یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

متد های ایجاد نوشته جدید پارت دوم

این مقاله بدست مرکز ساخت سایت تهیه شده است.


روش های ساخت محتوای نو بخش دوم 

تولید متون جدید یا ترجمه شده
اگر فکر خود را از کپی کردن مطلب تهیه شده توسط دیگران دور کرده و به فکر ایجاد محتوای نو باشید ، میتوانید از طریق ترجمه مقالات روز دنیا به زبان انگلیسی یا ... ، نقد و بررسی آرا مربوط به نوشته ها موجود در اینترنت ، خواندن مطالب وب سایت های دگیر و بازنویسی آنها به همراه تصحیح خطاهای فنی و نوشتاری احتمالی ،و تشکیل مطلب هاینو و جنجالی در زمینه کاریتان شروع به نوشتن محتوای تازه کرده و گوگل را وادار به امتیازدهی به نوشته ها نوشته شده بوسیله خودتان نمائید.

انجام مصاحبه های حرفه ای
مصاحبه یکی از موضوعات مورد علاقه کاربران می باشد و تجربه ها نشان داده است که همیشه از گفتگوها استقبال زیادی می شود. مصاحبه با افراد موفق میتواند یکی از روش های ایجاد مطلب جدید باشد. میتوانید گفتگو های خود را به دوروش انجام دهید :

مصاحبه های صوتی یا ویدئویی
گفتگو های نوشتاری ( با کمک گرفتن از نرم افزارهایی مانند یاهوو مسنجر ، ایمیل و ... )
در ایران گفتگو های ویدئویی از علاقه مندان بیشتری برخودار است به همین علت میتوانید با نمایش مصاحبه های ویدئوی مخاطبان زیادی را به تار نما خود مشتاق کنید و آنها را تبدیل به مخاطبان ثابت خود کنید. وب سایت اشتراک ویدئو آپارات با درجه 19 ایران یکی از پربازدید کننده ترین تارنما های فارسی میباشد و نشان گر پیشرفت ویدیو در اینترنت ایران می باشد. خوب است بدانید لینک هایی که از شبکه های اشتراک ویدیو مثل یوتوب یا آپارت به تارنما شما می آید بسیار با ارزش بوده و کمک شایانی به بالا رفتن اعتبار یک وب سایت نزد گوگل می کند. برای ایجاد ویدئو میتوانید از 2 راه استفاده نمائید :
استفاده از دوربین و ضبط تصاویر


این مطلب به دست وب سایت قیمت طراحی سایت تولید گردیده است.

کلمات کلیدی : طراحی سایت , قیمت طراحی سایت , ساخت سایت

منبع: روش های ایجاد محتوای جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.