یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

راه های مهاجرت به سوئد و گرفتن اقامت سوئد

عنوان: اشخاص حقوقى در سوئد


این مقاله درمورد  راه های گرفتن اقامت سوئد می باشد.

برای اینکه در طی مدتی که متقاضی پناهندگی هستید حق کار کردن داشته باشید باید دارای مدرکی بنام AT-UND مبنی بر عدم نیاز به دارا بودن اجازه کار باشید. این اجازه در صورتی برایتان صادر می گردد که:

– اداره مهاجرت تخمین بزند که رسیدگی به درخواست پناهندگی شما بیش از چهار ماه به طول خواهد انجامید– شما از طریق ارائه مدارک شناسایی دارای اعتبار هویت خود را اثبات کرده باشید. یک مدرک هویت معتبر می بایست نشان دهد که نامتان چیست، تاریخ تولدتان چه زمانی است و کشوری که تابعیت آن را دارا هستید چه کشوری است. مدرک هویت همچنین می بایست عکسدار بوده و از سوی مقامات ذیصلاح کشورتان صادر شده باشد.

چنانچه دارای شرایط بالا باشید مدرکی مبنی بر اینکه دارای AT-UND هستید در کارت “ال ام آ” شما درج خواهد شد. AT-UND بصورت معمول تا زمانی که کشور را ترک کرده و یا اجاره کار و اقامت بگیرید دارای اعتبار است.

چنانچه دارای AT-UND باشید می توانید خود را در نزدیکترین اداره کاریابی محل سکونتتان ثبت نام کنید. لیست مشاغل قابل درخواست و اطلاعات بیشتر در وب سایت اداره کاریابی سوئد موجود است.

 کار در طی مدت زمانی که متقاضی پناهندگی هستید:

زمانی که کاری پیدا می کنید می بایست مدرک AT-UND خود را به کارفرما نشان دهید. کارفرمای شما موظف است به اداره مهاجرت اطلاع دهد که شما را به استخدام خود در آورده است. این گزارش به شعبه ای از اداره مهاجرت که نام شما در آن ثبت شده است ارائه می شود. چنانچه از اداره مهاجرت کمک اقتصادی دریافت می کنید موظف هستید که میزان درآمد خود را به این اداره اطلاع دهید. شما همچنین می بایست با اداره مالیات تماس گرفته و تقاضای یک شماره ملی موقت (Samordningsnummer) کنید. شما برای اینکه بتوانید بعدا و در صورت نیاز به تسلیم اجازه کار، ثابت کنید که در زمانی که متقاضی پناهندگی بودید کار کرده و مالیات پرداخت کرده اید به این شماره ملی موقت نیاز دارید. شما همچنین به شماره ملی موقت چنانچه بیمار شده و قادر به رفتن به سر کار نباشد جهت دریافت حقوق بیماری از صندوق بیمه احتیاج دارید.
امکان ارائه تقاضای اجازه کار

چنانچه به تقاضای پناهندگی خود پاسخ منفی بگیرید می توانید تقاضای اجازه کار تسلیم کنید. چنین تقاضایی را می توانید تنها از روزی که تصمیم اخراجتان قوت اجرایی پیدا کرده باشد ارائه کنید. یک تصمیم زمانی قوت اجرایی پیدا می کند که مدت سه هفته از زمانی که متقاضی پناهندگی از تصمیم اداره مهاجرت و یا دادگاه اطلاع حاصل نموده گذشته باشد. تصمیم دادگاه عالی مهاجرتی بلادرنگ دارای قوت اجرایی است. اگر یک متقاضی پناهندگی از تصمیم اتخاذ شده اعلام رضایت نماید نیز آن تصمیم بلادرنگ قوت اجرایی خواهد یافت.

 
اجازه کار در صورتی صادر می شود که:– شما در زمان انتظار برای دریافت پاسخ خود حداقل بمدت شش ماه به کار اشتغال داشته اید و از زمان ارائه تقاضا تا یکسال دیگر نیز قادر به ادامه اشتغال خود باشید– بتوانید از طریق آن کار مخارج زندگی خود را تامین نمایید– دارای گذرنامه ای باشید که تا پایان زمان مجوز کاری دارای اعتبار باشد– شرایط استخدامی در سطح قراردادهای گروهی صنفی در سوئد و یا در سطح معمول آن شغل یا رشته باشد– سندیکا و اتحادیه صنفی مربوطه نظر خود را پیرامون شرایط استخدامی اعلام کرده باشد

شما باید حداکثر دو هفته پس از آنکه تصمیم اخراجتان از سوئد قوت اجرایی پیدا میکند تقاضای خود را به اداره مهاجرت ارائه نمایید. تقاضا می بایست به یکی از شعب اداره مهاجرت که دارای بخش صدور مجوز باشد ارائه شود. شما می بایست همزمان با تسلیم تقاضا قادر به نشان دادن یک پاسپورت معتبر باشید و هزینه تسلیم تقاضا را نیز پرداخت کرده باشید.

این وظیفه کارفرماست که به اداره مهاجرت نشان دهد که شراطی استخدامی رعایت شده است. کارفرما این کار را از طریق تکمیل فرم 232011 که شما ضمیمه تقاضای خود می کنید انجام می دهد.

حق شکایت: تصمیم مخالفت با درخواست اجازه کار قابل شکایت به مرجع بالاتری نیست. در این صورت تصمیم قبلی مبنی بر اخراج و ممنوعیت ورود به قوت خود باقی است و شما موظف به ترک کشور هستید.

 
معنای صدور یک اجازه کار

اگر مدت استخدام محدود باشد دارنده کار، اجازه کار و اقامت برای همان مدت دریافت می کند، این مدت برای هر بار می تواند حداکثر 2 سال باشد. در مدت 2 سال اول اجازه کار و اقامت وابسته به یک کارفرمای مشخص و بک شغل مشخص است. اگر اجازه کار و اقامت شما پس از گذشت دو سال تمدید گردد دیگر وابسته به یک کارفرمای مشخص نیست اما کماکان وابسته به یک شغل مشخص است.

پس از 48 ماه می توانید اجازه اقامت دائم دریافت کنید. تصمیم اخراجی و ممنوعیت ورود قبلی شما تنها همزمان با دریافت اجازه اقامت دائم لغو می شود. اگر کار خود را از دست بدهید اداره مهاجرت می تواند در صورتیکه در طی مدت 3 ماه کار جدیدی پیدا نکنید اجازه اقامتتان را باطل نماید. در برخی موارد مجبور به ارائه یک تقاضای کار جدید خواهید شد.

تسلیم یک تقاضای کار به این معنی نیست که تهیه کردن مقدمات بازگشت شما به کشورتان متوقف شده است. این بستگی به این دارد که تقاضای تسلیم شده از سوی شما تا چه حدی حائض شرایط باشد. تصمیم اخراج شما حتی پس از صدور اجازه کار و اقامت به قوت خود باقی است. شما تا زمانی که دارای اجازه معتبر باشید می توانید در سوئد بمانید. تصمیم اخراج شما زمانی اغو می شود که اجازه اقامت دائم خود را دریافت کنید.

اعضای خانواده شما می توانند برای همان مدتی که شما اجازه کار و اقامت دریافت کرده اید اجازه اقامت بگیرند.

 منظور از اعضای خانواده افراد زیر می باشند:– همسر, همزی (سامبو) و یا شریک زندگی ثبت شده– فرزندان زیر 21 سال دارنده کار و نیز فرزندان زیر 21 سال همسر, همزی و یا شریک زندگی ثبت شده ویبرای اینکه فرزندان بالای 18 سال بتوانند بر این اساس اجازه اقامت دریافت کنند می بایست ثابت شود که آنان جهت امرار معاش خود وابسته به والدین می باشند

قوانین جدید تنها از روز 15 دسامبر 2008 قوت قانونی پیدا کرده اند و تنها آن دسته از متقاضیان پناهندگی که تصمیم اخراجشان قوت اجرایی یافته باشد قادر به استفاده از آن هستند. تقاضای اجازه کار همچنین می بایست در مدت دو هفته پس از قوت اجرایی یافتن تصمیم اخراج ارائه شود. در نتیجه آن دسته از متقاضیان پناهندگی که تصمیم اخراجشان قبل از روز اول دسامبر سال 2008 قوت اجرایی پیدا کرده باشد قادر به استفاده از قوانین جدید نخواهند بود.

دراین مقاله درمورد مهاجرت اشاره ای شده است.

انتخاب لوازم و وسایل شیک و خاص سرویس بهداشتی

عنوان: انتخاب لوازم و وسایل زیبا و مدرن سرویس بهداشتی

لوازم سرویس بهداشتی,خرید لوازم سرویس بهداشتیسرویسهای بهداشتی و حمام ها در طراحی فضای خانه کمترین فضا را اشغال می کنند و گاهی اوقات بیشترین کم لطفی در مورد طراحی دکوراسیون داخلی آنها اتفاق می افتد.در صورتیکه با اندکی دقت در انتخاب مدلهای شیک و خلاقانه سینکهای روشویی و شیرآلات به سادگی می توان دکورهای زیبا و متفاوتی را در این فضاها ایجاد کرد.

برای ایجاد تغییر دکوراسیون حمام و دستشویی راههای مختلفی وجود دارد،یکی از ساده ترین این راه ها همانطور که گفته شد تغییر در نوع شیرآلات مورده استفاده در این فضاها می باشد.با تغییر در نوع شیرآلات مصرفی از استیل ضد زنگ و یا کروم به نوع جدید شیشه ای آن، که امروزه یکی از گران ترین انواع شیرآلات است.می توان به سادگی نگاهی تازه و مدرن در فضا ایجاد کرد.در طراحی های جدید شیر آلات و سینکهای روشویی علاوه بر زیبایی به کاربردی بودن آنها نیز توجه می گردد.

می توانید با انتخاب هوشمندانه و با سلیقه خود در آینه و لوازم دستشویی یک سرویس بهداشتی مدرن و زیبا داشته باشید. همچنین در کنار وسایل و لوازم اصلی دستشویی تزیینات سرویس بهداشتی نقش تعیین کننده در جلوه و زیبایی دارند.

شما می توانید با خرید لوازم سرویس بهداشتی متناسب با طراحی و دیزاین منزل خودتان هماهنگی مناسبی در فضای منزل ایجاد نمایید.

لوازم سرویس بهداشتی

خلاقیت فیلیپ استارک طراح فرانسوی حد و مرز نمی شناسد.بسیاری از اشیائی که وی طراحی کرده است برای همگان شناخته شده است.شیرآلات نیمه شفاف Axor Starck V از مجموعه ی Hansgroheیکی از جدیدترین کارهای وی می باشد.که در ماه آپریل در نمایشگاه میلان از آن رونمایی شد.

لوازم سرویس بهداشتی

سینکهای شفاف شیشه ای به همراه شیرآلات طرح آبشار که توسط Kraus طراحی شده است یکی دیگر از انواع خلاقانه طرحهای شیرآلات و روشویی می باشد.

لوازم سرویس بهداشتی

شیرآلات شیشه ای مجسمه ای طرحهای جدیدی هستند که طراحان را برای بالابردن سطح کیفی پروژه های خود یاری می رسانند.

لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی

شیر زیر یکی از انواع منحصربه فرد ، سفارشی و دست ساز است که از شیشه دمیده شده ساخته شده است.ترکیب شیشه و فلز جذابیتی فوق العاده به این سری از شیرآلات بخشیده است وبه خاطرانعطاف پذیری در طراحی و ساخت با شیشه طیف گسترده ای از طرحها را می توان تولید کرد.

لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی

منبع: لوازم و وسایل سرویس بهداشتی

گران ترین ساعت الماس دنیا 54 میلیارد تومان

عنوان: چطور دهان‌شویه خانگی درست کنیم؟

جناب آقای علی نصیریان در صحبت های خود اشاره ای به همکاری خویش با بازیگران جوان و با تجربه کاری فوق العاده در سریال شهرزاد کرده و میگفت انتظار این را داشته ام که آقای شهاب حسینی جایزه برترین بازیگر مرد را دریافت کند. ایشان از اینکه جناب آقای شهاب حسینی این جایزه را دریافت کرده اند بسیار خوشحال بودن و احساسات خود را بیان می کردند.

 و در ادامه نیز چنین بیان کردند: «پیش از شنیدن خبر نتایج اختتامیه و اعلام جوایز فستیوال کن، انتظار این را داشتم , انتظاری که برای من تا جایی روشن بود که وقتی در همان ساعات اولیه انتشار خبر، شهاب حسینی را در عکس ها و فیلمها دیدم که جایزه کن را در دست گرفته، با تمام وجود لذت بردم و خوشحال شدم.

خوشحالم که شهاب این جایزه را گرفت چون احساس می‌کنم این بازیگر جوان به آن چه شایستگی‌اش را داشت، رسید. شهاب، بازیگر خوش استعدادی است و از هر نظر لیاقت دریافت این جایزه و حتی جایزه دیگری در سطوح بالای جشنواره‌های هنری جهان را دارد.

من به عنوان بازیگری که تجربه همکاری با حسینی را در سریال شهرزاد داشتم، او را مستحق دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره کن می‌دانم. همکاری با گروه شهرزاد به چند دلیل برای من دوست‌داشتنی بود، یکی از آن دلایل تجربه همکاری با بازیگرهای جوان، با استعداد و خلاق بود.

بازیگرهایی که از نسل نوی سینمای ایران برخاسته و آمده‌اند که ماندگار شوند. شهاب حسینی یکی از همان با استعدادهای سینمای امروز ایران است. این عبارات را از روی تعارف نمی‌گویم. اینها تجربیاتی است که از همکاری در چندین سکانس مقابل او کسب کردم. سکانس‌هایی که خاطرات زیاد و جالبی را برایم ثبت کرد.

این خاطرات زمانی شیرین می‌شود که حین همکاری با بازیگر نقش مقابل انرژی خوبی دریافت کنی. شهاب حسینی این حس را به من منتقل کرد و این را به حساب توانمندی او در بازیگری می‌گذارم. یکی از مهارت‌هایی که یک بازیگر توانمند را از باقی همقطارانش متمایز می‌کند، این است که همراهی خوبی با بازیگر نقش مقابلش در سکانس‌های مشترک داشته باشد. شهاب حسینی در این زمینه یکی از بهترین‌هاست.

ما سکانس‌های مشترک زیادی را در سریال شهرزاد با هم تجربه کردیم. در این سکانس‌ها دریافت‌های خوب و به موقع شهاب حسینی را خوب به یاد می‌آورم و همین است که او را بازیگری می‌دانم که در سکانس‌های مشترک تمام توانش را برای همراهی با نقش مقابلش می‌گذارد.

دریافت به موقع و پاسخ به جا در سکانس از خصوصیات بازیگری شهاب است. بازیگرها می‌دانند در سکانس مشترک تا چه حد داشتن یک همراه خوب به بهتر شدن کیفیت کار کمک می‌کند. همین همراهی است که باعث می‌شود بازیگر در یک سکانس بتواند تمام احساس خودش را بروز دهد. داشتن یک همراه خوب کمک بزرگی به جذابیت اثر می‌کند و شهاب حسینی در این زمینه توانایی بالایی دارد. توان بالای بازیگری حسینی باعث شد همیشه ازهمکاری با او خاطرات خوبی به یاد بیاورم.

سینمای ایران در ادوار مختلفی که تاکنون سپری کرده، بازیگران زیادی را به خود دیده است؛ بازیگرانی که آمدند، نقش‌آفرینی کردند و رفتند اما در این میان شاید بتوان چند نفر را مثال زد که با توانایی بالای خود درخشیدند و در دل مردم جا باز کردند. هنرهای نمایشی در سال‌های اخیر بازیگران توانمندی را معرفی کرده که ورود آنها را به عرصه سینما و تئاتر باید به فال نیک گرفت.

من بارها گفته‌ام ورود استعدادهای جوان و رشد آنها باعث می‌شود سینمای ایران ترقی کند و به تکامل برسد. شهاب حسینی یکی از همان استعدادهای جوان است. او با سن کم وارد سینما شد اما چنان پشتکاری از خود نشان داد که اکنون با گرفتن این جایزه سینمای ایران را وارد مرحله تازه‌ای کرد. کسب این جایزه نه فقط برای او که برای سینمای ایران یک افتخار به حساب می‌آید و جوایز بین‌المللی سینمای ایران را رنگ و بوی تازه‌ای می‌بخشد.

در سال‌های اخیر هنرمندان جوانی وارد سینمای ایران شده‌اند که هر کدامشان یک امتیاز برای هنر ملی ما هستند. هنرمندانی که برای ماندگار شدن تلاش می‌کنند و در مسیرشان راسخ جلو می‌روند. اصغر فرهادی یکی از همین هنرمندان شاخص است که آمدنش فصل تازه‌ای را برای سینمای ایران رقم زد. این هنرمند با خلاقیت و استعداد درخشانی وارد سینما شد و تلاش زیادی برای پیشرفت سینمای ایران در سطوح جهانی کرد.

فرهادی به سینما آمده تا کارهای بزرگ و ماندگار بسازد و سینمای ایران را در سطح ملی و بین‌المللی مطرح کند. تلاش و پشتکار این هنرمندان را باید ستایش کرد و ارج نهاد و او را در مسیر موفقیتش همراهی کرد. موفقیت فرهادی موفقیت سینمای ایران است.

هر چقدر سینمای ایران در سطح جهانی رتبه بالاتری کسب کند، جوانان بیشتری می‌توانند برای بروز استعدادهای خود قدرت و شهامت پیدا کنند. سینمای ایران سرشار از این استعدادهاست که باید به آنها فرصت ظهور داد و امکاناتی را فراهم کرد که آنها هر روز بهتر بدرخشند.من بسیار خوشحالم که شهاب حسینی و اصغر فرهادی موفق به کسب جوایز جشنواره کن شدند.»

کاشت ناخن و عوارض آن!!

عنوان: هتل زیبایی که قابل حمل است!!

کاشت ناخن و عوارض آن!!کاشت ناخن باعث بیماری ناخن و توقف رشد آن می‌شود. از آنجایی که برای چسباندن ناخن مصنوعی بر روی ناخن مقداری چسب مصرف می‌شود، این چسب باعث می‌شود ناخن رشد نکرده و شفافیت و انعطاف خود را از دست بدهد.

همچنین از آنجا که پس از این کار، ناخن زیری رشد کرده و بلندتر می‌شود، نیاز به کاشت مجدد وجود دارد که پس از چند بار کاشت مجدد، پیاز ناخن اصلی صدمه دیده و علاوه بر کاهش رشد، براقی خود را از دست می‌دهد.

بسته بودن روی ناخن باعث رشد قارچ‌ها و ایجاد میکروب‌ بر روی آن می‌شود که از دیگر عوارض مهم کاشت ناخن است.به طور کلی هر کاری که به پیاز ناخن فشار بیاورد باعث ایجاد برآمدگی و فرورفتگی‌های عمیق روی ناخن و نقاط سفید روی ناخن می‌شود. در بعضی از مواقع ناخن حالت لوله‌ای پیدا کرده و در گوشت فرو می‌رود.

 کاشت ناخن و عوارض آن!!
ناخن طبیعی صاف و تا حدی محدب است، تحدب زیاد و لکه‌ لکه بودن ناخن نشانه بیماری آن است. بعضی از بیماری‌ها نیز باعث صدمه رساندن به ناخن‌ها می‌شود. مثلا بیماری تیروئید باعث می‌شود که ناخن به کلی از بستر جدا شود و بیماری‌های پوستی و دیابت نیز باعث ایجاد فرورفتگی‌هایی به صورت نقطه نقطه در ناخن می‌شوند.

نظافت ناخن‌ها در سلامت آنها بسیار موثر است. همچنین آهن، کلسیم و بیوتین بدن باید کافی باشد زیرا کمبود هر یک از این مواد در بدن باعث خراب شدن ناخن‌ها می‌شوند و برای شفافیت و سلامت ریشه ناخن‌ها بهتر است که روزانه مقداری کرم دور پیاز ناخن مالیده شود.