یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

نحوه کاشت مو

عنوان:کاشت و پانچ ناخن

این مقاله در مورد کاشت ناخن می باشد.

کاشت مو سبب ایجاد زیبایی بیشتر در افرادی میشود که موهای سر خود را در اثر عوامل مختلف از جمله وراثت و ریزش موهای طبیعی و غیرطبیعی از دست داده اند. موهای ما در گروه های کوچک در همه جا سر رشد می کنند و هر گروه شامل یک تا چهار تار مو است. این گروه ها شامل مو و فولیکول هستند. فولیکول ساختاری کیسه مانند در زیر پوست سر است که باعث تولید و تغذیه رشد موی جدید می شود. گروه ها یا واحدهایی وجود دارد که تنها شامل یک مو است، اما اغلب این گروه ها یا واحدها شامل دو تا سه تار مو هستند. فردی که موهای پرپشت تری دارد، واحدهای فولیکولی موی او شامل چهار تار مو است. این واحدهای مستقل کوچک ممکن است در طول جراحی آسیب ببنید و منجر به رشد موی نامناسب شود. بنابراین، برداشت مناسب و با دقت آنها بسیار اهمیت دارد.
از این رو، این روش کاشت مو زمان زیادی می برد و گسترده است، اما ارزش وقتی که برای آن خرج می کنید را دارد.


قبل از روش کاشت موی فولیکولی، جراحان در کلینیک کاشت مو اغلب از روشی استفاده می کردند که در آن گرافت های بزرگ مو معمولا در گروه های 3 تا 8 تار مویی برداشت می شد. یکی از مشکلات این روش این بود که واحدهای فولیکولی مو ممکن بود آسیب ببینند یا شکسته شوند و بر رشد مو تاثیر می گذاشتند.
اما در روش FUT این مشکل بوجود نمی آید، زیرا واحدهای کاشت شده مشابه با زمانی که در ناحیه اهدا کننده بودند باقی می مانند.
این روش شامل قرار دادن واحدهای فولیکی به صورت زیر است:
a) واحدهای موی مجزا در جلوی خط مو قرار داده شوند.
b) واحدهای دو تارمویی در پشت خط مو قرار داده شوند.
c) واحدهای سه تار مویی در پشت 2 واحد مو قرار داده شوند.
d) سپس واحدهای 4 تار مویی در پشت سه واحد مو قرار داده می شوند.
با این کار، بدون خطر ” انباشت غیرطبیعی مو”، موهایی طبیعی با تراکم مناسب خواهید داشت.







توصیه می شود که پس از تشخیص ریزش مو، بلافاصله درمان دارویی آن را شروع کنید.

حتی اگر فرد تصمیم بگیرد که به کمک عمل جراحی، ریزش موی خود را جبران کند، استفاده از درمان های دارویی می تواند باعث جلوگیری از ریزش مو در آینده شود. بسیاری از افراد، هنگامی که هنوز تمامی موهای خود را از دست نداده اند عمل کاشت مو را انجام می دهند تا بتوانند از مو های باقی مانده ی خود برای پوشاندن عمل استفاده کنند. با این حال، به دلیل تدریجی و پیش رونده بودن ریزش مو، پیوند مو در افراد جوان عاقلانه نیست. درمان با دارو هایی مانند فیناسترید و مینوکسیدیل معمولا برای مردان دچار ریزش مو تجویز شده و می توانند نازک شدن مو در اطراف و روی سر را متوقف کرده و حتی مقداری آن را بهبود بخشند. از عمل پیوند مو می توان برای پر پشت کردن خط موی جلوی سر و همچنین مو های روی سر استفاده کرد و پس از آن برای حفظ مو های پشت پیوند ها، از دارو استفاده کرد؛ بدین ترتیب اثر بلند مدت عمل کاشت مو، رضایت بخش تر خواهد بود. دکتر مقامی برای رسیدن به اهدافتان، شما را همراهی کرده و برنامه ی منحصر به فردی را برای شما طراحی خواهد کرد.

در این مقاله اشاره ای به کاشت مو شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.