یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها



سایت های با تکنولوژی فلش و سایت های جستجوگر

قدرت فلش در ساخت گرافیک جذب کننده، ترکیب کردن تصویرهای متحرک، صوت و برنامه نویسی ویژه آن، چیزی است که حتی به رویاهای HTML هم نمیرسد. این روزها وب سایت های زیادی را می توان یافت که با استفاده از این تکنولوژی صفحات خارق العاده ای را در وب نشر داده اند و چشم ها را مجذوب می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره به سایر مقالات ما مراجعه نمایید.
ولی زیبا بودن وب سایت های فلش برای موتورهای جستجوکننده پنهان است. وب سایت های جستجوگر , علاقه متنی دارند و برای خواندن و ذخیره نمودن یک متن نیز نیاز دارند تا آن را نگاه کنند. متن های فلش هرگز دیده نمی شوند و لذا موتورهای جستجوگر به طور کلی از آنها را نادیده میگیرند.



در حال حاضر تعداد معدودی از موتور های جستجوگر قادر هستند متن داخل صفحات فلش را بخوانند و لینک های آن را نیز دنبال کنند. مشکل بعدی وبسایت های فلش این است که معمولا دیر بارگذاری می شوند و این از دیدگاه کاربران مناسب نیست. گاهی به طنز گفته می شود فلش تکنولوژی مناسبی است که توسط آن تعداد بینندگان یک وبسایت را به صفر رساند!

سیستم های جستجوکننده در خواندن محتوای صفحات فلش مشکل دارند. حتی آنها که قادر هستند این کار را انجام دهند نمی توانند متن های درون آن را همانند آنچه که واقعا درون فایل فلش دیده می شوند نمایش دهند.
این مقاله توسط مرکز طراحی سایت و بهینه سازی سایت آماده گردیده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.