یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

آینه وشمعدان عروسی شیک و زیبا

عنوان: آینه وشمعدان عروسی شیک و زیبا

این مقاله درمورد انتخاب بروزترین آتلیه عروس می باشد.

آینه و شمعدان از مهمترین اقلام در لیست خرید عروس و داماد به شمار می روند و خرید آینه وشمعدان عروسی شیک و زیبا با رعایت برخی نکات ساده امکان پذیر است. هنگامی که عروس به اتاق وارد می‌شود، با پرده‌ای صورت خود را پوشانده‌است. وقتی که در کنار داماد می‌نشیند، این پرده را از صورت خود بر می‌دارد و نخستین چیزی که داماد در آینه می‌بیند، باید بازتاب چهره همسر آینده‌اش باشد. امروزه هنوز بسیاری از سنت‌های دیرین عروسی ایرانی همچنان پابرجا مانده‌است و هرچند که تشریفاتی باشند، اما همواره انجام می‌شوند. عروسی تقریبا مشابه با گذشته آن است و همه عروس‌ها اگر دیگر اقلام را نداشته باشند، بدون شک آینه و شمعدان را خواهند داشت. آینه‌ها همواره در اندازه کامل و جفت شمعدان‌ها در دو سوی آینه با شمع‌های روشن، برای هر یک از عروس و داماد، قرار داده می‌شوند. همچنین امروزه شمعی که در سفره عقد می‌گذارند را گاهی بعد از خواندن خطبه عقد و دریافت هدایای مهمانان خاموش می‌کنند که این کار توسط عروس و داماد با کفش عروس و یا با گلبرگی انجام می‌شود.

این رسم احتمالاً در آیین زرتشتی نبوده چون زرتشتیان چنین کاری را بی احترامی به آتش می‌دانند.

 قبل از خرید آینه و شمعدان به فکر کاربرد آن باشیم
هنگام خرید آینه و شمعدان به فکر مکانی که بتوانید آن ها را روی آن قرار دهید نیز باشید. بسیاری از مردم با خرید یک کنسول برای جلو درب ورودی یا راهرو منزل شان از آینه و شمعدان شان بهترین استفاده را می کنند . برخی نیز آینه و شمعدان شان را روی میز توالت اتاق خواب قرار می دهند یا آن را داخل ویترین بوفه می گذارند . برخی نیز فقط از شمعدان هایشان روی میز ناهار خوری استفاده می کنند و آینه را داخل کمد قرار می دهند که البته این بستگی به سلیقه ی هر فرد دارد.

توصیه ی  ما به شما این است که هنگام خرید آینه و شمعدان به فکر کار آمد بودن آن نیز باشید و اگر قرار است از آینه و شمعدان یا قسمتی از آن استفاده نکنید ( مثلا از آینه و شمعدان فقط برای سفره هفت سین استفاده کنید ) برای آن هزینه ی زیادی نکنید. ظمنا کسانی که فکر می کنند از آینه و شمعدان استفاده نخواهند کرد بهتر است به جای آن که آن را خریداری کنند از کسی قرض گرفته و در سفره ی عقدشان بگذارند . البته امروزه تمام کسانی که سفره ی عقد کرایه می دهند آینه و شمعدان نیز برای کرایه دارند.

تناسب  را رعایت کنید
مزیت آینه و شمعدان کنسولی این است که می‌توانید آینه‌اش را به‌صورت قدی روی دیوار نصب کرده و به این ترتیب کارکردش را زیاد کنید. اگر فکر می‌کنید بهتر است سراغ آینه شمعدان سیلور بروید، بد نیست سری به فروشگاه سلوین بزنید. این فروشگاه در میدان شوش، پاساژ الغدیر،  طبقه همکف واقع شده است. به این ترتیب با یک تیر چند نشان می‌زنید، هم لوازم خانگی‌تان را می‌خرید، هم به آینه و شمعدان دلخواه‌تان می‌رسید.

اگر خانه‌تان به اندازه کافی جا دارد بد نیست به فکر آینه و شمعدان کنسولی باشید چون می توانید از آن یک دکور زیبا بسازید و آینه آن را به شکل قدی استفاده کنید. اما اگر از نظر فضا در مضیغه هستید بهتر است به فکر انواع کوچک‌تر و رومیزی باشید.

در این مقاله درمورد  انتخاب بهترین آرایشگاه عروس اشاره ای شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.