یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

تکنیک های تهیه حلقه نامزدی بسیار شیک و مدرن

عنوان: جدیدترین روشهای آرایش عروس

این مقاله درمورد انتخاب بهترین آتلیه عروس می باشد.

آرایش عروس برای هر عروس خانمی بسیار با اهمیت است و برای اینکه زیباترین آرایش عروس را داشته باشید باید با نکاتی درباره در مورد آرایشگاه و آرایش عروس  آشنا باشید. همه عروس خانمها در سراسر دنیا دوست دارند تا در مراسم عروسی خود چهره ای زیبا همراه با بهترین آرایش ساده یا پیشرفته را داشته باشند.
شاید شما یکی از کسانی باشید که قرار است در هفته‌های آینده مراسم جشن عروسی خود را برگزار کنید. احتمالا استرس بسیاری دارید چرا که هم باید به خود برسید، هم باید به فهرست مهمان‌ها فکر کنید، هم به دنبال درست‌کردن خانه‌ای رؤیایی باشید و ... . همه این کارها بسیار مهم است ولی به یاد داشته باشید، مهم‌ترین نکته در این شب بزرگ، ظاهر شماست و باید از همین حالا کم‌کم ظاهر خود را‌آماده کنید. عروسی شما بیشتر از یک شب نیست پس باید آمادگی کاملی برای این شب داشته باشید. اگر جشن عروسی شما نزدیک است از همین امروز شروع کنید تا در آن شب چهره فراموش‌نشدنی داشته باشید. ما قدم به قدم راهنمایی‌تان می‌کنیم.

در روز عروسی بلوز دکمه دار یا زیپ‌دار بپوشید.‌ بعد از این‌که کار موهای‌تان تمام شد نمی‌توانید تاپ یا تی‌شرت را از سرتان خارج کنید زیرا مدل موی‌تان خراب می‌شود.به مدل لباس هم توجه کنید.‌ اگر لباس عروس‌تان بی‌آستین و باز است حتما باید فضای بین سر و شانه‌ها را با مدل مویی که خیلی بالا نیست پر کنید.موی مصنوعی نگذارید. نگذارید آرایشگر برای راحتی کار خودش موی مصنوعی به موهای شما اضافه کند زیرا رنگ این موها در زیر فلاش دوربین‌ها کاملا با رنگ موی‌ خودتان متضاد می‌شود و مهمان‌هایتان تصویر بدی را از شما به خانه می‌‌برند.از مدل موی نهایی عکس‌ بگیرید. بعد از این‌که مدل موی‌تان قطعی شد از دوست یا نامزدتان بخواهید از زوایای مختلف عکس شما را بگیرد تا برای روز عکاسی بدانید کدام زوایا عکس‌های بهتری از شما را تصویر می کنند.موها را تقویت کنیداگر می‌خواهید برای عروسی‌تان موهای‌تان را صاف یا تقویت کنید، حتما این کار را یک تا 2 هفته قبل انجام دهید چون یک هفته بعد به اصطلاح موهای شما جا می‌افتد و کاملا طبیعی به نظر می‌آید. اگر می‌خواهید قبل از عروسی موهای‌تان را رنگ کنید، اول موها را صاف یا تقویت‌ و یک تا 2 هفته بعد، موها را رنگ کنید تا موهای‌تان را از هرگونه آسیب احتمالی محافظت کنید.

اگر صورت‌تان جوش وآکنه دارد، بهتر است یک دوره پاکسازی پوست را یک ماه پیش از تاریخ عروسی داشته باشید تا جوش‌های سطحی پوست‌تان رفع شود. در ضمن برای نگهداری از پوست و حفظ طراوت و شادابی آن تا تاریخ عروسی، باید نکاتی را رعایت کنید؛ در تمام این یک ماه باید پوست‌تان را تمیز نگه دارید و برای پاک کردن آرایش از لوسیون‌ها یا ژل‌های پاک کننده استفاده کنید.پوست های خشک: در این فاصله یک ماهه تا عروسی، برای آرایش صورت بهتر است مدام از کرم‌های مرطوب‌کننده پوست استفاده کنید.پوست‌های چرب: برای آرایش، به شما استفاده از کرم‌های فاقد چربی را پیشنهاد می‌دهم.پوست‌های خیلی چرب: بهتر است از کرم‌های ضد آفتاب فاقد چربی و کرم پودردار استفاده کنید، هر چند بهتر است کرم ضد آفتاب را پزشک برای‌تان تجویز کند.

در این مقاله اشاره ای به انتخاب بهترین آرایشگاه عروس شده است.

ورود به دبی و تماشا کردن مناظر زیبا شهر توریستی کوالالامپور

عنوان : مواردی برای ورود به مالزی و برگزیدن بهترین مسافرخانه در مالزی

هر ساله افراد بسیاری برای دیدن زیبایی های مالزی با تور مالزی به این کشور سفر می کنند.

اگر برای اقامت در دبی به دنبال هتلی با امکانات مناسب هستید هتل آپارتمان گلدن اسکور دبی ( Hotel Dubai Golden Score ) با ۱۵۵ اتاق مجهز و راحت یکی از گزینه های انتخابی شماست و این هتل آپارتمان از بهترین هتل آپارتمان های دبی می باشد. کارکنان پذیرش هتل ، بطور شبانه روزی پاسخگوی مسافرین می باشند .

اتاق های هتل آپارتمان گلدن اسکور دبی تمیز و راحت بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع و سایر امکانات رفاهی می باشند . با اقامت در هتل آپارتمان گلدن اسکور دبی از شنا در استخر روباز هتل لذت ببرید و یا در سونا به استراحت بپردازید . علاقه مندان به ورزش می توانند در مرکز بدنسازی مجهز هتل اوقات خود را با فعالیت های ورزشی بگذرانند .

هتل با داشتن فروشگاه های متعدد سوغات و هدایا به خود می بالد و یک صرافی نیز در هتل وجود دارد.

به درخواست میهمانان خدمات اتومبیل کرایه نیز در هتل تدارک دیده شده و در صورت درخواست مسافرین، حمل و نقل فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت .

همچنین قبل از بازدید از اماکن گردشگری و مراکز خرید دبی می توانید از خدمات تورهای هتل برنامه گردش خود را دریافت کنید .

از دیگر خدمات و امکانات هتل آپارتمان گلدن اسکور دبی می توان به خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، نقل و انتقال فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، کرایه ماشین ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل و تهویه اشاره کرد .هتل تایم اسکوئر در منطقه Deira دبی قرار گرفته است این هتل ۳ ستاره در سال ۲۰۱۳ بازسازی شده است از هتل تایم اسکوئر تا مرکز خرید Al Ghurair باید ۵ دقیقه پیاده روی کنید .همچنین فرودگاه بین المللی دبی در فاصله ۱۵ دقیقه ای هتل واقع شده است . هتل تایم اسکوئر از موقعیت بسیار خوب دسترسی به مکان های دیدنی و تاریخی شهر بهره مند می باشد.

 این هتل ۳ ستاره دارای ۴۷ اتاق لوکس، سوئیت و اتاق های خانوادگی می باشد که اتاق های این هتل با امکانات رفاهی و دکوراسیون مدرن آسودگی خاطر مسافرین را به همراه دارد وهمچنین اتاق ها مجهز به سیستم تهویه هوا ،گاوصندوق ، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای،تلفن مستقیم و… می باشد. میهمانان می توانند با سفارش نیازمندیهای خود ، در اتاق راحت خود بنشینند و به چک کردن ایمیل هایشان بپردازند. میهمانان می توانند از صرف غذا در سالن رستوران هتل لذت ببرند. بعلاوه هتل تایم اسکوئر به شما این اطمینان را می دهد که در طول اقامتتان تفریحات و سرگرمی های بسیاری برای شما در نظر گرفته شده است.این هتل مکانی ایده آل و آرامش بخش و راحت برای اقامت شما می باشد.

امکانات هتل تایم اسکوئر:

کرایه ماشین ، خدمات تورها ، پذیرش شبانه روزی ، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، پارکینگ ، تلویزیون ال سی دی، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس ۲۴ ساعته، گاو صندوق و....

هتل نخلستان دبی با امتیاز ۵ ستاره در چند قدمی از ساحل نیلگون خلیج فارس و در نزدیکترین مکان به مراکز خرید امارات و مجتمع تجاری ابن بطوطه و مراکز تفریحی دبی قرار گرفته به طوری که تنها ۲۰ دقیقه از هرکدام از این مراکز فاصله دارد. این هتل شعبه‌ای از مجموعه هتل‌ اپارتمان‌های اوئسیس بیچ‌ تاور می باشد.

وجود ساحل اختصاصی در این هتل آن را به یکی از هتل های خاص دبی تبدیل کرده یکی از امتیازات سواحل اختصاصی داشتن امنیت وآرامش است که در سواحل باز و عمومی وجود ندارد.

دو رستوران متفاوت در این هتل وجود دارد که رستوران معروف وایت ارکید یکی از آنها است به دلیل استقبال بی نظیر از این رستوران، برای غذا خوردن در این رستوران باید از چند روز قبل میز رزرو نمایید.

هتل نخلستان دبی نامش را از باغ های سرسبز نخل که هتل را چون نگینی در برگرفته اقتباس کرده است. نسیم ملایمی که از سمت دریا به نخلستان می وزد محیطی پر از آرامش و سکوت را برای گردشگران مهیا می کند.

هتل نخلستان دبی

هتل نخلستان دبی

این هتل با دارا بودن ۲۰۸ اتاق انتخاب مناسبی برای خانواده ها و گردشگران تور دبی است.اتاق ها امکانات رفاهی بسیار خوبی دارند. داشتن حمام اختصاصی و بالکن از امتیازات ویژه اتاق هاست که می توانید در هر لحظه که اراده کنید از بالکن اتاق تان از تماشای مناظر زیبای دریا و نخلستان لذت ببرید. فضاهای بسیاری در جبل علی ویژه کودکان و برای سرگرمیشان مهیا شده است.

هتل نخلستان دبی

کسانی که در سفر هم دست از ورزش کردن بر نمی دارند می توانند از سالن ورزشی هتل استفاده کنند یا از استخر، سونا و جکوزی هتل برای رفع خستگی  و رسیدن به شادابی و طراوت بهره ببرند. همچنین انواع ماساژهای سوئدی،تایلندی و بالیایی در هتل نخلستان دبی انجام می شود.

شما می توانید با ثبت نام در تور دبی از دیدنی های این شهر لذت ببرید.

مهاجرت به نروژ,  مهاجرت به ترکیه,مهاجرت به نروژ, مهاجرت به اسپانیا, مهاجرت به هلند,

زیبایی بیشتر با آرایش درست لب ها

 عنوان: گونه های زیبا با جراحی زیبایی پروتز گونه

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.

برای داشتن چهره ای زیباتر و جذابتر باید با نحوه صحیح استفاده از رژلب آشنا باشید. زیبایی بیشتر با آرایش صحیح لب ها امکان پذیر است.اگر لبهای برجسته و پر ندارید، از روشنترین رنگ ممکن استفاده کنید تا لبهای شما پر و برجسته نمود کند.
برای جلوگیری از اینکه رژ لبتان روی دندانهایتان مالیده شود. پس از زدن رژ انگشتتان را داخل دهانتان کرده و لبانتان را دور آن ببندید و انگشتتان را بیرون بکشید. .به این ترتیب رژ اضافه از داخل لبهایتان پاک میشود.
برای اینکه دوام رژتان افزایش یابد پس از زدن لایه اول رژ یک یا دو لایه دستمال روی لبتان بگذارید، دوباره رژ بزنید و دوباره دستمال را روی لبانتان بگذارید. به این ترتیب چربی رژ گرفته شده و رنگدانه ها و موم آن باقی میماند.
ابتدا دور لبتان را با خط لب خط بکشید و با همان خط لب لبانتان را رنگ کنید. وقتی رژ قرمز میزنید، ابتدا خط لب قهوه ای بزنید و لبتان را با همان رنگ رنگ کنید و بعد رزتان را بزنید. به این ترتیب رنگ قرمز دوام بیشتری پیدا میکند.


هماهنگ کردن اندازه لب و یا فرم دادن به آنها به وسیله آرایش :

1 - هنگامی که لب پایین نازک است، خط لب را پایینتر از خط معمولی لب می کشیم و آن را با رژ لب پر می کنیم. همچنین کمی وازلین یا برق لب به وسط لب پایین بمالید تا آن را برجسته تر جلوه دهد.

2 - وقتی لب بالا نازک است، خط لب بالا را بالاتر از خط معمولی لب می کشیم تا پهتر جلوه کند و با لب پایین تناسب داشته باشد.3 - هنگامی که لبهای پایین و بالا نازک هستند، اندازه لبها را در بالا و پایین با مداد لب زیاد می کنیم و داخل خط را با رژ لب پر می کنیم که لبها پرتر به نظر آیند.4 - برای لبهای پر و بزرگ نباید رژ لب خیلی روشن و جلب نظر کننده استفاده کرد. رژ لب مات برای این لبها بهتر از رژ لب براق است.5 - دهان و لبهای کوچک را می توان با کشیدن خطوط در اطراف دهان بزرگتر نشان داد.استفاده از رژلب های بنفش یا نارنجی این رنگ ها معمولاً چهره را سالخورده کرده و اگر از انواع پر رنگ آنها استفاده شود، چهره بدی به شما می دهند. مشکی / نارنجی ( بنفش / مشکی) هیچ گاه بر روی صورت جذاب نخواهند بود.شاید نارنجی بسیار کمرنگ بد نباشد، البته اگر با لباس هایتان هم خوانی داشته باشد، اما در هر صورت سعی کنید از کمرنگ ترین انواع که با تن قهوه ای همراه هستند استفاده کنید. البته رک و پوست کنده بگویم من نه صاحب فروشگاه لباس های نارنجی هستم و نه رژ لب های نارنجی/قهوه ای می فروشم. رنگ نارنجی معمولاً بر روی پوست زیبا نمی شود. اگر ملزم به استفاده از رژ لب نارنجی هستید حتماً آنرا بر روی لب خود محو کنید.از رنگ هایی استفاده کنید که دارای تن ملایمی از قهوه ای باشند. قرمز باید مقداری آبی داشته باشد تا برو روی پوست رنگ نارنجی را نمایان نسازد. آبی، قرمز را زیباتر می کند و به جوانی و شادابی صورت نیز کمک می کند.اگر می خواهید لب های پرتری داشته باشید، می توانید رژ لب و یا خط لب خود را کمی بالاتر از خط طبیعی لب بکشید. اگر از براق کننده هم استفاده می کنید یادتان باشد که آنرا فقط در داخل خط طبیعی لب استعمال کنید. با این روش چهره شما ظریف تر شده و جذابیت بیشتری به خود می گیرد.

 


دراین مقاله اشاره ای به پروتز لب شده است.

دکوراسیون داخلی مدرن و زیبا

عنوان: مبلمان چوبی در دکوراسیون داخلی خیلی شیک

این مقاله درمورد طراحی آشپزخانه می باشد.

دکوراسیون زیبا در محیط کار تاثیر زیادی در روحیه افراد و کارمندان دارد و سبب افزایش و بهبود کارایی آنان میشود پس بهتر است از فنون دکوراسیون اداری شیک و زیبا در اتاق کار خود بهره بگیرید.اگر به فکر تغییراتی در دکوراسیون اتاق کار خود هستید و دوست دارید تا فضایی پر انرژی تر و زیباتر را پدید آورید پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا اخر مطالعه نمایید. طراحی اتاق کار از این جهت بسیار مهم است که شما در طی روز ممکن است ساعات طولانی در این مکان قرار داشته باشید .پس مهم است که مکانی که در ان هستید دارای محیطی شاداب و سرزنده و پر انرژی باشد تا اینکه محیطی کسل آور و خسته کننده و دارای انرژی های منفی باشد.قطعا وجود محیطی جذاب هم برای شما و هم برای مراجعه کنندگان می تواند اقرات خوبی را به دنبال داشته باشد و حتی باعث افزایش راندمان کاری شما نیز خواهد شد.

 امروزه اهمیت طراحی مناسب فضای داخلی منزل و محیط کار و تاثیر آن در افزایش بهره وری و ایجاد حس آرامش امریست انکار ناپذیر. هرچند استفاده از میلگرد و رابیتس و متعاقب آن گچ یا سیمان سالهاست در کشور ما رواج دارد اما در طول این مدت نحوه طراحی داخلی بویژه طراحی دکوراسیون سقف دستخوش تغییرات زیادی شده است. سابق بر این طرحها همگی یک چهارچوب خاصی داشتند,استفاده از اشکال منظم,چند ضلعی منظم,دایره یا بیضی ویا تلفیقی از این اشکال بسیار متداول بود اما امروزه طراحان داخلی سعی دارند کمتر از قرینه سازی استفاده نمایند و یا به بیان بهتر سبکهای کلاسیک رفته رفته جای خود را به سبکهای مدرن داده اند.

معماری داخلی نقش عمده ای در کیفیت فضای ساختمان ایفا می کند. نحوه چیدمان و تقسیم بندی فضا، جنس و رنگ پوشش سطوح ( کف، سقف و دیوارها ) ، نور پردازی، مبلـمان و مجموعه عوامل موثر دیگر تعیین کننده زیبایی و کار آمدی فضاهای داخلی هستند. امروزه تاثیر معماری داخلی بر آرامش ( مجموعه هنجارهای عصبی) ، راندمان (در فضاهای اداری ) ، اثر بخشی ( در فضاهای تجاری ) بسیار بدیهی و لازم به نظر می رسد. 
بی شک نمی توان تاثیر رنگ در زندگی انسان ها را بی اثر و کم دانست.رنگ ها می توانند دقیقا اثرات روانی مثبت و یا منفی در زندگی افراد به دنبال داشته باشند.شما باید در طراحی اتاق کار حتما از رنگ هایی استفاده کنید که حس سر زندگی و شادابی و انرژی  را به شما تزریق نمایند.قطعا برای این موضوع نیاز است که به علم رنگ شناسی  و اثرات هر کدام نیز آشنا باشید.باید سعی کنید از رنگ هایی استفاده کنید که زمینه کاری شما را منعکس می کنند.منظورمان از این جمله این است که سعی کنید با ظرافتی دقیق رنگ هایی که متناسب با کار و فعالیت شما هستند را انتخاب نمایید.رنگ ها تاثیرات زیاید در زیبا نشان دادن دکوراسیون داخلی هر محیطی دارند و نمی توان به همین سادگی از کنار آن گذشت.

توجه به فضای داخلی و نحوه و تقسیم بندی پلان ها، نقش مهمی را در ساختار معماری یک بنا بر عهده دارد. طراحی فضایی با انعطاف پذیری بالا و تنوع پذیر از لحاظ چیدمان و آرایش سطوح می تواند کارکرد های مختلفی را بپذیرد و این در حالی است که مخاطب احساس رضایت بیشتری از فضا خواهد داشت. استفاده از جدا کننده های سبک و قابل حمل، شفاف سازی، رنگ بندی های متناسب با نیاز های موجود، تنوع مصالح، توجه به نحوه قرار گیری و تعامل مابین فضاهای مختلف از جمله ویژگی هایی هستند که در کنار ساختار خاصی که برای یک پلان معماری در نظر گرفته شده است، می تواند بر غنای آن افزوده و حتی قسمتی از مشکلات آن را حل کند.

دیوار هایتان را زیبا و جذاب نمایید :
دیوار ها بخش هایی از هر محیط هستند که با توجه به حجم و فضایی که برای دیده شدن دارند می توانند عوامل مهمی در ایجاد محیطی شاداب و یا ابلعکس محیطی کسل کننده داشته باشند.معمولا یک دیوار ساده دیواری کسل کنده است و گزینه مناسبی نه برای  اتاق کار بلکه برای هیچ دکوراسیون تجاری نمی باشد.شما خیلی راحت و تنها با چند تصویر و قاب می توانید انرا از فرم کسل بودن در آورده و باعث نشاط خود و دیگر افراد در محیط کار شوید.استفاده از رنگ های مناسب برای دیوار ها و یا تصاویر و قاب های مرتبط با کار می تواند از جمله کارهایی باشد که برای یک دیورا می توان انجام داد.

دراین مقاله اشاره ای به طراحی اتاق خواب شده است.

آیا می دانستید هرگروه خونی تغذیه خاص خود رادارد

عنوان: حقایقی عجیب و غریب درمورد اشک

این مقاله درباره ی جوک و لطیفه می باشد.

 اینکه آیا من آدم عجیبی هستم یا نه، کاملا مشخص است. طبق نتایج تمام مطالعات انجام شده، زنان بیشتر از مردان گریه می‌کنند. همیشه همینطور بوده است. پژوهش انجام شده توسط ویلیام فرِی، روانشناس، در سال 1982 نشان داد که زنان به طور متوسط ماهانه 5.3 مرتبه گریه می‌کنند. این در حالی است که مردان تنها 1.3 مرتبه در ماه گریه می‌کنند. از طرف دیگر، گریه زنان بین 5 تا 6 دقیقه طول می‌کشد، اما گریه مردان بین 2 تا 3 دقیقه.گریه‌های یک مرد بالغ! آیا عجیب است که من به عنوان یک مرد بالغ زیاد گریه می‌کنم؟ از خیلی وقت پیش به دنبال پاسخ این سوال بودم تا اینکه با تصمیم گرفتم به آن در برنامه رادیویی «موارد عجیب راترفورد و فرای» در «بی‌بی‌سی رادیو فور» بپردازم.
 
من و همکارم، حنا، چند وقتی را صرف مباحث علمی مرتبط با گریه کرده بودیم: اگر مردها کمتر گریه می‌کنند، دلیل آن چیست؟ فواید اشک ریختن چیست؟ یا یک پله فراتر برویم، اصلا چرا گریه می‌کنیم؟
 
محققان هنوز نمی‌دانند چرا گریه می‌کنیم
 وقتی صحبتی از گریه مطرح می‌شود، باید نامی هم از روانشناس هلندی «آد وینگرهوت،» پژوهشگر دانشگاه تیلبرگ، آورد. او از جمله محققینی است که «اشک ریختن» را همواره دنبال کرده و نتایج مطالعاتش نیز نشان می‌دهد که دوگانگی جنسیتی در این زمینه وجود دارد. او البته اشاره می‌کند که همه چیز از دوران کودکی شروع می‌شود.
 
در دوران نوزادی کنش گریه کردن یک فعالیت همه گیر و برابر است، زیرا تمام نوزادان فارغ از جنسیت گریه می‌کنند. روانشناس تکامل‌گرا بر این باورند که گریه کردن در نوزادان نوعی اعلام آوایی برای نیاز به حضور پدر و مادر در کنار کودک است. فکر می‌کنم همه پدر و مادرها این مسئله را قبول دارند.
 
تفاوت‌های جنسیتی و نقش ثروت
گفتیم که همه چیز از نوزادی شروع می‌شود، اما وقتی از دوران نوزادی به سن بلوغ می‌رسیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد که در آینده منجر به بروز «تفاوت‌های جنسیتی» می‌شود؟
 
از طرف دیگر عوامل فرهنگی نیز دخیل هستند. نتایج برخی پژوهش‌ها به طور ضمنی نشان می‌دهند که گریه کردن در فرهنگ‌هایی که این کنش از نظر اجتماعی پسندیده‌تر است، بیشتر رخ می‌دهد. وینگرهوت نیز به این نتیجه دست یافت که گریه در کشورهای ثروتمند بیشتر رایج است، چرا که کامیابی اقتصادی فضای بیشتری را برای ابراز احساسات به ما داده و این مسئله باعث می‌شود افراد بالغ چون کودکان اشک بریزند.
 
عاملی به نام "تستسترون"
از نظر او، میزان پسندیده بودن گریه کردن از نگاه جامعه تنها عامل محدود کننده گریه میان مردان نیست و تستسترون نیز نقشی اساسی دارد. در پژوهش وینگرهوت بر روی چند بیمار مبتلا به سرطان پروستات که از داروهای کاهنده سطح تستسترون مصرف می‌کردند، مشخص شد که این بیماران بیشتر از میانگین گریه می‌کنند. البته شاید شما بگویید چون این افراد سرطان دارند، بیشتر گریه می‌کنند!
 
برگردیم به دنیای فیلم... در فیلم ترمیناتور 2، صحنه‌ای وجود دارد که آرنولد شوآرزنگر رو به کودک (که همه اطرافیانش را از دست داده) می‌کند و با لحنی ربات مانند از او می‌پرسد: چرا گریه می‌کنی؟
 
پاسخ این است: هیچ کس نمی‌داند.
 انسان‌ها تنها موجوداتی هستند که به دلایل احساسی گریه می‌کنند. البته پیشتر گفته شده بود که فیل‌ها نیز هنگام از دست دادن عزیزانشان اشک می‌ریزند، اما این ادعا در اندازه همان فرضیه باقی ماند. موضوع گریه کردن انسان‌ها به طرز عجیبی در دست پژوهش بوده است.زنان بیشتر از مردان گریه می‌کنند
 
اشتراک "درد، ناراحتی و شادی"
ما نمی‌دانیم که چرا حین متحمل شدن یک درد فیزیکی گریه می‌کنیم. نمی‌دانیم چرا هنگام ترومای احساسی گریه می‌کنیم. ما حتی وقتی خیلی شاد هستیم هم گریه می‌کنیم!
 
بنابراین شاید بتوانیم بگوییم که ما یک جانور اجتماعی هستیم. همین نکته‌ای که گفتیم خود یکی از نشانه‌ها آن است. شاید ما از گریه کردن برای بیان حالات عمیق روانی استفاده می‌کنیم، اما این گفته فقط در حد یک ادعا است.
 
کاتارسیس؛ احتمال دیگر!
یکی احتمال دیگر کاتارسیس یا همان تخلیه هیجانی است. وینگرهوت در یکی از آخرین مطالعات خود به بررسی گفته رایج مردم پرداخت که «گریه کردن آدم را سبک می‌کند.»
 
او در سال 2015 از شرکت کنندگان در تحقیق خود خواست تا حالت احساسی‌شان را قبل و بعد از دو فیلم «اشک درآور» را بگویند: فیلم "زندگی زیباست" که برنده اسکار شد و فیلم احساسی "هاچی: داستان یک سگ." سپس از شرکت کنندگان خواسته شد تا همان فرمی که قبل از مشاهده فیلم پر کرده بودند را به ترتیب 20 دقیقه و 2 ساعت پس از تماشای فیلم مجدد پر کنند.
 
نتایج پژوهش کاملا آشکار بود: افرادی که گریه نکرده بودند، هیچ تغییری را نشان ندادند. از طرف دیگر، ماجرا در کسانی که اشک ریخته بودند کاملا متفاوت شده بود. نتایج این پژوهش احتمال وجود اثر کاتارسیس را تایید می‌کند. انگار مردم واقعا پس از گریه کردن، حالشان بهتر می‌شود!
 
در برنامه رادیویی «موارد عجیب راترفورد و فرای» هم ما خواستیم تا کمی آزمایش انجام دهیم و همان پژوهش فیلم را بر روی سوالات شنوندگان پیاده کنیم.  حنا از اینکه به اسم یک کار علمی مرا به تحمل تجارب دردناک محکوم می‌کرد، لذت می‌برد: من در اتوبان پشت ترافیک سنگینی گیر کرده بودم، از حال رفته بودم و کمرم را هم موم انداخته بودم! البته هیچ یک از این موارد به دردناکی فیلم "هاچی: داستان یک سگ" نبود و نمی‌توانست مرا به گریه بیندازد.
 
نظرم من این است: هاچی سگی بود که به دست ریچارد گری بزرگ شده بود. ریچارد می‌میرد. هاچی ناراحت است. پایان. ممکن است برخی فکر کنند که ریچارد از فیلمنامه‌نویس عاجزانه درخواست کرده تا چنین شود! من سر فیلم هاچی اصلا اشک نریختم؛ حتی حالم هم بهتر نشد و این رویه با نتایج فیلم وینگرهوت همبستگی دارد. شاید من باید دریچه‌های سد چشمانم را باز می‌گذاشتم.   دراین مقاله اشاره ای به سبک زندگی افراد نیز شده است.