسط میکشم.بازهم با من همراه باشید، تا تحلیل عمیق تر رو یاد بگیریم…
به صورت کلی و عامیانه، چند دسته تحلیل گر در سئو وجود داره:

۱- کسانی که تا یچیزی میشنون یا میخونن میرن انجام میدن.

۲-کسانی که با دید بسته، تحلیل می کنند و اکثر مواقع اشتباه می کنند و خودشون هم خبردار نیستند که اشتباه می کنند و در معمولا در حوزه خودشون، انسان های مغروری هستند.

۳-کسانی که با دید باز، تحلیل می کنند، و بیشتر تحلیل هاشون درست از آب در میاد.

شما جزو کدوم دسته هستید؟اگر جزو دسته دوم باشید، به احتمال زیاد خودتون رو جزو دسته سوم می دونید!

حالا، با موضوع تاثیر CTR ، تحلیلمون رو عمیق تر می کنیم…

عده زیادی، فقط می دونند یا شنیدند که نرخ کلیک، در رتبه گوگل موثر هست.در همین بین، بعضی هاشون فکر می کنند، CTR خیلی مهم هست. و بعضی ها صرفا به عنوان یکی از چند صد فاکتور تاثیر گذار بهش نگاه می کنند و بعضی ها هم مثل من(محسن) و آقای مهدی زاده، نرخ کلیک رو در کنار سایر فاکتور ها و به شرط و شروط هایی، موثر می دونند.هر چند همه فاکتور ها چنین هستند.

عده ای هم نرم افزار هایی تولید کردند، که با آی پی های مختلف، و مانند یک انسان(نه ربات.یعنی User Agent از نوع بشر)، با کلمه کلیدی مورد نظر، روی لینک سایت ما، کلیک می کنه، و در نتیجه CTR رو بالا می بره.

در نهایت، عده ای، با استفاده از این نرم افزار ها، هیچ جوابی نگرفتند، و به این نتیجه رسیدند که CTR چندان تاثیری در رتبه بندی گوگل نداره و عده ای هم، عقیده برعکسی پیدا کردند.

 

اما داستان چیه؟چرا نتیجه گیری ها همیشه منتاقض هست؟همونطور که در پست تناقض های سئو گفتم، داده های غلط و ناکافی منجر به نتیجه گیری های غلط و ناکافی میشه.و درباره CTR دقیقا چه اتفاقی میفته که ما ازش خبر نداریم و نتیجه گیری های اشتباه می کنیم؟

فرض کنید برای سایت x.com  و کلمه کلیدی “تور مسافرتی” با فرض رتبه فعلی ۸ صفحه اول گوگل، در ماه، سه هزار تا Impression هست و بصورت میانگین برای سایت هایی که در کلمه کلیدی “تور مسافرتی” در صفحه اول گوگل هستند، یک محدوده عددی، CTR وجود داره.مثلا لینک یک، بین ۳۰ تا ۵۰ درصد.لینک دو بین ۲۰ تا ۴۰ درصد.و همینطور تا لینک ۱۰، مثلا بین ۲ تا ۵ درصد.

حالا اگر شما از یک نرم افزار به طبیعی ترین شکل ممکن برای افزایش نرخ CTR صفحات سایتتون استفاده کنید، دقیقا این اتفاق می افته:

کلمه کلیدی “تور مسافرتی” که در طول یک سال گذشته، به صورت میانگین ماهانه، ۳۰۰۰ تا Impression داشته، ناگهان، بعد از یک سال، Impression این کلمه کلیدی، فقط تو یک ماه، به شکل غیر عادی و ناگهانی زیاد میشه.پس تا اینجای کار، ما یک افزایش Impression ناگهانی غیر عادی داریم.اما فرض رو بر این می گیریم، که این افزایش ناگهانی Impression ، از نظر الگوریتمی غیر عادی نیست.چون ممکنه با یه تبلیغ تلویزیونی در ایران، میزان سرچ یک سری کلمات کلیدی بصورت ناگهانی زیاد یا کم بشه.

اتفاق بعدی که می افته، غیر عادی شدن CTR یک سایت نسبت به میزان Impression هست.سوتی ماجرا دقیقا همینجاست.دقیقا به اندازه ای که impression افزایش پیدا کرده، نرخ کلیک، هم دقیقا به همون اندازه برای یک سایت(و حتی برای همه سایت ها) زیاد شده.و این چیزی که یه الگوریتم عقب مونده یه موتور جستجو، خیلی راحت می تونه بهش پی ببره.چون همیشه CTR تا حدی نسبت به Impression رشد می کنه و وقتی میزان Impression یه کلمه کلیدی ۱۰۰۰ بوده و نرخ کلیکش برای سایت رتبه N ، سی درصد بوده، و حالا، میزان Impression میشه ۲۰۰۰ و همه این ۲۰۰۰ تا Impression تبدیل به کلیک میشن، و CTR برای یک سایت، همزمان با افزایش Impression میشه، ۹۰ درصد، کاملا مصنوعی و خیلی خیلی تابلو هست و طبیعیه که اثری نداشته باشه!

با همه این توضیحات، پس چطور، نرخ کلیک، می تونه در رتبه بندی موثر باشه؟جواب: به این شکل که CTR خیلی طبیعی و متناسب با Impression ، زیاد بشه، و در عین حال در کنار فاکتور های دیگه باشه.

درباره نرخ متناسب CTR نسبت به Impression ، باید بگم، که تو هر موضوعی، همیشه کلیک، فاصله زیادی با میزان دیده شدن یا همون Impression داره.برای مثال، کلمه کلیدی “تور مسافرتی” اگر ۵۰۰۰ بار در ماه جستجو بشه، سرجمع کلیک ها روی سایت هایی که با این کلمه در نتایج گوگل هستند، ممکنه به ۵۰۰۰ نرسه و حداکثر میزان CTR تک تک سایت های حاضر در نتایج هم، تا یک سقفی و بسته به رتبشون زیاد میشه.مثلا هیچ وقت سایتی که رتبه آخر صفحه اول رو داره، هر چقدر هم مشهور باشه، ۷۰ درصد کلیک خورد نداره.اینجاست که با نرم افزار افزایش CTR ، تحلیل و نتیجه گیری می کنیم و کلا به نتیجه اشتباه می رسیم که پس اصلا CTR موثر نیست! در حالی که، CTR به شکلی که ما زیادش کردیم موثر نیست! نه این که کلا موثر نباشه.

درباره اینکه گفتم، فاکتور CTR باید کنار بقیه فاکتور ها باشه، هم باید بگم که وقتی، نرخ کلیک بالا باشه، ولی نرخ دفع کاربر به دلایل مختلف مثل سرعت پایین سایت، بالا باشه، و یا CTR یک مدت بالا بره و بعدش به مقدار سابق برگرده یا کمتر بشه و همچنین با Impression همخوانی نداشته باشه و خیلی فاکتور های دیگه، در این حالت، الگوریتم گوگل و هر موتور جستجوی خنگی(!)، تصمیمی می گیره، که ازون افزایش CTR صرف نظر کنه و در رتبه بندی برای سایتی که نرخ کلیکش زیاد شده، تاثیر نده.ما هم به خاطر اینکه دید وسیعی نداشتیم و همه ابعاد رو در نظر نگرتفیم، نتیجه گیری های اشتباه می کنیم.

و حال نظر من
تا حدود زیادی با حرف های شما موافقم . اینکه Impression یک کیورد یکدفعه زیاد بشه و همه ی این افزایش ورودی به یک سایت هدایت بشه کاملا مشکوکه و ممکنه ctr را برای اون بی اثر کنه.
اما ctr فاکتور بسیار بسیار مهمیه که با هوشمندتر شدن گوگل اهمیت بیشتری هم پیدا کرده .من چند وقته دارم روی این موضوع کار می کنم.
گوگل جدیدا به شدت علاقه منده که صفحه ای را به کاربر نشون بده که خیلی مفیدتره.این موضوع را من روی یک سایت تست کردم.بک لینک زیادی را از یک کیورد به دامنه اصلی یک سایت هدایت کردم.اما در نهایت گوگل یکی از صفحات این سایت که هیچ بک لینکی نداشت بالا آورد.
و یک چیز خیلی عجیب تر که دیدم این بود.گوگل در هر بار جستجو یک بار دامنه اصلی که بک لینک زیادی با کلمه کلیدی مورد نظر ما داشت در نتایج نشون میداد و یکبار صفحه ای که بک لینکی نداشت اما برای اون کلمه کلیدی خیلی مناسب تر بود.
به نظر من با این روش می خواست رفتار کاربر را بسنجه .
و رفتار کاربر اغلب از طریق ctr سنجیده میشه.
بنابراین اگر بتونیم ctr را نسبت به جایگاه اون افزایش بدیم.جایگاه رتبه در گوگل هم افزایش پیدا می کنه.
برای مثال اگر یک سایت با جایگاه ۷ در رتبه اول ۲۰ کلیک داشته و الان تبدیل شده به ۱۰۰ کلیک به نظر من پیشرفت قابل ملاحظه ای در جایگاه گوگلش خواهد داشت.
البته به نظر من هم چیزی که اهمیت داره ctr طبیعیه.گوگل راههای زیادی داره برای تشخص اینکه یک ctr واقعی هست یا نه
مثل time on site
مثل لاگین بودن افراد در جیمیل شان که واقعی بودن اونها را نشون میده
و مهمترین ابزار گوگل همون مرورگر گوگل کرومه که خیلی ها ازش غافل اند.و سئوکارهای دنیا اکثرا معتقدند گوگل از طریق گوگل کروم رفتار کاربران را بررسی می کنه و روی نتایج تاثیر میگذاره.از روی سرچ های قبلی که کاربر در کروم انجام داده یا اکانت کروم آن یا کوکی ها و … می تونه واقعی بودن کاربر را تشخیص بده .
بنابراین من مثل شما موافقم ctr غیرطبیعی کمکی نمیکنه اما ctr طبیعی تاثیر فوق العاده ای داره و به هیچ وجه نباید از تاثیرش غافل بود.













لرنو وب با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و لوگوی ساماندهی از وزارت ارشاد و قرارداد مستقیم با بانک صادرات پرداخت امن و راحتی را برای شما تضمین میکند .

به سبب توضیح می توانید به  کلاس سئو بروید .

جهت یادگیری https://mentoaroos.ir/دوره-آموزش-سئو-و-بهینه-سازی-سایت-لابراسئو مراجعه کنید