یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش ها

اصول راه اندازی وب سایت های تجاری - کد c



معیارهای اصلی طراحی سایت های تجاری

این مقاله توسط مرکز طراحی وب سایت ارزان ایفانت آماده شده . شما می توانید ما به تبادل لینک رایگان بپردازید.

صفحات تجاری در کل دارای سه بخش هستند :

خصوصیات محصول: هر خریدار میبایست بتواند یک محصول خاص را از میان بخشی از محصولات مشخص کند. این کار میتواند به صورت تصویری، با استفاده از یک لیست انتخابی یا با استفاده از یک برنامه جستجو انجام گردد.

مشخصات محصول: اکثر محصولات صنعتی همراه با اطلاعاتی عرضه میشوند که صفحه مشخصات نامیده میشود یک صفحه مشخصات آمیخته ای از متن، تصویر و شرحی در مورد کارایی محصول در یک برگ کاغذ میباشد. خصوصیات کارایی یا تصویر تشریح کننده اجزای محصول، اغلب دلیل فروش یک محصول میباشند. البته با توجه به قابلیتهای وب، ایجاد صفحه مشخصات محصول در وب به الگوی قدیمی، محدود کننده به نظر میرسد. مشخصات کارایی کالا میتواند به صورت سه بعدی و همراه با حرکت ایجاد شود، همچنین خود محصول در حال انجام کار، قابل نمایش باشد.

ارتباط با مشتری: ‏‏‏کارتهای خوبی را که در آنها از شما پرسیده میشود «آیا علاقه مند هستید که نمایندگی خدمات مشتری در مورد کالایی خاص با شما تماس بگیرد؟» را بخاطر بیاورید. با استفاده از وب سایت سئوالات تقریبا پس از پرسیده شدن جواب داده خواهند شد. طراحی صفحات خرده فروشی کاملا با صفحات صنعتی متفاوت است چرا که در مورد محصولات خرده فروشی، انتقال اطلاعات تکنیکی چندان مورد توجه نمیباشد. به هر حال چیزی که در این نوع صفحات دارای اهمیت فراوان است، تطابق تصاویر با اصل کالا میباشد.

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت ارزان ایفانت آماده شده . شما می توانید ما به تبادل لینک رایگان بپردازید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.