یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

آشنایی با مزایای اقامت در کانادا

عنوان: آشنایی با مزایای اقامت در کانادا

این مقاله درمورد تورمالزی می باشد.

برنامه نیروی متخصص کبک هم که باز است و باز نیست به فرض اینکه مشکل ثبت پرونده و داستانهای تمام نشدنی کبک را ندیده بگیریم محدودیتی برای اقدام نیست اما این افراد تنها زمانی شانس قبولی دارند که زبان فرانسه بسیار عالی بدانند و دست کم مدرک زبان b2 داشته باشند و از سوی دیگر سنشان زیر ۳۵ سال باشد و اگر همسر دارند او نیز شرایط مناسبی داشته باشد. این شرایط به ندرت ممکن است در گروه های شغلی مورد اشاره ما جمع شود. برنامه های استانی نیروی متخصص نیز عملا بی خاصیتند و کمکی به این گروه نمی کند و نامشان را نمی توان امکان گذاشت. این برنامه ها مقطعی و معمولا مختص فارغ التحصیلان و یا ساکنین آن استانهاست و شرط پیسنهاد شغل نیز نیاز اولیه آنهاست.به طور خلاصه می توان گفت برنامه نیروی متخصص برای جوانان تازه کاری که تلاش زیادی در زبان آموزی داشته اند ممکن است راه حل مفیدی باشد به خصوص که معمولا هنوز توان مالی اقدام تجاری را ندارند.

درمورد برنامه های تجاری:

افراد حرفه ای موضوع بحث ما بیشتر دسته دوم هستند یعنی شاغلین میان سال و با سابقه که معمولا در کار خود حرفه ای هستند و چه بسا کارمندانی را نیز در دفتر خود به کار گرفته اند. بسیاری از آنها در طول سالیان کار اندوخته ای نیز دارند و به اندازه کافی دارایی دارند و هدف اولیه برای اقدام نیز ایجاد فرصت برای فرزندانشان است. این دسته گاهی اصلا قصد ماندن در خارج از کشور را ندارند و مایلند فرزندان را مستقر کنند و خود در رفت و آمد باشند.

برنامه های تجاری برای این دسته از افراد ممکن است کار آمد باشد اما مهم است که بدانیم کدام برنامه و چگونه؟ برنامه های تجاری دست کم در زمان حال در میان برنامه های فدرال وجود ندارد. برنامه سرمایه گذاری کبک و برنامه های کارآفرینی کبک و دیگر استانها نظیر بریتیش کلمبیا، منیتوبا و ....

دقت کنید تنها برنامه سرمایه گذاری، برنامه کبک است و برنامه های استانهای دیگر به غلط در بازار ایران به عنوان سرمایه گذاری خوانده می شوند این برنامه ها، برنامه های کارآفرینی هستند یعنی لازمه آنها ایجاد یک کسب و کار و اداره آن زیر شرایط معینی است ضمن اینکه این روزها در اکثر آنها ویزای اقامتی در کار نیست و باید با ویزای کار بروید و دو سال بیزنس کنید تا شاید واجد شرایط اقدام برای اقامت شوید. کبک نیز برنامه کارآفرینی دارد که هنوز اعلام بازگشایی برای سال ۲۰۱۶ نشده است. در همه این برنامه ها یعنی سرمایه گذاری کبک و انواع کارآفرینی استانی مدیریت شرط لازم برای اقدام است و متقاضی باید اثبات کند که دست کم دو سال مدیر بوده است.

نکته ای که بسیاری از شرکتهای مهاجرتی به آن توجه ندارند و به این دسته از شاغلین حرفه ای مشاوره غلط می دهند این است که تعریف مدیریت در برنامه های تجاری استانی و همینطور کارآفرینی کبک درمورد پزشکان، دندانپزشکان و ...... صدق نمی کند. ضمن اینکه الزام به راه اندازی بیزنس در کانادا نیز با توجه به جنس کار این افراد عملا بی وجه است.تنها برنامه ای که تعریفش از مدیریت شامل مشاغل پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، دامپزشکی، وکالت، صاحبان کلینیکهای روانشاسی، صاحبان دفاتر حسابداری، صاحبان دفاتر مهندسی مشاور و این قبیل افراد می شود برنامه سرمایه گذاری کبک است. و عملا اقدام در برنامه های پیش گفته اتلاف وقت و پول شماست. علاوه بر این در برنامه سرمایه گذاری کبک که اتفاقا به راحتی افراد حرفه ای را می پذیرند هیچ تعهدی برای ایجاد شغل و یا هر گونه اقدام ویژه پس از مهاجرت به کانادا ندارید و اقامت دایم بدون شرط کانادا را دریافت می کنید. از این جهت متقاضی پس از مستقفر کردن خانواده براحتی می تواند زندگی خود را به گونه ای که هم کسب و کار خود در ایران را حفظ کند و هم وضعیت اقامتی خود و خانواده را تثبیت کند تنظیم کند.

در این مقاله اشاره ای به مهاجرت به سوئد شده است.

مهاجرت به اروپا , مهاجرت به اسپانیا , مهاجرت به اسپانیا , مهاجرت به ترکیه , مهاجرت به آلمان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.